Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-04-21, 21:47   

Na A2 też można pociskać przez dłuższy czas, tylko trzeba wybrać odpowiednią porę ...np. niedziela rano <amasz>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-21, 21:59   

No S3 od Sulechowa ma ładne kawałki. Od lubina nie rozpędził bym sie bo raz że czesto jedna jezdnia to koleiny.
 
 
Bartek87 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-04-22, 05:51   

Na praktycznie całej S3 są długie proste z minimalnymi zakrętami ( jedynie odcinek Gorzów Wlkp. - Skwierzyna nie nadaje się do duuużych prędkości)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-22, 09:29   

Jeźdzę czesto odcinkami trójki w rejonie dolnoślaskim i tam bym nie pozapier..raczej.


Dobra panowie widze że dyskusja nie na temat sie rozkreca to musze was przystopować :)

WRACAMY DO TEMATU TURBO!
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-06-04, 11:24   

Wracając do tematu :)

FOT5432.JPG
Plik ściągnięto 104 raz(y) 216,04 KB

_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-04, 11:28   

SENTENZA napisał/a:
Wracając do tematu :)

Na tym cylindrze już raczej nie pojeździ <boisie>

Noi jak będzie dalej?... Dół od BFM czy AQF?... czy jakiś cały ABZ?
Cały ABZ to może być znowuż problem ze sterowaniem <hmm>

Jakiś BFM był tu na sprzedaż co ciśnienia nie trzymał na jednym garku.... może by tak tanim sumptem z dwóch jeden sprawny złożyć <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-06-04, 18:04   

FOSS napisał/a:
Noi jak będzie dalej?... Dół od BFM czy AQF?... czy jakiś cały ABZ?
Cały ABZ to może być znowuż problem ze sterowaniem <hmm>

Jakiś BFM był tu na sprzedaż co ciśnienia nie trzymał na jednym garku.... może by tak tanim sumptem z dwóch jeden sprawny złożyć <hmm>


Słupek BFM już kupiony i u Guziora. Kupno samego dołu (bloku) = kupa roboty przy przekładce. I często kasa jest porównywalna do kupna sprawnego słupka.
AQF nie do końca jest wymienny z BFM.
ABZ fajny ale jak ktoś chce, żeby wszystko działało to w D3 będzie problem z webasto, klimą itp…
ABZ nie ma zmiennych faz rozrządu - co w zależności od punku widzenia może być wadą lub zaletą.

Za BFM przemawiało to, że na pewno pasuje; kupiłem przed przeróbką nowy rozrząd więc wystarczyło przełożyć; kolektor ssący od RSa nie pasuje do ABZta więc musiałbym zapłacić za inny… itp…
Reasumując najlepiej było kupić taki sam silnik i robić na jednym turbo.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-06-05, 00:03   

SENTENZA,

podziwiam Cie za determinacje <brawo>
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
peter22 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 40
Skąd: Łódż
Wysłany: 2015-07-10, 20:11   

co tu taka cisza ????
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-07-10, 22:36   

cisza bo czekamy na turbo GT8X. Idzie z Chin. T76 za duże gabarytowo i w sumie nie potrzebne takie co 900km potrafi nadmuchać. I tak pompa wytrzyma do 600km, a wtryski do ok. 520km. Teraz Przemek jest na piedestale, więc z ciekawością śledzimy jego post :) u niego siedzi T76 i będzie większa moc niż u mnie. Więc projekt RS8 D3 generalnie będzie słabszy niż RS8 D2 :) D2 ma przede wszystkim więcej miejsca w komorze silnika. ABZ chyba też bardziej pancerny niż BFM i można sobie pozwolić na więcej. Nie wszystko co nowsze to lepsze :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-09-24, 16:20   

Mały update...
Skrzynia pojechała na wzmocnienie do Poznania.
Wszystkie kosze o 50% mocniejsze. Tzn. tam gdzie były 4 tarcze teraz jest 6, a tam gdzie było 6 jest 8...
Hydrokinetyk od RSa nie wchodzi mimo, że dzwon skrzyni taki sam. Więc jest od 4.2 TDI (w 6hp26 to jest najmocniejsze sprzęgło) dodatkowo wzmocnione i przerobione tak aby pasowało + najnowszy soft rzecz jasna. 800-850Nm powinno dźwignąć na stałe - jak serie. Dodatkowo podniesione ciśnienie o 3.5 bara co ma spowodować szybszą pracę. Generalnie gościu się zarzekał, że raczej już skrzynia do niego nie wróci.
Opowiadał historię o gościu co kupił A5 4.2 fsi i dołożył kompresor. Skrzynia nie zrobiła nawet 1000km... Wzmocnił tę skrzynie, ale niestety rozbił tą A5. Ale kupił drugą taką samą i przełożył kompresor i skrzynie. Jeździ już 2 lata i nic się nie dzieje.
Z ciekawszych rzeczy to to, że skrzynia wytrzymuje, nie znaczy, że się nic z nią nie dzieje. Np. moja niby wytrzymywała 750Nm, ale koleś powiedział, że widać od razu, że dostawała za duży moment. I długo by tak nie pociągnęła.

Silnik będzie odprężany do ok 8.1 cr. Będzie bezpieczniej. Dodatkowa chłodnica oleju w silniku i skrzyni... Turbo GT8x, ar. 68.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-24, 17:55   

SENTENZA, jak to nie tajemnica to daj proszę jakieś namiary do tego magika od skrzyń.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-24, 18:21   

SENTENZA napisał/a:
Mały update...
Skrzynia pojechała na wzmocnienie do Poznania.
Wszystkie kosze o 50% mocniejsze. Tzn. tam gdzie były 4 tarcze teraz jest 6, a tam gdzie było 6 jest 8...
Hydrokinetyk od RSa nie wchodzi mimo, że dzwon skrzyni taki sam. Więc jest od 4.2 TDI (w 6hp26 to jest najmocniejsze sprzęgło) dodatkowo wzmocnione i przerobione tak aby pasowało + najnowszy soft rzecz jasna. 800-850Nm powinno dźwignąć na stałe - jak serie. Dodatkowo podniesione ciśnienie o 3.5 bara co ma spowodować szybszą pracę. Generalnie gościu się zarzekał, że raczej już skrzynia do niego nie wróci.
Opowiadał historię o gościu co kupił A5 4.2 fsi i dołożył kompresor. Skrzynia nie zrobiła nawet 1000km... Wzmocnił tę skrzynie, ale niestety rozbił tą A5. Ale kupił drugą taką samą i przełożył kompresor i skrzynie. Jeździ już 2 lata i nic się nie dzieje.
Z ciekawszych rzeczy to to, że skrzynia wytrzymuje, nie znaczy, że się nic z nią nie dzieje. Np. moja niby wytrzymywała 750Nm, ale koleś powiedział, że widać od razu, że dostawała za duży moment. I długo by tak nie pociągnęła.

Silnik będzie odprężany do ok 8.1 cr. Będzie bezpieczniej. Dodatkowa chłodnica oleju w silniku i skrzyni... Turbo GT8x, ar. 68.




Profesjonalne podejście do tematu <brawo>
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-24, 21:39   

Do D3 tez da sie wadzic manuala :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-24, 22:55   

Apophis napisał/a:
Do D3 tez da sie wadzic manuala :)

Fuj <jeb>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.