|
Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-04-17, 22:20
|
|
|
Apophis napisał/a: | Powiedzmy że sa na tym samym poziomie | Tia ...a świstak siedzi bo zawijał |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-17, 22:21
|
|
|
Apophis napisał/a: |
Powiedzmy że sa na tym samym poziomie |
No niezupelnie bo geniusz wg producenta jest do 240kw natomiast twin do 300kw
Moze kiedys jak mi pompa znow padnie to sie przypatrze co tam jest zdrutowane, a narazie jak smiga to niech smiga |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-18, 06:46
|
|
|
Chodzi mi o to chłopaki że BRC nie zawyża deklaracji-sprawdzone za to z tą kanapka bywało rożnie temu nie brał bym tego całkiem na serio i trza tam z 50odjąć by być szcześliwym |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-04-18, 20:02
|
|
|
Każdy producent zawyża, taka głupia Alaska niby 150 KM pociągnie a często w 100-konnych autach niedomada. Generalnie Genius odsłuży około 260 KM, Twin około 100 koników więcej. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-18, 20:47
|
|
|
dziś przyszły prezenty
jak tylko znajde chwilę to sobie pomontuje
dzis jeszcze nagwintowałem sobie trójnik wody pod zjebany czujnik BRC i powinno wsio grać u huczeć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-18, 23:50
|
|
|
danishow napisał/a: | Generalnie Genius odsłuży około 260 KM |
W takim razie mój ABZ miał mniej koni niz przewidziała fabryka bo przy max bucie osiągała instalka ok 86% przy 250km/h było 81%
Mierzone z lapkiem i majstrem w drodze bardzo dynamicznej
I o nic bym sie nie sprzeczał tylko dlaczemu ten sam ABZ do setki miał mniej więcej tyle co przewidziała fabryka?
Kilka ósemek 4,2 zrobili w tym samym warsztacie i wszystkie dobrze śmigają zarówno po jak i przedlifty na 1 geniuszu-zatem jego wydolność wg mnie jest ponad 300PS.
Marcinowi też chyba nie sprawiał problemów poza tymi przeciekami-trafił bubla,zdarza się. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-19, 07:31
|
|
|
No nie moglem narzekac. Ale teraz z perspektywy czasu niezalozylbym tego gowna brc znow. A to ze wzgledu na cene, bo pojebalo ich ze za reduktor 1000zl a za jeden wtrysk 200zl trzeba dac.... Co nie masz pewnosci ze pochodzi ci jakis czas.
Ta wiem ze moglem bubla kupic ale wole kupic bubla za 400zl niz za 1000zl.. i wtryski za 80zl a nie za 200zl....po prostu wole te pieniadze gdzie indziej ulokowac |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-19, 08:29
|
|
|
To niestety fakt,że bardzo nieładnie postepują z klientem. Płacisz za te jakośc a jej nie masz i w razie co wypinka.
Ja nie wiem czy zrezygnuje gdy cos się zuzyje-pewnie nie bo zamontuje to poprzez swój serwis i oni beda gwarantem przebiegu itp. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-19, 17:18
|
|
|
a mi sie wymiana kolejnej części szykuje, tym razem chyba pompa ABS/ESP bo zapalaja mi się kontrolki. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika znikają ale po przejechaniu chwile potem sie zapalają.
Po skasowaniu błędu kompem nie pojawiają się przez dłuższy czas, ale problem w tym że chciałem test wykonawczy pompy i nie mogę sie połączyć, więc albo sterownik ESP w aucie albo na pompie.
Przypuszczam że ten drugi, ale na szczęscie mam druga pompę to jak się już okaże co to podmieniam....problem tylko w tym że nie wiem czy ona dziłą |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-04-19, 19:50
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | a to że kupiłem dwa chinskie nastawniki za 1400zł które chodzą bez zarzutu zamiast nowe za 6000zł czy pompe paliwa QAP za 180zł która chodzi mi już ponad 3 lata zamiast nowej vdo za 500zł to znaczy że co ??? bo nie wiem o co mam się obrażać ???
to teraz ja mam pytanie? nie kupił byś tych opon bo dlaczego? miałeś je i masz złe doświadczenie? bo jeśli nie to na jakiej podstawie mowisz że sa blee..? bo nie ma tam znaczka dunlopa, conti, lub misia z oponami?
