Autor |
Wiadomość |
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-17, 12:30
|
|
|
jordan233 napisał/a: | K...a. szkoda projektu... Mam nadzieję że reanimujesz maszynę.Powodzenia |
Reanimuje będzie AQF i jedno turbo. (...)
Ogłoszenia w odpowiednim dziale. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-03-17, 13:25
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | Reanimuje będzie AQF i jedno turbo. |
Szkoda że nie wyszło ale fajnie że nie odpuszczasz tematu.
SENTENZA, wrzuć mi na PW wiadomość.
Edytowałem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2015-03-20, 13:14
|
|
|
Szkoda, jak to mówią, co cie nie zabije to cie wzmocni.
Jakie ma być turbo? |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-20, 13:39
|
|
|
olozwirski napisał/a: | Jakie ma być turbo? |
Takie: http://performance.k64.pl...0ar80-p-56.html
AR 1.0
Taka podróbka Garretta za 8kpln.
Będzie w stanie utrzymać boost do końca obrotomierza.
Na tych turbo k04 był moment od 3500rpm i spadał. Nie warto było dokręcać do odcinki, lepiej było zmienić bieg wcześniej - dawało to lepsze rezultaty. Na tym turbo jak wskoczy moment to powinien być utrzymywany do końca obrotomierza. Linia prosta na wykresie. Zobaczymy jak wyjdzie
P.S. Szukam silnika AQF. Jakby ktoś miał (na sprzedanie oczywiśćie ), lub znał kogoś kto ma to niech mi na pw napisze. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2015-03-21, 18:53
|
|
|
W końcu będzie mocna turbobenzyna nie diesel. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2015-03-21, 21:18
|
|
|
olozwirski napisał/a: | W końcu będzie mocna turbobenzyna nie diesel. |
Raczej turbogaz <hehe>
SENTENZA
Po uja tuningowałeś auto w postaci LPG? |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-03-21, 22:00
|
|
|
emil napisał/a: | olozwirski napisał/a: | W końcu będzie mocna turbobenzyna nie diesel. |
Raczej turbogaz <hehe>
SENTENZA
Po uja tuningowałeś auto w postaci LPG? |
A przypadkiem na LPG niema większych możliwości ? Większa ilość oktanów.
Dobrze że kolega SENTENZA poszedł również w LPG,tyle że musi być naprawdę dobrze zestrojony żeby hulało jak należy. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-21, 22:02
|
|
|
emil napisał/a: |
SENTENZA
Po uja tuningowałeś auto w postaci LPG? |
Dla oszczędności? Chciałem mieć szybką limuzyne co tanio jeździ? Gdybym nie patrzył na spalanie kupiłbym W12. Po przeróbce palił mi 22 pb i podobnie lpg gdyby się nie rozleciał byłoby to dobre posunięcie gdyby...
nadal jestem za lpg tylko teraz jestem bogatszy o kilka lekcji.
lpg jest zakładane po to żeby jeździć oszczędnie... i tak trzeba jeździć na lpg. nie wolno myśleć, że lpg = pb i można tak samo traktować auto na lgp jak na pb. gdybym zastosował się do tego wcześniej prawdopodobnie by się nic nie stało. gdybym...
większość czasu jeżdżę normalnie.
do 200km/h można sobie dać na lpg raz na jakiś czas np. przy wyprzedzaniu, żeby teraz nie wpadać w drugą skrajność, że chce sobie kogoś wyprzedzić to zmieniam na pb - nie ma takiej potrzeby (pod warunkiem, że to prędkości do ok 200km/h i na chwilę).
a nie tak jak ja podłoga 270km/h i to przez kilkanaście minut.
jordan233 napisał/a: |
A przypadkiem na LPG niema większych możliwości ? Większa ilość oktanów. |
większa liczba oktanów pozwala na ustawienie ostrzej wałków. ale ogólna liczba masowa jest mniejsza, a to ona decyduje o mocy. dlatego standardowe auto np. wolnossące 4.2 będzie lepiej jeździć nawet na pb 95 niż na lpg. niewiele co prawda ok 3%, ale zawsze coś. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
peter22
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42 Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 40 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2015-04-20, 15:54
|
|
|
nie ma co się zamartwiać , tylko dążyć alej o postawionego sobie celu.
Ja też jako pierwszy wsadziłem do a6 c6 2.0 tdi quattro i auto śmiga , fakt że toche kasy poszło bo przecierałem szlak. Teraz spredaje a6 i szukam d3 do której też będę chciał z czasem wsadzić turbo . Pozdrawiam i kibicuję projektowi |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-20, 17:30
|
|
|
nie rozumię w czym przeszkadza LPG podczas szybkiej jazdy....możesz to jakoś wytłumaczyć <niewiem> |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-20, 19:49
|
|
|
Ciekawe że u mnie ABZ i jeden max wytrzymał pół godziny jazdy 240-270 i nic sie nie sypło. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-20, 21:41
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | podłoga 270km/h i to przez kilkanaście minut. |
tak z ciekawosci...gdzies Ty jechał 270km/h przez kilkanaście minut ??? Pomijajc fakt wąskich, dwupasmowych autostrad czy dróg expresowych to nawet pod względem konstrukcyjnym (kąta skrętu i nachylenia drogi) ciężko w PL znalesc taki odcinek drogi gdzie można roz bujać auto do takiej prędkosci i utrzymać ją przez tyle czasu... <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-04-21, 17:52
|
|
|
martin_rs4 nie wiem gdzie dokładnie SENTEZNA śmigał (obwodnica Wrocka chyba albo czegoś na W z tego co kojarze było gdzieś wcześniej, ktoś nawet pisał, że chyba właśnie go widział bo coś przemknęło jak szalone ale to niech SENTENZA sam zweryfikuje )
ale z własnego doświadczenia to na drodze S3 w trasie Lubin-Szczecin miałem przez dobre pół godziny 250-280 na zegarze... tempomat na 250 a jak coś się wlekło to dociskałem trochę
Oczywiście dla bezpieczeństwa własnego i portfela nie polecam!
(chociaż czarna Insygnia grasująca w tym rejonie leci tylko 250 )
podejrzewam, że kolega z tych 270 to zwalniał czasem do np 200 ale potem spowrotem but w podłogę i ile turbina dała |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-21, 18:44
|
|
|
r4q napisał/a: | ktoś nawet pisał, że chyba właśnie go widział bo coś przemknęło jak szalone ale to niech SENTENZA sam zweryfikuje ) |
tak to ja go widzialem wtedy na obwodnicy i musze przyznac ze rakieta była
dobrze wiedziec ze są takie odcinki w PL... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|