Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D4 15 ] problemy z dużym spalaniem i kontrolka EPC  
Autor Wiadomość
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-02-25, 22:38   

prnit napisał/a:
bo nie działa chyba że tylko chwilę albo z górki jak nie ma obciążenia albo jak odpuscisz gaz (dlatego może być i filmik na youtube przy 200kmh ale to jest króciutki moment a nie jazda na 4 cylindrach przez dłuższy czas), pokaż mi filmik jak jedziesz 150kmh i 4 cylindry działają przez np. 10 km...jeśli mi to pokażesz to znaczy że mam zepsute auto.

Skoro masz takie auto to pewnie wiesz,że COD włącza się tylko w określonych warunkach i nawet jadąc 60-80 potrafi się co chwila włączać i wyłączać- nie działa w trybie ciągłym przez np. kilometr czy dwa.
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-02-25, 22:38   

to ja bym prosił o te filmiki jak możecie coś mi nagrać bo jak tak jest to znaczy że ja mam coś zepsute u siebie chociaż ze średnich spalania jakie mam z tego nie wynika że u mnie w aucie jest coś nie halo...
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-25, 22:41   

greg26 napisał/a:
nie działa w trybie ciągłym przez np. kilometr czy dwa.

spokojnie 2-3km przejedziesz w trybie 4 cylindrowym (ciągłym)
prnit napisał/a:
to ja bym prosił o te filmiki jak możecie coś mi nagrać bo jak tak jest to znaczy że ja mam coś zepsute u siebie chociaż ze średnich spalania jakie mam z tego nie wynika że u mnie w aucie jest coś nie halo...

jak to znajdę to na pewno dodam do dyskusji
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-02-25, 22:48   

panton napisał/a:
greg26 napisał/a:
nie działa w trybie ciągłym przez np. kilometr czy dwa.

spokojnie 2-3km przejedziesz w trybie 4 cylindrowym (ciągłym)

zgodzę się,ale w warunkach drogowych jest to ciężkie do wykonania.Na jakimś płaskim terenie np.pas lotniska jak najbardziej jest to wykonalne.Może w weekend spróbuję nagrać jakiś filmik jak ten tryb działa w moim aucie na tempomacie i bez.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-25, 22:52   

greg26, kawał miasta przejedziesz w tym trybie pokonując po drodze wiadukty i zakręty ;)
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-02-25, 23:06   

panton napisał/a:
greg26, kawał miasta przejedziesz w tym trybie pokonując po drodze wiadukty i zakręty

szczerze,to nigdy COD nie testowałem na zasadzie ile najdłużej ujadę.Testowałem natomiast ile spali najmniej i na kompie z trasy ok.50 km wyszło mi ok.7,5 litra.Dla niedowiarków mogę poświęcić się i pokazać,że można tyle uzyskać.Zmobilizowałeś mnie i w weekend postaram się to sprawdzić ile najdłużej ujadę na COD w trybie efficiency.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-25, 23:35   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-25, 23:35   

prnit, udało się znaleźć
https://www.youtube.com/watch?v=jrwd5ALNIhY
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-02-25, 23:42   

panton napisał/a:
prnit, udało się znaleźć
https://www.youtube.com/watch?v=jrwd5ALNIhY
<brawo>
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-26, 00:09   

Hgo napisał/a:
Po co nadmiernie eksploatować motor i podzespoły

COD przełączy na 4 cylindry pod małym obciążeniem w zakresie 25-40% maksymalnego momentu co daje w zależności od silnika 4.0TFSI 120Nm - 260Nm
w zakresie obrotów 960 - 3500 rpm na 3 lub wyższym biegu przy temp. płynu większej niż 30*C
takie warunki zabezpieczają silnik przed skróceniem jego życia
generalnie technologia nie jest nowa i stosowano to już w latach 80 - to Audi dopiero teraz się obudziło i zrealizowało ten pomysł po swojemu
Hgo napisał/a:
w dodatku użerać się z dźwiękiem połowy silnika ( brzmiącym jakby coś było popsute )

od tego jest ANC i aktywny zawias silnika...jak wszystko jest sprawne tego praktycznie nie usłyszysz i nie wyczujesz w jakim trybie jedziesz
a czas przełączenia z trybu 4 na 8 cylindrowy to średnio 300ms
Hgo napisał/a:
Jak poduszki klękną (...). Zamienników i alternatywy nie ma.

