Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć  
Autor Wiadomość
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-03-01, 20:54   

FOSS, tez widzialbym to bardziej z tylu albo po bokach... Ktos tutaj w tym przypadku zaadoptowal BiT, z jak najmniejsza liczba mozliwych przerobek... Sama estetyka nie jest zla... Z tym ze tak jak wspominalem...

Przez to ze dolot bedzie zasysal gorace powietrze z otoczenia tego piekarnika nie wplynie jakos dobrze na osiagi ktore mozna by wydobyc z tego silnika ;) Ktos o tym tutaj ewidentnie nie pomyslal chyba i to mialem na mysli ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-01, 22:10   

To auto prawdopodobnie trafi do Guziora. Nadal nie odpala... koles władował 30kpln i nadal auto nie jeździ... a jak trafi to będzie zwalenie tego wszystkiego i robienie singiel turbo cos jak u mnie. tak to jest jak się daje auto do kogoś kto nigdy wcześniej nie uturbiał V8...
P.S. u mnie został dolot i strojenie.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-01, 22:50   

30k <boisie> <boisie> <boisie> za tyle to bym kupił już 4.0 tfsi :D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-03-02, 07:44   

SENTENZA napisał/a:
To auto prawdopodobnie trafi do Guziora. Nadal nie odpala... koles władował 30kpln i nadal auto nie jeździ...

Jak to "nadal nie odpala"?....
A w necie wygląda na to, że zajęła się tym jakaś poważna firma <jaaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-02, 10:37   

FOSS napisał/a:

Jak to "nadal nie odpala"?....
A w necie wygląda na to, że zajęła się tym jakaś poważna firma <jaaa>

i ta poważna firma zwróciła się do Guziora o pomoc w ogarnięciu tematu pod kątem mechanicznym - podobno wystroić już potrafią, byleby odpalał :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-03-02, 11:47   

SENTENZA, auto wystroić potrafią ale nie mogą ogarnąć by odpalało.... LOL :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-02, 11:49   

Rejestracja PKN...w tej okolicy jest jeden warsztat co sie doskonale orientuje w takich sprawach a tym do wawy aż pojechał <faktycznie>
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-02, 11:59   

Jest tam zrobionych sporo błędów. Dodatkowo elektronika jest "zbyt nowoczesna" żeby wszystko zestroić na emu. m.in. przepływomierz musi być sterowany ori ecu, asb tak samo.
Żeby im się to zmieściło to zmienili chłodnicę i niby są tam dwa wentylatory ale i tak mają mniejszą moc niż jeden ori. Nawet jakby to odpaliło jakimś cudem to nie chodziłoby to dobrze. Pierwsze obciążenie i przegrzany. Zabrali miejsce z przodu więc nie ma gdzie dodatkowego wymiennika ciepła do silnika zamontować, już nie mówiąc o dadatkowym chłodzeniu asb.
Wszystko wydaje się proste w teorii a później rzeczywistość weryfikuje tę prostotę :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-02, 12:03   

Nooo racja ale to jest tak oczywiste dla nas co my mamy jakies pojęcie o ósemkach i ich wymaganiach jak budowa cepa. Niestety jest to porażka dla wykonawcy,nie mam pojęcia skąd się te 30tys wzieło <bezradny>
Do warsztatu o którym wspomniałem jak bym oddał ósemke z zyczeniem sobie uturbienia a to by im jakims cudem nie wyszło nie zapłacił bym nic. Najwyżej stracił kilka miesięcy.

Ale cóż...
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-02, 12:26   

prawdopodobnie zabiorą te graty które mu dołożyli i za części mu zwrócą.
30kpln to sporo i koleś nie ma wzmocnionej asb...
generalnie przestroga dla tych co maja w planach podobne przeróbki... czekać na terminy u ludzi co już uturbiali z powodzeniem V8 i być cierpliwym - to nie trwa krótko :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-02, 12:42   

Wiesz tu nie chodzi o uturbianie V8 bo to zasada podobna jak inne silniki. Chodzi że polegli konkretnie na tym. Nie wyliczyli dobrze "na kartce" co jak i z czym sie je.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-02, 13:16   

Zasada tak, ale poziom skomplikowania nie. Domek jednorodzinny i drapacz chmur też maja wspólne zasady, ale ilość rzeczy do uwzględnienia i policzenia jest nieporównywalnie większa.
4 cylindrowy rzędowy silnik i v8 podobnie. Owszem zasada ta sama - wtłoczyć jak najwięcej powietrza do komory spalania za pomocą turbosprężarki, ale ilość rzeczy które trzeba dodatkowo uwzględnić w v8 to już inna bajka. W PL sporo warsztatów uturbia rzędowe czwórki, ale v8 to już ze świecą szukać, a zwłaszcza takich co mają już w swoim portfolio takie projekty.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-02, 17:53   

SENTENZA, Doskonale wiem co masz na myśli. W "moim" warsztacie takie sprawy juz dawno szeroko są obgadane. Więc niezrozumiałe jest dla mnie to że ktos uturbi r4 a nie poradzi sobie z V6,V8. Problem jest tylko w poziomie skomplikowania elektroniki. Oczywiscie że golf 4 ma mniej pitolenia jak D3 ale to taki tiuner powinien sobie obadac zanim zacznie.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-02, 18:38   

To już prawie pewne, że to auto trafi do Guziora. Kwestia dni. Odpalili go, ale na seryjnym sterowniku. Idzie nim jechać. Oczywiście skrzynia w trybie awaryjnym i cała decha w błędach. Pali 50L/100km :) ale jakoś dojedzie - daleko nie ma. Może niedługo będzie ten projekt osobno opisany.
P.S. Ja już się nie mogę doczekać mojej :)
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-02, 19:04   

Hehehe ja bym zdechł z tesknoty. Jak swoją ma kilka tygodni dałem to juz wykonawca miał dość :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.