nowe to nowe, 3 lata gwarancji jest, a wole tak niż :
a. wydać 3500zł na nowe markowe, ...tak szkoda mi bo mam w co inwestować jak dziecko czy rozwój firmy
b. kupić używki i wqurwiać się bo twrade, to wyząbkowane, to krzywe, to nie wiem co kupie....
c. do mojego stylu jazdy starego rencisty sa wystarczające....
różnie ludzie do tych spraw podchodzą, a jak już wiele razy tu pisałem lubie experymentować bo przynajmniej inni będą w przyszłości wiedzieć jakie dezycje podjąć, którą drogą pójść a którą omiajać. I zawsze się znajdą Ci co to tylko na ori cześciach latają i Ci którzy kupują tańsze zamienniki, bo nie widzi im się płacienia 50 - 80 % więcej tlyko dlatego że tam markowy znaczek stoi....
a niby czym się różni ta opona od nexenów, które cenowo tak samo stoją a we właściwościach nawet gorzej wypadają?
na razie testy.... jeśli po jakimś czasie nie będą sie nadawały do jazdy i będą z nimi same problemy to nie pozostawie na nich suchej nitki, bo nie boje się przyznać do błędu. Jeśli natomiast wszystko z nimi będzie ok to będe je jak najbardziej wszystkim polecał jako tani i dobry zamiennik opon markowych.
I większość przyzna że rację i będzie zadowolona jeśli po kupnie opon 19" zostanie im w kieszeni ponad 2500zł. |
Martin odpowiadam:
nie kupił bym nie tyle co dokładnie tego modelu opon,ale każdej z tego segmentu China Town czy inne.
ok ja rozumiem,że na Oponeo.pl one są w klasie ekonomicznej czyt. w klasie słabejjj
co to klasa ekonomiczna w moim mniemaniu?
a taka,że opony tej klasy nadają się albo do taczki budowlanej albo do Daewoo tico
nie wspomne tutaj o oponach czysto Chińskich bo to jest żal pełen.
przykład:
opony nexen również klasy ekonomicznej,na takich kupiła moja dziewczyna golfa 4 całe 90km mocy
prowadzę ja,wchodzę w zakret 90* pada deszcz,prędkość znikoma
wykonuje zdecydowany skręt i z prawego pasa nagle poślizgiem czterech kół znalazłem się na lewym po skręcie
stan bieżnika co najmniej w połowie.
po tej sytuacji osobiście je wyrzuciłem,nawet nie miałem ich sumienia sprzedawać.
za nie wleciały Toyo proxes t1-r
efekt?
tym samym golfem podczas deszczu wszedłem w ten sam zakręt...bez żadnego uślizgu czy utraty panowania nad torem jazdy.
zakręt znajduje się na mojej dzielnicy stąd moje zweryfikowane fakty.
kolejny przykład.
kolega zakupił własnie opony zeetex.
bmw e90 kombi
na dzień dobry dokupił ori felgi 18 a że budżet się skórczył to zakupił własnie opony tej firmy
na dzień dobry były problemy z wyważeniem,w wulkanizacji jak mu powiedzieli ,że na tył napęd i 180km diesla to słaby pomysł te oponki to się oburzył.
a po 2 tyg jak się pytam czy zadowolony z auta to mówi,że sie żle jeżdzi w zakrętach jakoś nie pewnie się czuje i rzuca na mokrym i ciągle trakcja się włącza....
bez komentarza zatem...
uważasz,że różnica w oponach to tylko cena i znaczek czy jest dunlopa,conti czy innej choćby średniej klasy lub premium?
uważasz,że nie ważny jest skład mieszanki,rodzaj bieżnika?
opony używane-oczywiście ,że to kolejny słaby pomysł.
kiedyś przeglądałem ogłoszenia,ludzie maja tupet i sprzedaja opony z bablem na pocznej scianie i piszą,że jeszcze jeden sezon śmiało przejadą
to głównie z powodu w różnicy ceny,oczywiście jeśli twierdzisz ,że Twój styl jazdy jest czysto emerycki to ok,mając 300 konne auto na budżetowych oponach cieszysz się ,ze zaoszczędziłeś pieniądze to ja nie mam nic przeciwko.
ważne aby Tobie służyły, ja bym wolał jeżdzić na mniejszych felgach i lepszych oponach,i mieć świadomość że mam zapas bezpieczeństwa przy wyższych prędkościach,złej pogodzie itp.
nie mniej jednak,widzę w Twoim temacie jak inwestujesz w auto,dbasz a tu oszczędzasz na oponach,które są przecież tak ważne w sferze bezpieczeństwa...
