Autor |
Wiadomość |
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-19, 16:57
|
|
|
Jacek82, zmieściłeś się - sprawne !!!
ps: fajnie, że są takie osoby, które wyłapują klimat forumowych dyskusji |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-19, 18:12
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
luki3000
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 37 Dołączył: 19 Sty 2020 Posty: 43 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-02-19, 18:20
|
|
|
Ja to mam pecha
Ale od dzisiaj zamiast jechać te 10 km na siłownie zrobię dodatkowo ze 50 km to się zejdzie z 8 litrów z tego spalania |
|
|
|
|
Unseen
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Lip 2017 Posty: 111 Skąd: UK
|
Wysłany: 2020-02-19, 18:26
|
|
|
Hgo napisał/a: | Unseen napisał/a: | Hgo, czy moglbys nie wyzywac innych uzytkownikow i stonowac troche swoje wypowiedzi? Dwa watki z Twoimi wypowiedziami, ktore czytalam, to wielka klotnia. Moderacja najwyrazniej spi, albo uwaza wyzywanie od kretynow za normalne. |
Dla mnie poziom wypowiedzi jest odpowiedni w stosunku co do kretynizmów wypowiadanych w wielu wątkach przez ów znawcę. Tak samo nazywam rzeczy po imieniu na forum jak i w życiu osobistym. To, że Wy czytając to nie reagujecie bądź przytakujecie nie znaczy, że ja muszę. Pierw tłumaczyłem- nie dotarło stąd jest jak jest. Nie używam żadnych wulgaryzmów i nikogo nie wyzywam. Kretyn, oszołom czy debil to dość popularne określenia ułomności i nie są to wulgaryzmy. |
Wulgaryzmy to nie sa, ale sa to wyzwiska, ktore zdecydowanie zniechecaja do czytania czy udzielania sie na forum. Szczegolnie jak ktos jest nowym uzytkownikiem. Moderacja nie powinna tego akceptowac.
Polecam pare pierszych punktow regulaminu tego forum: https://www.a8team.pl/reg...polska-vt22.htm |
_________________ Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-02-19, 18:38
|
|
|
drago_o napisał/a: | Unseen napisał/a: | Moderacja najwyrazniej spi, albo uwaza wyzywanie od kretynow za normalne. |
Tu nigdy nie było prawdziwej moderacji To forum nie takie akcje widziało... |
Wypraszam sobie Jak luźne podejście Wam nie odpowiada możemy tu wprowadzić cenzurę ów znaną choćby z AKP, ale wtedy co drugi temat leciałby do kosza. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-02-19, 20:35
|
|
|
Hgo, wnioskuję, że Twoja ocena poziomu wypowiedzi wynika z prostego faktu - ktoś ma inne zdanie lub w sposób jednoznaczny neguje to co napisałeś i od razu
https://www.a8team.pl/d4-...-vt17388,75.htm
Hgo napisał/a: | Ten box jest właśnie dla ludzi Twojego pokroju |
nikogo nie obrażając dalej argumentujesz na poziomie
Hgo napisał/a: | Jeżeli piszę tutaj, że jest to samo to tak jest. |
jeżeli taki argument jest za słaby to można przeczytać kolejny
Hgo napisał/a: | Taką wersję POTWIERDZA i POWTARZA również VS Performance, Madness Motorsport oraz SevenForce. Są to liderzy jeżeli chodzi o tuning 4.0TT w skali światowej. Mam z VS kontakt na stopie koleżeńskiej gdyż współpracujemy biznesowo- a oni zrobili najwięcej sztuk 1000+. |
jak tak mocna argumentacja nie przyniosła efektu to się zagotowałeś i zacząłeś mnie obrażać czym mnie rozbawiłeś
później potrzebowałeś dowartościować swoją osobę dlatego można poczytać
Hgo napisał/a: | Po 2. Tuninguję auta i motocykle od wielu lat, współpracuję z topowymi firmami na świecie w kwestii tuningu 4.0T ale i tak przyjdzie jakiś paproch, który wyczytał coś w sieci i wydaje mu się, że jest najmądrzejszy |
i potrzebowałeś wsparcia innych osób dlatego argumentacja poszła w kierunku "większość tak pisze to taka jest prawda czyli ja mam rację i basta"
a że tonący chwyta się przysłowiowej brzytwy to Hgo napisał/a: | kwestie spalania S8 znasz tylko z opowieści |
Hgo napisał/a: | jakaś S8 spaliła mniej czy sąsiad Ci powiedział, że jego teścia S8 pali mniej |
Nie masz racji bo nie masz takiego auta.
I mógłbym dalej kontynuować tę zabawę tylko widzę, że dyskusja przerodziła się w tak negatywne emocje, że stała się niezdrowa a przy tym mało estetyczna od tych słów powszechnie uważanych za obraźliwe a to nie ma sensu.
Więcej dystansu.
