Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-17, 20:26   

Z D2 powinno być łatwiej <amasz> ;)

SENTEZA, jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-01-17, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-17, 20:31   

krzychu22.p1i napisał/a:
Jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.


A jaka skrzynia w D2 to zniesie?Bo do manuala tez trza by lepsze skrzęgło kołować
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-01-17, 20:34   

Sprzęgło na bank, ale to znikomy koszt w porównaniu do takich przeróbek.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-17, 20:42   

Apophis napisał/a:
A jaka skrzynia w D2 to zniesie?

Graty z rs6, bo to te same skrzynie :) Z resztą manual nie podchodzi do tego auta, również tarcza sprzęgłowa 280mm to jakieś nieporozumienie..

Poprawiłem cytat ale nie obraziłbym się na 450-500KM w D2, w końcu jeździło by to jak trzeba.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-17, 20:46   

Takie moce to żaden problem-wkładasz zespól napędowy z rsy C5 i nawet nie ma wielkiej pracy jak przy uturbianiu 4,2.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-18, 10:26   

krzychu22.p1i napisał/a:
Z D2 powinno być łatwiej <amasz> ;)

SENTEZA, jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.


850Nm w BFM urywa korbe :p
skrzynia w D3 czyli 6hp26 wg. katalogu wytrzymuje 650Nm. U mnie już jest więcej. Wzmocnienie skrzyni (do 900Nm) to ok 7000pln i nie bardzo jest sens bez zmiany korbowodów.
Wiec lepiej iść w moc górą (przy wyższych obrotach) niż w moment który jest dostępny szybko ale na krótko.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-18, 13:38   

"Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm."

1.każdy robi co zechce ale ja sensu tu nie widzę w dodatku ten pomiar był robiony na rolkach przypuszczam bardziej miarodajny byłby pomiar dynamiczny....
2. projekt juz kosztował swoje i za pewne to nie koniec z sypaniem mamony, pytanie czy nie lepiej zainwestowac w W12 (450KM/580Nm) skoro to taki mały przyrost mocy tak dużym kosztem - finansowym i sporo modyfikacji które nie wiadomo jak beda sie sprawowac na osi czasu... im wiecej czesci tym wieksza awaryjność ...

wazne ze jestes zadowolony
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-18, 14:03   

Ogarnij ta elektronike bo na tym mbc to dlugo nie polata, turbiny strasznie dostaja po tylku. Ecumaster niezbedny
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-18, 16:21   

@Preston

wiesz, w sumie pewnie myślałbym podobnie jak mówisz i też szukał W12 zamiast ładować tyle kasy i sprawdzać czy się nie posypie, ale w sumie przecież dlatego, że Sentenza zdecydował się na uturbienie i przetestowanie gruntu wszyscy tutaj zaglądamy z ciekawością wypatrując efektów :D

Jak dla mnie brawa za odwagę, fajnie, że prace idą do przodu i trzymam kciuki :)
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-01-18, 17:27   

Mogę dodać, że na żywo prezentuje się całkiem ciekawie.
Noi duży plus za przedni zderzak który pozostał w fabrycznym kształcie i pod którym udało się upchnąć intercoolery bo z zewnątrz na tą chwilę jest dobry sleeper ;)

Czekam dnia aż będzie skończone, finalnie poskładane i wystrojone - też mam ochotę podłubać przy swoim ale jak się zdecyduję to pójdę chyba jednak inną, bardziej skromną drogą <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-18, 17:42   

preston81 napisał/a:
"Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm."

1.każdy robi co zechce ale ja sensu tu nie widzę w dodatku ten pomiar był robiony na rolkach przypuszczam bardziej miarodajny byłby pomiar dynamiczny....
2. projekt juz kosztował swoje i za pewne to nie koniec z sypaniem mamony, pytanie czy nie lepiej zainwestowac w W12 (450KM/580Nm) skoro to taki mały przyrost mocy tak dużym kosztem - finansowym i sporo modyfikacji które nie wiadomo jak beda sie sprawowac na osi czasu... im wiecej czesci tym wieksza awaryjność ...