I nie odbieraj mojego posta negatywnie,pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-19, 20:38
|
|
|
Ja nigdy do ósemy jeszcze nie kupiłem nowych opon,ale Marcin przekonał mnie tym by tego nie robić kupując jakiec noname. Wprawdzie w DE sa do kupienia tanie oponki robione w DE i ma takie sprawdzone danishow(cenowo jednak drożej jak zetexy) lecz jakościowo trzymaja parametry.
Ten sezon przelatam kolejny rok na uzywanych markowych oponach które doskonale sobie radza na drodze a jeżdzę nieraz szybko.
No i sobie zbieram na nowe dobre laczki całoroczne |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-19, 21:52
|
|
|
matrose1983, w żaden sposób nie odbieram tego negatywnie, wręcz przeciwnie z każdej opinii (pozytywnej, czy też negatywnej) staram się wyciągać odpowiednie wnioski
Niestety taki już ze mnie "ryzykant", że testuje różnego rodzaju dziwne rzeczy poczynając od siebie samego na aucie kończącz i tak np. po studiach ni stąd ni zowąd postanowiłem że wyjadę sobie do Niemiec najpierw na rok, zrobiło się kilka lat...generalnie nie było mi to potrzebne ale doświadczenie jest . Mając tam swoją firme nawet dobrze żyjąc co robie??? poznaję obecną małżonkę i wracam do Polski zobaczyć jak się tu żyje, no bo przecież wszycy (rodzina, znajomi) dają sobie tu rade, więc czemu ja nie dam taki tam OT...
podobnie z autem...opony nie kosztowały majątku więc nie mam czego żałować...mówisz bezpieczeństwo...i tu się zgadzamy że to podstawa, ale pamiętaj, że to Ty jesteś kowalem swojego losu i decydujesz o każdej sekundzie w Twoim życiu, więc jeśli wiesz, że np. pada deszcz i jest ślisko to pomimo że masz markowe czy no-name opony jeśli nie zachowasz zdrowego rozsądku to niestety nawet quattro nie pomoże owszem mam 300konne auto, ale do spokojnej wygodnej jazdy, ale żeby móc raz na jakiś czas sobie depnąc też .. Jak chciałbym szaleć to bym sobie S3, albo S4 kupił
Ja np. jadąc z moją żoną i synkiem nie przekraczam na autostradzie 120 km/h już pomijając bat za plecami ale biorąc pod uwagę to im większa prędkość + niekontrolowane zachowanie innych uczestników drogi bądź sytuacji losowych, po prostu zmusza samoczynnie moją rękę do ustawienia tempomatu własnie na tą i nie większą prędkość
po prostu chcę spróbować czegoś innego mając teraz takie opony i jak wspomniałem jeśli okaże się bubel, to raz że są na gwarancji i mogę je oddać, dwa nie zostawie suchej nitki odradzając je każdemu.
Dokładnie taka sama sytuacja z zesranym BRC za które dałem prawie 1000zł i padł po ok 30kkm. co powinien lekko 100kkm wytrzymać...kupiłem inny reduktor tańszy, czy lepszy to się przekonam....
w każdym bądź razie dzięki za spostrzeżenia Twoje i kolegi, ja po pewnym czasie na pewno podziele sie swoimi....
na razie czekam na nową oponę bo jedna poszła na reklamacje była przekoszona, ale zdarza się nawet w markowych produktach, więc nie dyskwalifikuje jeszzcze tych opon |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-22, 20:41
|
|
|
no i korzystając z chwili wolnego, no bo przecież synuś mamuni musi być przez nią osobiście ululany to wywaliłem ceglastego geniusza, uprzątnąłem troche wnękę i jutro operacja przeszczepu reduktora na KME TWIN.
dal ciekawych co z czujnikiem temp, to kupiłem zwykły aluminiowy trójnik wody Fi16, nagwintowałem na wejście M14x1, dodatkowo sprzesmarowałem pastą REINZa i pasuje jak ulał, siedzi elegancko i sobie teraz schnie
Jutro pykę małe fotostory a wieczorkiem na regulacje i cotygodniowego spota AUDI do Portu Łódź... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-22, 20:44
|
|
|
Jak ci się chce to podeslij mi tego geniusza to dam go na sprawdzenie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-04-22, 20:49
|
|
|
Maciek to nic nie da bo za dużo w niego ingerowałem ...
rozbiorę sobie go, przeczyszczę i będę mieć w razie co....
a tak na marginesie to testowałeś Navi? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |
|
|