Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-21, 21:47
|
|
|
Na A2 też można pociskać przez dłuższy czas, tylko trzeba wybrać odpowiednią porę ...np. niedziela rano |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-21, 21:59
|
|
|
No S3 od Sulechowa ma ładne kawałki. Od lubina nie rozpędził bym sie bo raz że czesto jedna jezdnia to koleiny. |
|
|
|
|
|
|
|
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-04-22, 05:51
|
|
|
Na praktycznie całej S3 są długie proste z minimalnymi zakrętami ( jedynie odcinek Gorzów Wlkp. - Skwierzyna nie nadaje się do duuużych prędkości) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-22, 09:29
|
|
|
Jeźdzę czesto odcinkami trójki w rejonie dolnoślaskim i tam bym nie pozapier..raczej.
Dobra panowie widze że dyskusja nie na temat sie rozkreca to musze was przystopować
WRACAMY DO TEMATU TURBO! |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-06-04, 11:24
|
|
|
Wracając do tematu
FOT5432.JPG
|
|
Plik ściągnięto 104 raz(y) 216,04 KB |
|
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-04, 11:28
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | Wracając do tematu |
Na tym cylindrze już raczej nie pojeździ
Noi jak będzie dalej?... Dół od BFM czy AQF?... czy jakiś cały ABZ?
Cały ABZ to może być znowuż problem ze sterowaniem
Jakiś BFM był tu na sprzedaż co ciśnienia nie trzymał na jednym garku.... może by tak tanim sumptem z dwóch jeden sprawny złożyć |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-06-04, 18:04
|
|
|
FOSS napisał/a: | Noi jak będzie dalej?... Dół od BFM czy AQF?... czy jakiś cały ABZ?
Cały ABZ to może być znowuż problem ze sterowaniem
Jakiś BFM był tu na sprzedaż co ciśnienia nie trzymał na jednym garku.... może by tak tanim sumptem z dwóch jeden sprawny złożyć |
Słupek BFM już kupiony i u Guziora. Kupno samego dołu (bloku) = kupa roboty przy przekładce. I często kasa jest porównywalna do kupna sprawnego słupka.
AQF nie do końca jest wymienny z BFM.
ABZ fajny ale jak ktoś chce, żeby wszystko działało to w D3 będzie problem z webasto, klimą itp…
ABZ nie ma zmiennych faz rozrządu - co w zależności od punku widzenia może być wadą lub zaletą.
Za BFM przemawiało to, że na pewno pasuje; kupiłem przed przeróbką nowy rozrząd więc wystarczyło przełożyć; kolektor ssący od RSa nie pasuje do ABZta więc musiałbym zapłacić za inny… itp…
Reasumując najlepiej było kupić taki sam silnik i robić na jednym turbo. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-06-05, 00:03
|
|
|
SENTENZA,
podziwiam Cie za determinacje |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
peter22
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42 Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 40 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2015-07-10, 20:11
|
|
|
co tu taka cisza ???? |
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-07-10, 22:36
|
|
|
cisza bo czekamy na turbo GT8X. Idzie z Chin. T76 za duże gabarytowo i w sumie nie potrzebne takie co 900km potrafi nadmuchać. I tak pompa wytrzyma do 600km, a wtryski do ok. 520km. Teraz Przemek jest na piedestale, więc z ciekawością śledzimy jego post u niego siedzi T76 i będzie większa moc niż u mnie. Więc projekt RS8 D3 generalnie będzie słabszy niż RS8 D2 D2 ma przede wszystkim więcej miejsca w komorze silnika. ABZ chyba też bardziej pancerny niż BFM i można sobie pozwolić na więcej. Nie wszystko co nowsze to lepsze |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-09-24, 16:20
|
|
|
Mały update...
Skrzynia pojechała na wzmocnienie do Poznania.
Wszystkie kosze o 50% mocniejsze. Tzn. tam gdzie były 4 tarcze teraz jest 6, a tam gdzie było 6 jest 8...
Hydrokinetyk od RSa nie wchodzi mimo, że dzwon skrzyni taki sam. Więc jest od 4.2 TDI (w 6hp26 to jest najmocniejsze sprzęgło) dodatkowo wzmocnione i przerobione tak aby pasowało + najnowszy soft rzecz jasna. 800-850Nm powinno dźwignąć na stałe - jak serie. Dodatkowo podniesione ciśnienie o 3.5 bara co ma spowodować szybszą pracę. Generalnie gościu się zarzekał, że raczej już skrzynia do niego nie wróci.
Opowiadał historię o gościu co kupił A5 4.2 fsi i dołożył kompresor. Skrzynia nie zrobiła nawet 1000km... Wzmocnił tę skrzynie, ale niestety rozbił tą A5. Ale kupił drugą taką samą i przełożył kompresor i skrzynie. Jeździ już 2 lata i nic się nie dzieje.
Z ciekawszych rzeczy to to, że skrzynia wytrzymuje, nie znaczy, że się nic z nią nie dzieje. Np. moja niby wytrzymywała 750Nm, ale koleś powiedział, że widać od razu, że dostawała za duży moment. I długo by tak nie pociągnęła.
Silnik będzie odprężany do ok 8.1 cr. Będzie bezpieczniej. Dodatkowa chłodnica oleju w silniku i skrzyni... Turbo GT8x, ar. 68. |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-24, 17:55
|
|
|
SENTENZA, jak to nie tajemnica to daj proszę jakieś namiary do tego magika od skrzyń. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-09-24, 18:21
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | Mały update...
Skrzynia pojechała na wzmocnienie do Poznania.
Wszystkie kosze o 50% mocniejsze. Tzn. tam gdzie były 4 tarcze teraz jest 6, a tam gdzie było 6 jest 8...
Hydrokinetyk od RSa nie wchodzi mimo, że dzwon skrzyni taki sam. Więc jest od 4.2 TDI (w 6hp26 to jest najmocniejsze sprzęgło) dodatkowo wzmocnione i przerobione tak aby pasowało + najnowszy soft rzecz jasna. 800-850Nm powinno dźwignąć na stałe - jak serie. Dodatkowo podniesione ciśnienie o 3.5 bara co ma spowodować szybszą pracę. Generalnie gościu się zarzekał, że raczej już skrzynia do niego nie wróci.
Opowiadał historię o gościu co kupił A5 4.2 fsi i dołożył kompresor. Skrzynia nie zrobiła nawet 1000km... Wzmocnił tę skrzynie, ale niestety rozbił tą A5. Ale kupił drugą taką samą i przełożył kompresor i skrzynie. Jeździ już 2 lata i nic się nie dzieje.
Z ciekawszych rzeczy to to, że skrzynia wytrzymuje, nie znaczy, że się nic z nią nie dzieje. Np. moja niby wytrzymywała 750Nm, ale koleś powiedział, że widać od razu, że dostawała za duży moment. I długo by tak nie pociągnęła.
Silnik będzie odprężany do ok 8.1 cr. Będzie bezpieczniej. Dodatkowa chłodnica oleju w silniku i skrzyni... Turbo GT8x, ar. 68. |
Profesjonalne podejście do tematu |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-24, 21:39
|
|
|
Do D3 tez da sie wadzic manuala |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-09-24, 22:55
|
|
|
Apophis napisał/a: | Do D3 tez da sie wadzic manuala |
Fuj |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|