Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-08, 20:18   

FOSS napisał/a:
CINEK napisał/a:
ja mam butle w koło bormech 680/270/82L i niestety mata bagażnika lekko odstaje.

Bede musiał zrobić jakieś wzmocnienie od spodu

Przewróć ją do góry nogami.
Wprawdzie od spodu nie jest tak ładna i może nie tak funkcjonalna ale pewnikiem nie będzie odstawać ;)


Damian juz to probowalem i oprocz tego ze to "nie wygląda" to trace miejsce... <bezradny> generalnie w 85% jezdza na pusto, ale przy wyprawie rodzinnej z pełnym bagażnikem albo ją faktycznie przewróce aby nie było dodatkowego nacisku na butle, tym samym na wnęke koła, lub zrobie wzmocnie pod wnęką...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2018-10-08, 21:06   

Najwyższym punktem ogrzewania jest zbiorniczek wyrównywaczy ,pytasz czy znam to z autopsji odpowiem że tak i pompa wody nie wygoni powietrza do zbiornika ponieważ jest niżej niż sam reduktor .Masz u siebie kme kanapkę a ja extrema a kme nie należy do redektórów z dobrą termiką.
 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2018-10-08, 21:07   

Nagrzewnica jest spor niżej .
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-09, 00:26   

CINEK napisał/a:

Nooo to juz można na zloty latać <amasz>

jakieś plany.... propozycje.... <hmm>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-09, 00:38   

No przysiągłbym, że nagrzewnica jest wyżej od zbiorniczka wyrównawczego <hmm> przynajmniej patrząc po wężach.... No nic, dzięki za info w każdym razie <hihi> bede obesrwował jak się zrobi chłodniej.
Przy obecnych temperaturach nagrzewa sie szybko, sprawdzimy zimą.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-09, 00:42   

panton napisał/a:
CINEK napisał/a:

Nooo to juz można na zloty latać <amasz>

jakieś plany.... propozycje.... <hmm>


No najszybciej to przyszly weekend....zaraz sie temat odswierzy...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-09, 18:38   

mario1278 napisał/a:
Reduktor za wysoko zamontowany powyżej (lustra wody ) i będą się zbierały pęcherzyki powietrza co za tym idzie będzie niedogrzewany i rano długo trzeba będzie czekać nim przełączy się na gas.


dziś rano było 1,5 st.C. auto odpalone o 06:46 poczekałem, aż zejdzie z obrotów i w dogę. Po przejechaniu ok. 200m dokładnie o 06:49 przełączyło się na gaz. Tak więc na razie bez zarzutu...ale jak wspomniałem zobaczę jak będzie przez zime :)

Teraz muszę coś z Navi wykminić by czytała nagrane płyty <hmm> Wersję softu mam 5150, ale piratów nie widzi. U AMSTAFFa natomiast działa bez zarzutu <bezradny>
Tak więc chyba zostaje czytnik podmienić <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-09, 23:17   

CINEK napisał/a:
dziś rano było 1,5 st.C. auto odpalone o 06:46 poczekałem, aż zejdzie z obrotów i w dogę. Po przejechaniu ok. 200m dokładnie o 06:49 przełączyło się na gaz. Tak więc na razie bez zarzutu...ale jak wspomniałem zobaczę jak będzie przez zime :)

I nie ma co szukać dziury w całym.

Nie chciałbym sobie przypisywać zbyt wiele ale śmiem twierdzić że lat kilka temu byłem jednym z prekursorów montażu LPG na podszybiu.

Moje D3 robione było jakoś w kwietniu 2011.
Oddałem do Energy Gas i jak powiedziałem, że reduktory na podszybiu to w pierwszym odruchu popukali się w głowę co by można było odczytać jako niemożliwe i nigdy wcześniej nie praktykowane.
Pokazałem palcem co i gdzie ma być i zrobili.
Wtedy wleciały tam dwie cegły GeniusMax od BRC a od jakichś 2 lat zastąpiłem je jednym KME Twin.
Reduktory po stronie pasażera a filtry fazy po stronie kierowcy.

W takiej konfiguracji przejeździłem do dnia dzisiejszego ca. 260kkm i na szczęście, wbrew teorii o zbyt wysokim montażu, nigdy nie miałem problemów z niedogrzanym reduktorem, z ubogą mieszanką czy ostatecznie wypalonymi gniazdami zaworowymi.

Przypadek?..... Nie sądzę :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-10, 00:12   

FOSS napisał/a:
Reduktory po stronie pasażera a filtry fazy po stronie kierowcy.

W takiej konfiguracji przejeździłem do dnia dzisiejszego ca. 260kkm i na szczęście, wbrew teorii o zbyt wysokim montażu, nigdy nie miałem problemów z niedogrzanym reduktorem, z ubogą mieszanką czy ostatecznie wypalonymi gniazdami zaworowymi.


AMEN <brawo> I tego sie trzymajmy :>

Teraz mi wymyśl jak ta navi uruchomić z piratami <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-10, 22:31   

dziś przyszły przeguby kulowe do przeróbki cięgna podciśnienia gruszek kolektora ssącego <amasz> jedno o czym będę mógł zapomnieć <cicho>

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-11, 06:44   

Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-11, 09:59   

drago_o napisał/a:
Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył :)

Taki żarcik czy nie czytasz? :) To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-11, 10:00   

szary824 napisał/a:
drago_o napisał/a:
Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył :)

Taki żarcik czy nie czytasz? :) To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta :)


:D :D :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-11, 10:02   

szary824 napisał/a:
Taki żarcik czy nie czytasz? To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta

Powiedzmy, że żarcik :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-11, 10:53   

hahaha :D

ale z tymi za długimi przegubami to też po części masz rację. D3 są krótkie cięgna gruszek podciśnienia, podobnie jak w S8 D2, więc i tak je będę musiał "lekko" przyciąć <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.