[ Dodano: 2020-02-19, 20:36 ]
dice111 napisał/a: | Wypraszam sobie Jak luźne podejście Wam nie odpowiada możemy tu wprowadzić cenzurę ów znaną choćby z AKP, ale wtedy co drugi temat leciałby do kosza. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-19, 21:07
|
|
|
123 |
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2020-02-20, 10:56
|
|
|
Dżentelmeni sie znaleźli ... w prestiżowych autach o spalaniu gadają |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2020-02-20, 11:47
|
|
|
Słuchajcie, minimalne spalanie i rozmowa o nim jest w celu tylko diagnostycznym.
Jeżeli dwa auta A8 o tym samym silniku i na jednym podczas jazdy w trybie 4 cyl da się
zejść na odcinku powiedzmy 2-5 km do wartości 7-8 L / 100km a na drugim mimo najszczerszych
chęci się nie da i trzyma chwilówkę na poziomie 10-11 L/100 km to co to może znaczyć?
Mówimy o chwilówkach...
Coś jest nie tak z drugim autem. Proste, bezdyskusyjne.
Co może być nie tak: od małej ilości powietrza w kołach, przez zapieczone hamulce do
problemów z silnikiem. Dwie pierwsze możliwości łatwo wykluczyć.
Wszystko w tej dyskusji zależy od tego jakie wnioski chcemy wyciągnąć.
Jeżeli chcemy się nabijać z takiej dyskusji to znajdziemy do tego powody, jeżeli chcemy
na to popatrzeć ze strony diagnostycznej to patrzymy na to inaczej. Proste? |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2020-02-20, 12:19
|
|
|
drago_o napisał/a: | pawelec napisał/a: | w prestiżowych autach o spalaniu gadają |
Kruszwil to Ty? |
Pomyłka, nie znam takiego Pana
marekp750 brawo za jak zawsze odpowiednie podejście do klienta, rozwalasz system i niech tak pozostanie
Nie mówię ze sam nie kontroluje ile palą moje auta ale w 100% zgodzę sie z Markiem... brać sie do roboty, auto na sprawdzenie do garażu i kręcimy śrubki ale wcześniej diagnostyka błędów czy logów i po temacie (w przypadku opisywanym na początku wątku).
Ale kto pyta, nie błądzi i pomóżmy koledze wejść na dobrą ścieżkę aby doszedł do raju Po to jest to nasze forum |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-20, 13:17
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2020-02-20, 13:49
|
|
|
Hgo napisał/a: | marekp750 napisał/a: | Słuchajcie, minimalne spalanie i rozmowa o nim jest w celu tylko diagnostycznym.
Jeżeli dwa auta A8 o tym samym silniku i na jednym podczas jazdy w trybie 4 cyl da się
zejść na odcinku powiedzmy 2-5 km do wartości 7-8 L / 100km a na drugim mimo najszczerszych chęci się nie da i trzyma chwilówkę na poziomie 10-11 L/100 km to co to może znaczyć?
Mówimy o chwilówkach...
Coś jest nie tak z drugim autem. Proste, bezdyskusyjne.
Co może być nie tak: od małej ilości powietrza w kołach, przez zapieczone hamulce do
problemów z silnikiem. Dwie pierwsze możliwości łatwo wykluczyć.
Wszystko w tej dyskusji zależy od tego jakie wnioski chcemy wyciągnąć.
Jeżeli chcemy się nabijać z takiej dyskusji to znajdziemy do tego powody, jeżeli chcemy
na to popatrzeć ze strony diagnostycznej to patrzymy na to inaczej. Proste? |
Temat nie dotyczy diagnostyki na odcinku 2-5 km tylko spalania podczas jazdy w normalnych warunkach i do tego się odnosi- nikt z wypowiadających się nie podał spalania chwilowego gdyż to nie ma sensu kompletnie. Jedynie panton zerknął na chwilówki i zarzucał niesprawność aut podczas gdy logicznym jest, że nie tego dotyczyła dyskusja.
Według mnie taki sprawdzian spalania w celu porównania z innymi nie ma sensu gdyż każde auto jeździ w innych warunkach, na innych oponach w innej temperaturze, na innym paliwie. Zmiennych mogę wyliczyć całą masę od włączonej klimy oraz innej elektroniki, ilości paliwa w baku, ilości pasażerów w aucie etc. Jeżeli będziemy diagnozować auta w taki sposób to chyba tylko dla czystej zabawy- a nie na poważnie. |
Uważam, że większe spalanie, zwiększenie spalania w aucie jest podstawą do rozpoczęcia diagnostyki auta bez dwóch zdań. Wielu kierowców jedynie takie symptomy może dostrzec szczególnie Ci, którzy nie siedzą w tematach samochodowych zbyt głęboko. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-02-20, 14:20
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2020-02-20, 14:30
|
|
|
Hgo tez twierdzę ze pomiar na krótkim odcinku jest hmmm do polemizowania. Osobiście borykam sie z identycznym tematem tylko porównuje 3 takie same auta z podobnych rozczników i takimi samymi silnikami... ale odcinek to 1000 km w jedną strone i te same stacje benzynowe (kierowca ten sam)
Aktualnie dochodzę do wniosku że kondycja auta jest chyba różna (znaczy motoru)
Niestety nie mam czasu rozebrać silnika i postawić auto w garażu na 2-3 tyg czy dłużej bo jeździ codziennie ... |
|
|
|
|
|