zgadza się
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-02-26, 10:28   

Ok, jechałes 160kmh i na chwile właczył się tryb 4 cylindrowy..i co z związku z tym? przecież napisałem ze pod niskim obciążeniem ten tryb pewnie i włączy się i przy 200 ale chodzi mi od początku że tym trybem auto nie jedzie długo...chwile pojedzie i przełączy i to najczęściej przy odjęciu gazu..masz spalanie pokazane 10l/100 gdybys jechał w trybie 4 cylindrowym powinno pokazać 7-8l...ta cała dyskusja nie ma sensu, podałem prawdziwe prawidłowe spalanie i jak widać takie wszyscy mają, jak ktos ma filmik ze jedzie 150kmh przez 10 km i ma tryb 4 cylindrowy to z chęcia go zobacze.
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-02-26, 11:23   

W temacie spalania S8 D4 chyba wszystko zostało powiedziane i wałkowanie tego nie ma już większego sensu.Jeśli komuś spalanie znacznie odbiega od normy wynikiem jakichś nieprawidłowości to należy usunąć usterkę.Podane wartości spalania powinny służyć jako wyznacznik czy silnik jest zdrowy a nie rozpaczaniu,że komuś litr pali więcej niż podaje audi.To auto pali jak na tą moc i wagę bardzo mało,moja D3 4.2 BFM pali więcej niż moje 4.0 CGTA.Jeśli ktoś wydał 150-400 tysięcy pln na S8 D4 (bo tyle te auta kosztują) to powinno go być stać na paliwo i eksploatację.Dyskusję o spalaniu powinniśmy prowadzić właśnie w kontekście nieprawidłowości, a jak kogoś nie stać na utrzymanie tego auta to powinien je sprzedać i tyle.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-02-26, 11:26   

greg26 napisał/a:
Dyskusję o spalaniu powinniśmy prowadzić właśnie w kontekście nieprawidłowośc

Tylko w tym celu zostało tu zadane pytanie. To odpowiadający przeobrazili to w opłakiwanie właściciela i co więcej nadal nie potrafią tego chyba pojąć niektórzy.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-26, 11:37   

drago_o napisał/a:
greg26 napisał/a:
Dyskusję o spalaniu powinniśmy prowadzić właśnie w kontekście nieprawidłowośc

Tylko w tym celu zostało tu zadane pytanie. To odpowiadający przeobrazili to w opłakiwanie właściciela i co więcej nadal nie potrafią tego chyba pojąć niektórzy.

wydaje się to oczywiste ale dyskusja poszła w jakimś dziwnym kierunku nie wiadomo dla czego <bezradny>
logiczne jest, że nikt nie kupuje S8D4 dla spalania czy turlania się 90km/h bo wtedy mało spali tylko po to by korzystać z tej mocy i poprawiać sobie nastrój <hihi>

prnit napisał/a:
Ok, jechałes 160kmh i na chwile właczył się tryb 4 cylindrowy..i co z związku z tym?

ja nie jechałem tylko znalazłem taki film na youtube
a przez chwilę było to nagrywane... nie wiemy ile czasu ta osoba jechała w tym trybie ale tym przykładem pokazałem, że przy 160km/h potrafi silnik jechać w trybie 4 cylindrowym z dokumentacji wynika, że przy odpowiednich warunkach (jak obciążenie jest w granicach, które podałem wcześniej) można tak jechać i 15km lub więcej
nic nie stoi na przeszkodzie
i nie piszę tego by wywołać kolejną wojnę tylko by prostować informacje, które są nieprawdziwe
ktoś później czyta takie opinie i wyrabia sobie błędny obraz o danym silniku/samochodzie czy oponach
 
 
prnit 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0t
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D4, Cayman 987
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 57
Skąd: Wawa
Wysłany: 2020-02-26, 13:24   

no ok, rozumiem. Zgadzam się z przedmówcą ze wszystko zostało wyjaśnione, na przyszłość proponuje tylko wyrażać się trochę z odrobiną szacunku do drugiego użytkownika forum i wszystko będzie git. pozdrawiam serdecznie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.