Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa  
Autor Wiadomość
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2018-11-20, 09:29   

FOSS napisał/a:
CINEK napisał/a:
taaa... jestem w szoku bo nie czuje praktycznie żadnej różnicy między 17" a 20" <bezradny>
tak więc jak sie te zużyją to kupuje 19" na zime <cicho>


ja czuję różnicę pomiędzy 19 a 20, a Ty na 17 to powinieneś pływać :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-20, 09:56   

Cytat:
ja czuję różnicę pomiędzy 19 a 20, a Ty na 17 to powinieneś pływać


też tak myślałem ale mam sportowe zawieszenie ;)
na LIFT jest oczywiście mięciutko, ale na dynamicu nie ma dla mnie aż tak znacznej różnicy pomiędzy 17" a 20". <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5157
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-11-20, 10:06   

Wiele od opon zależy, możesz mieć twarde gumy w stylu Potenz R18 i będzie mniej komfortowo niż np na miękkich Dunlopach w rozmiarze R20.
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-11-20, 10:09   

Nie czaję tego. Ja na LIFT jak dam to zaiwas jest mega sztywny prawie jak na klockach... na comforcie miękko i na dynamiku twardo to raczej normalnie. Co do rozmiaru to ja absolutnie nie odczuwam różnicy 19-20-21 bo na takich już jeździłem...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-11-20, 19:28   

jordan233 napisał/a:
FOSS napisał/a:

Kilkukrotnie mówiłem, że trzeba kodować ale tu co lepszy to gada że nic nie trzeba robić, montujesz i działa <faktycznie>

To co chcesz się założyć?? :) -może tylko jeden montowałeś 😂

Nie widzę nawet sensu się zakładać.
Wystarczy zajrzeć w kodowanie aby zrozumieć po co się to robi.
Trafisz w podobne wyposażenie to będzie działać poprawnie, nie trafisz to nie będzie.
Sterowniki koduje się po to aby pracowały poprawnie.

I nie, nie montowałem tylko jednego :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2018-11-20, 20:53   

FOSS napisał/a:

Nie widzę nawet sensu się zakładać.
Wystarczy zajrzeć w kodowanie aby zrozumieć po co się to robi.
Trafisz w podobne wyposażenie to będzie działać poprawnie, nie trafisz to nie będzie.
Sterowniki koduje się po to aby pracowały poprawnie.

I nie, nie montowałem tylko jednego :D


Ja tylko mówię że nie"zawsze" trzeba kodować aby ten magiczny moduł zaczął działać :)
To akurat najbardziej błaha sprawa w D3 przy doposażaniu :)
Moja ósema nie miała graficznego parka ,oraz kilka innych ósemek ,w większości aut nie trzeba było nic kodować aby to działało poprawnie :) , co potwierdza że nie jest to KONIECZNE przy poprawnej pracy tego sterownika :)

CINEK napisał/a:


jestem w szoku bo nie czuje praktycznie żadnej różnicy między 17" a 20" <bezradny>


ja czuję różnicę między letnimi 20" a zimowymi 20 " z innym ET felgi :) przy 17" to musi pływać jak cholera :D
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-20, 22:13   

Cytat:
przy 17" to musi pływać jak cholera


Sądziłem ze tak będzie i tak jest, ale tylko na LIFT. Na dynamicu no czuc troche wiecej komfortu, ale nic nazdwyczajnego w porownaniu do 20". Co za tym idzie na 20" tez jest komfortowo :D <faktycznie>

A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego <chura> i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować ;) zatrybiło od razu.



Kolejny mod zaliczony <amasz> Sławek gonie Cie <faktycznie> :D <jezyk2>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-11-21, 09:40   

CINEK napisał/a:
A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego <chura>

Ja u siebie jakiś czas temu zmieniłem na inny i cała książka telefoniczna z telefonu pojawiła się dostępna z poziomu auta ;)

CINEK napisał/a:
... i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować ;) zatrybiło od razu.

Normalnie "Farciarz Gilmore" :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-21, 20:53   

FOSS napisał/a:
Normalnie "Farciarz Gilmore"


mówisz, że farciaż...to uważaj.... przy wymianie kół na zimowe zauważyłem, że wahacze górne mają już wyrobioną tuleje i opierają sie na górnym mocowaniu (a mnie zastanawiało co rano tak skrzeczy przy przejazdach przez hopki <bezradny> <faktycznie> ).
Tak więc dziś padła decyzja, że jeszcze zainwestuje i wymienię wahacze...i teraz oby Twoja teoria z tym fartem sie sprawdziła, ponieważ już mnie skręca na myśl czy śruba od mocowania górnych wahaczy w zwrotnicy w ogóle sie da ruszyć <boisie>
Przypominam, że u mnie siedzi jeszcze oryginalne zawieszenie TRW i nie sądzę aby było one w międzyczasie zmieniane przed Duńczyka <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-11-21, 22:00   

CINEK napisał/a:
Przypominam, że u mnie siedzi jeszcze oryginalne zawieszenie

To powodzenia, ja też robiłem jakieś półtora roku temu :D Skończyło się na dwóch ukręconych śrubach. Później musiałem je wybijać na drugą stronę. Ale z racji, że jest "wąs" od drążka kierowniczego, to oczywiście nie wyjdzie tamtędy cała śruba. Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2018-11-21, 22:08   

CINEK napisał/a:


Kolejny mod zaliczony <amasz> Sławek gonie Cie <faktycznie> :D <jezyk2>


Pierwsze koty za płoty,gratuluję :)
Gonić gonić:) cały czas do przodu:)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-21, 22:08   

drago_o napisał/a:
Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu


szczerze...to chyba wole kupić drugą zwrotnice, bo widziałem że po 250zł chodzą <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-11-21, 22:45   

CINEK napisał/a:
A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować zatrybiło od razu.



<brawo> nawet widać numer tel. do jordan233 , ten moduł z 2008r. też tak długo mieli numery za każdym uruchomieniem ?

CINEK napisał/a:
drago_o napisał/a:
Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu


szczerze...to chyba wole kupić drugą zwrotnice, bo widziałem że po 250zł chodzą <bezradny>


Ta śruba to chyba tylko u mnie wychodzi palcami ;)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-11-21, 22:50   

Marcin2013 napisał/a:
Ta śruba to chyba tylko u mnie wychodzi palcami

Teraz jak ja już po 12 latach wymieniłem i wyczyściłem wszystko to zawsze jak zrzucam koło to sobie ją odkręcam profilaktycznie i poruszam :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-22, 00:04   

Marcin2013 napisał/a:
nawet widać numer tel. do jordan233 , ten moduł z 2008r. też tak długo mieli numery za każdym uruchomieniem ?


Nie. Działa bardzo szybko, tzn. po wejsciu do auta łączy sie z telefonem w ok. 15sec. i juz praktycznie od tego momentu wszystko działa płynnie.
Numery zgrałem zobie do pamieci modułu, tak ze je musze wchodzic w telefon i ksiazke itp, tylko w NET i juz mam wszystkie numery dostepne.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.