Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-18, 20:06
|
|
|
łooo Mateńko jak to rwie <jezu> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-01-19, 02:01
|
|
|
ale 2.2t moim zdaniem nie idzie w parze z a8 Moim zdaniem to ze sentenza poszed w biT jest super I chocby dla tego dzwieku przy kreceniu wysoko warto bylo Juz jest dobrze a czuje ze bedzie jeszcze lepiej Ja pojde jednak w kompressora i Damiano... mysle ze Ty tez Troche sie wysralem z kasy bo zakupilem ostatnio cabrio... ale wciaz poluje na m112 i to kiedys u mnie zagosci |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-25, 09:39
|
|
|
Po długich męczarniach w końcu koniec.
Finalny wynik to 412KM i 700Nm.
Ten poprzedni wykres co niby mial 420KM i 700NM był mierzony hamownią na koło, która przekłamywała. W rzeczywistości było 350KM i 570Nm.
Auto jeździ bardzo fajnie. Czuć ten moment (lepiej niż w dieslu). Trochę mam niedosyt bo liczyłem na serie z RSa ale jestem zadowolony. Przynajmniej z LPG będę miał mniej kłopotów bo moja instalacja BRC na żółtych wtryskach wytrzymuje do 50KM na cylinder.
RS6 C5 bez programu jest delikatnie szybszy. 100-200km/h RS ma 12.8s a mój 14s. Z tym że wg faktycznej prędkości a nie wskazań prędkościomierza. 200 faktycznie to ok 220 na liczniku przy 20" kołach w pre-fl.
Dlatego więcej nie wyszło KM bo jest zbyt mało miejsca (przes ASB) i dolot oraz kolektory wydechowe są połamane w kilku miejscach i przez to sa zbyt bardzo restrykcyjne (nie idzie wtłoczyć już więcej powietrza). Wniosek na przyszłość: uturbiać D3 na jednej turbinie (jest więcej miejsca na wyprostowanie) Wtedy można dmuchać aż się skończą wtryski od RSa czyli do ok 500-520KM. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-02-25, 11:26
|
|
|
Czas 100-200 km/h jak w serii 4.2 tdi |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-25, 16:44
|
|
|
Bartek87 napisał/a: | Czas 100-200 km/h jak w serii 4.2 tdi |
No cos kolego pomyliłeś. Nie sugeruj sie wskazaniami predkościomierza w filimach na yt. Bo jeśli tak to u mnie mniej wyjdzie zreszta niedługo wrzucę filmik |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-25, 22:10
|
|
|
Gratulacje ! Może przypadkiem spotkam Twoją "bestie" we Wrocku jak będę w piątek do Świdnicy jechał kto wie? Obwodnica Wrocka to bajka trasa do testowania auta |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
papajec
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 99 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-26, 11:17
|
|
|
Gratulacje, czekam na filmik i szykuje popcorn |
_________________
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-26, 15:13
|
|
|
papajec napisał/a: | Gratulacje, czekam na filmik i szykuje popcorn |
i ja zakupiłem popcorn i cole |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-26, 15:14
|
|
|
A ja fcem to podotykać na zlocie! |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-02-27, 01:24
|
|
|
SENTENZA, a ja Ci powiem... Zrobiles milowy krok dla posiadaczy d3 razem z Guziorem Jako jedyny odwazyles sie na tak powazne mody i przetarles szlaki... Moim skromnym marzeniem jest to ze zjawisz sie na zlocie i przewieziesz mnie na fotelu pasazera z przodu Wedlug mnie smialo mozna nadac Ci tytul tego Pierwszego co uturbil 4,2 w d3 w Polsce A to miano zaszczytne, prowokujace ku lepszemu, a co za tym idzie, musze wypic Twoje zdrowie na wspolnej imprezie A8team, razem z Toba No musowo no Wielkie gratki Ci sie naleza |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-27, 20:24
|
|
|
SENTENZA, czy to nie aby Ty pedziles swoja RS8 obwodnica Wroclawia dzis po godz. 15.00 ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-27, 23:02
|
|
|
A moze juz ten obiecany filmik wrzucisz ;p |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-02, 15:26
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | SENTENZA, czy to nie aby Ty pedziles swoja RS8 obwodnica Wroclawia dzis po godz. 15.00 ? |
jeździłem jeździłem lpg stroiłem. Dołożony został dodatkowy reduktor Nie ma wielkiej różnicy między lpg, a pb nawet się udało zrobić bez dolewania górą pb.
raftor napisał/a: | A moze juz ten obiecany filmik wrzucisz ;p |
filmik wrzucę może jutro jak zrobię adaptacje skrzyni w ASB Długołęka. Po tych modach zaczęła lekko szarpać czego wcześniej nie było. I zmienia biegi w niekorzystnym momencie. Np. od 0-100 jak jadę na S to dokręca obroty do samego końca, co powoduje, że jak zmieni bieg to kolejny bieg jest już lekko poza najwyższym momentem. Jak sam zmieniam na tipie to lepiej idzie. Przynajmniej w końcu zacząłem korzystać z łopatek f1. Nowy upgrade softu i adaptacja. Przynajmniej rozwiążę kolejną tajemniczą sprawę: czy skrzynie zf 6hp26 w przed-liftach się adaptuje i na czym ta adaptacja polega bo na forum informacje są różne |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|