wazne ze jestes zadowolony


Liczby na papierze to jedno, a na drodze to druga sprawa. To że W12 ma 450KM i 580Nm nie oznacza ze będzie szybsze od RS6 C5 450KM i 560Nm. Masa obu aut jest porównywalna. Jednak RS6 będzie wyraźnie lepiej jeździć. Liczy się charakterystyka silnika. Owe wartości są to maksymalne wychylenia na wykresie. Auto może mieć 1000KM ale tylko w bardzo wąskim zakresie obrotów i będzie słabiej jeździć niż 500-konne auto co ma te 500KM dostępne przez większość obrotomierza. To samo tyczy się momentu.
W12 fajne ale ciężko o lpg... droższy w utrzymaniu... z racji że dostępny dopiero od 2005 roku to i droższy w zakupie (nawet doliczając modyfikacje bardziej się opłaca to co mam). Tylko wersja long w W12 (co mi akurat nie odpowiada).
Hamowane było u kolegi Krzysztofa z CP-Tuning.
to jego a8 d2: https://www.youtube.com/watch?v=MTf4F1jzMeI
a to ze środka: https://www.youtube.com/watch?v=wQv2_0jkeLY
Miarodajny wynik. Po wszystkim pogadamy :) zmierzymy na drodze :) nikt nie mówił, że będzie słodko od razu :p

FOSS napisał/a:
Mogę dodać, że na żywo prezentuje się całkiem ciekawie.
Noi duży plus za przedni zderzak który pozostał w fabrycznym kształcie i pod którym udało się upchnąć intercoolery bo z zewnątrz na tą chwilę jest dobry sleeper ;)

Czekam dnia aż będzie skończone, finalnie poskładane i wystrojone - też mam ochotę podłubać przy swoim ale jak się zdecyduję to pójdę chyba jednak inną, bardziej skromną drogą <tjaa>


FOSS co masz na myśli "skromną"? na jednej turbinie? Dużo łatwiej.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-18, 17:58   

SENTENZA napisał/a:
Tylko wersja long w W12 (co mi akurat nie odpowiada).


W12 wystepuje takze pospolicie w wersji "krótkiej"

SENTENZA napisał/a:
W12 fajne ale ciężko o lpg... droższy w utrzymaniu... z racji że dostępny dopiero od 2005 roku to i droższy w zakupie (nawet doliczając modyfikacje bardziej się opłaca to co mam)


To racja, chociaz u Ciebie tez tak latwo z lpg nie bedzie , ale jak wszystko do ogarniecia dla speców.

Gratulacje za podjecie proby, przecieranie szlakow, popoprawiasz poprzerabiasz i pod 500km powinienes dokręcic.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-18, 18:25   

aro51 napisał/a:
W12 wystepuje takze pospolicie w wersji "krótkiej"

Gratulacje za podjecie proby, przecieranie szlakow, popoprawiasz poprzerabiasz i pod 500km powinienes dokręcic.


Chyba bardzo rzadki okaz :)

No ja też chciałbym, żeby to ktoś już zrobił, a ja bym się wszystkiego dowiedział i już.
Każdy następny chętny będzie miał już z górki. I szybciej będzie to trwało i już będzie wiadomo co i jak.
Ciężko o części. Generalnie łatwiej kupić cały silnik z osprzętem niż sam osprzęt. Tylko cena silnika oscyluje koło 20k... Ja miałem szczęście: jakiś niemiec przyjechał i uparł się że chce sam słupek (blok) i reszta została.
Nie sądzę też żeby kolega guzior zrobił to w tych samych pieniądzach jeszcze raz. On też już zdaje sobie sprawę ile to czasu kosztuje.
Ale każdy następny kto będzie chciał się pobawić i będzie miał środki będzie miał już z górki.

P.S. W12 też można uturbić :P https://www.youtube.com/watch?v=Q-fyHhjrEak
Kto pierwszy spróbuje? :P
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-01-18, 19:07   

SENTENZA napisał/a:
FOSS co masz na myśli "skromną"? na jednej turbinie? Dużo łatwiej.

Raczej nie w tym kierunku ale teraz nie ma co opisywać - najpierw chciałbym odzyskać auto w nowym body ale wszystko się pokomplikowało :/

SENTENZA napisał/a:
Nie sądzę też żeby kolega guzior zrobił to w tych samych pieniądzach jeszcze raz. On też już zdaje sobie sprawę ile to czasu kosztuje.

No nawet bardzo sobie zdał z tego sprawę..... i już wspomina że w tych pieniądzach już się pewnikiem tego nie podejmie ;)

SENTENZA napisał/a:
P.S. W12 też można uturbić :P https://www.youtube.com/watch?v=Q-fyHhjrEak
Kto pierwszy spróbuje? :P

Karkołomny projekt - do 4.2V8 nie bardzo jest miejsce na suszarki a jak to upchnąć w W12.
A tu z linku to jeszcze D2 i wrzucone do przed-lifta - ciekawe czy projekt został dokończony i czy to jeździ.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-18, 19:35   

FOSS napisał/a:
A tu z linku to jeszcze D2 i wrzucone do przed-lifta - ciekawe czy projekt został dokończony i czy to jeździ.

Jeździ jeździ, zobacz inne filmy tego gościa :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.