Autor |
Wiadomość |
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2018-11-20, 09:29
|
|
|
FOSS napisał/a: | CINEK napisał/a:
taaa... jestem w szoku bo nie czuje praktycznie żadnej różnicy między 17" a 20"
tak więc jak sie te zużyją to kupuje 19" na zime |
ja czuję różnicę pomiędzy 19 a 20, a Ty na 17 to powinieneś pływać |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-20, 09:56
|
|
|
Cytat: | ja czuję różnicę pomiędzy 19 a 20, a Ty na 17 to powinieneś pływać |
też tak myślałem ale mam sportowe zawieszenie
na LIFT jest oczywiście mięciutko, ale na dynamicu nie ma dla mnie aż tak znacznej różnicy pomiędzy 17" a 20". |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-11-20, 10:06
|
|
|
Wiele od opon zależy, możesz mieć twarde gumy w stylu Potenz R18 i będzie mniej komfortowo niż np na miękkich Dunlopach w rozmiarze R20. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-11-20, 10:09
|
|
|
Nie czaję tego. Ja na LIFT jak dam to zaiwas jest mega sztywny prawie jak na klockach... na comforcie miękko i na dynamiku twardo to raczej normalnie. Co do rozmiaru to ja absolutnie nie odczuwam różnicy 19-20-21 bo na takich już jeździłem... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-11-20, 19:28
|
|
|
jordan233 napisał/a: | FOSS napisał/a: |
Kilkukrotnie mówiłem, że trzeba kodować ale tu co lepszy to gada że nic nie trzeba robić, montujesz i działa |
To co chcesz się założyć?? -może tylko jeden montowałeś 😂 |
Nie widzę nawet sensu się zakładać.
Wystarczy zajrzeć w kodowanie aby zrozumieć po co się to robi.
Trafisz w podobne wyposażenie to będzie działać poprawnie, nie trafisz to nie będzie.
Sterowniki koduje się po to aby pracowały poprawnie.
I nie, nie montowałem tylko jednego |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2018-11-20, 20:53
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Nie widzę nawet sensu się zakładać.
Wystarczy zajrzeć w kodowanie aby zrozumieć po co się to robi.
Trafisz w podobne wyposażenie to będzie działać poprawnie, nie trafisz to nie będzie.
Sterowniki koduje się po to aby pracowały poprawnie.
I nie, nie montowałem tylko jednego |
Ja tylko mówię że nie"zawsze" trzeba kodować aby ten magiczny moduł zaczął działać
To akurat najbardziej błaha sprawa w D3 przy doposażaniu
Moja ósema nie miała graficznego parka ,oraz kilka innych ósemek ,w większości aut nie trzeba było nic kodować aby to działało poprawnie , co potwierdza że nie jest to KONIECZNE przy poprawnej pracy tego sterownika
CINEK napisał/a: |
jestem w szoku bo nie czuje praktycznie żadnej różnicy między 17" a 20"
|
ja czuję różnicę między letnimi 20" a zimowymi 20 " z innym ET felgi przy 17" to musi pływać jak cholera |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-20, 22:13
|
|
|
Cytat: | przy 17" to musi pływać jak cholera |
Sądziłem ze tak będzie i tak jest, ale tylko na LIFT. Na dynamicu no czuc troche wiecej komfortu, ale nic nazdwyczajnego w porownaniu do 20". Co za tym idzie na 20" tez jest komfortowo
A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować zatrybiło od razu.
Kolejny mod zaliczony Sławek gonie Cie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-11-21, 09:40
|
|
|
CINEK napisał/a: | A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego |
Ja u siebie jakiś czas temu zmieniłem na inny i cała książka telefoniczna z telefonu pojawiła się dostępna z poziomu auta
CINEK napisał/a: | ... i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować zatrybiło od razu. |
Normalnie "Farciarz Gilmore" |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-21, 20:53
|
|
|
FOSS napisał/a: | Normalnie "Farciarz Gilmore" |
mówisz, że farciaż...to uważaj.... przy wymianie kół na zimowe zauważyłem, że wahacze górne mają już wyrobioną tuleje i opierają sie na górnym mocowaniu (a mnie zastanawiało co rano tak skrzeczy przy przejazdach przez hopki ).
Tak więc dziś padła decyzja, że jeszcze zainwestuje i wymienię wahacze...i teraz oby Twoja teoria z tym fartem sie sprawdziła, ponieważ już mnie skręca na myśl czy śruba od mocowania górnych wahaczy w zwrotnicy w ogóle sie da ruszyć
Przypominam, że u mnie siedzi jeszcze oryginalne zawieszenie TRW i nie sądzę aby było one w międzyczasie zmieniane przed Duńczyka |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:00
|
|
|
CINEK napisał/a: | Przypominam, że u mnie siedzi jeszcze oryginalne zawieszenie |
To powodzenia, ja też robiłem jakieś półtora roku temu Skończyło się na dwóch ukręconych śrubach. Później musiałem je wybijać na drugą stronę. Ale z racji, że jest "wąs" od drążka kierowniczego, to oczywiście nie wyjdzie tamtędy cała śruba. Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:08
|
|
|
drago_o napisał/a: | Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu |
szczerze...to chyba wole kupić drugą zwrotnice, bo widziałem że po 250zł chodzą |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:45
|
|
|
CINEK napisał/a: | A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować zatrybiło od razu.
|
nawet widać numer tel. do jordan233 , ten moduł z 2008r. też tak długo mieli numery za każdym uruchomieniem ?
CINEK napisał/a: | drago_o napisał/a: | Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu |
szczerze...to chyba wole kupić drugą zwrotnice, bo widziałem że po 250zł chodzą |
Ta śruba to chyba tylko u mnie wychodzi palcami |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-22, 00:04
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | nawet widać numer tel. do jordan233 , ten moduł z 2008r. też tak długo mieli numery za każdym uruchomieniem ? |
Nie. Działa bardzo szybko, tzn. po wejsciu do auta łączy sie z telefonem w ok. 15sec. i juz praktycznie od tego momentu wszystko działa płynnie.
Numery zgrałem zobie do pamieci modułu, tak ze je musze wchodzic w telefon i ksiazke itp, tylko w NET i juz mam wszystkie numery dostepne. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|