Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-08, 19:18
|
|
|
FOSS napisał/a: | CINEK napisał/a: | ja mam butle w koło bormech 680/270/82L i niestety mata bagażnika lekko odstaje.
Bede musiał zrobić jakieś wzmocnienie od spodu |
Przewróć ją do góry nogami.
Wprawdzie od spodu nie jest tak ładna i może nie tak funkcjonalna ale pewnikiem nie będzie odstawać |
Damian juz to probowalem i oprocz tego ze to "nie wygląda" to trace miejsce... generalnie w 85% jezdza na pusto, ale przy wyprawie rodzinnej z pełnym bagażnikem albo ją faktycznie przewróce aby nie było dodatkowego nacisku na butle, tym samym na wnęke koła, lub zrobie wzmocnie pod wnęką... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2018-10-08, 20:06
|
|
|
Najwyższym punktem ogrzewania jest zbiorniczek wyrównywaczy ,pytasz czy znam to z autopsji odpowiem że tak i pompa wody nie wygoni powietrza do zbiornika ponieważ jest niżej niż sam reduktor .Masz u siebie kme kanapkę a ja extrema a kme nie należy do redektórów z dobrą termiką. |
|
|
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2018-10-08, 20:07
|
|
|
Nagrzewnica jest spor niżej . |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-10-08, 23:26
|
|
|
CINEK napisał/a: |
Nooo to juz można na zloty latać |
jakieś plany.... propozycje.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-08, 23:38
|
|
|
No przysiągłbym, że nagrzewnica jest wyżej od zbiorniczka wyrównawczego przynajmniej patrząc po wężach.... No nic, dzięki za info w każdym razie bede obesrwował jak się zrobi chłodniej.
Przy obecnych temperaturach nagrzewa sie szybko, sprawdzimy zimą. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-08, 23:42
|
|
|
panton napisał/a: | CINEK napisał/a: |
Nooo to juz można na zloty latać |
jakieś plany.... propozycje.... |
No najszybciej to przyszly weekend....zaraz sie temat odswierzy... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-09, 17:38
|
|
|
mario1278 napisał/a: | Reduktor za wysoko zamontowany powyżej (lustra wody ) i będą się zbierały pęcherzyki powietrza co za tym idzie będzie niedogrzewany i rano długo trzeba będzie czekać nim przełączy się na gas. |
dziś rano było 1,5 st.C. auto odpalone o 06:46 poczekałem, aż zejdzie z obrotów i w dogę. Po przejechaniu ok. 200m dokładnie o 06:49 przełączyło się na gaz. Tak więc na razie bez zarzutu...ale jak wspomniałem zobaczę jak będzie przez zime
Teraz muszę coś z Navi wykminić by czytała nagrane płyty Wersję softu mam 5150, ale piratów nie widzi. U AMSTAFFa natomiast działa bez zarzutu
Tak więc chyba zostaje czytnik podmienić |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-10-09, 22:17
|
|
|
CINEK napisał/a: | dziś rano było 1,5 st.C. auto odpalone o 06:46 poczekałem, aż zejdzie z obrotów i w dogę. Po przejechaniu ok. 200m dokładnie o 06:49 przełączyło się na gaz. Tak więc na razie bez zarzutu...ale jak wspomniałem zobaczę jak będzie przez zime |
I nie ma co szukać dziury w całym.
Nie chciałbym sobie przypisywać zbyt wiele ale śmiem twierdzić że lat kilka temu byłem jednym z prekursorów montażu LPG na podszybiu.
Moje D3 robione było jakoś w kwietniu 2011.
Oddałem do Energy Gas i jak powiedziałem, że reduktory na podszybiu to w pierwszym odruchu popukali się w głowę co by można było odczytać jako niemożliwe i nigdy wcześniej nie praktykowane.
Pokazałem palcem co i gdzie ma być i zrobili.
Wtedy wleciały tam dwie cegły GeniusMax od BRC a od jakichś 2 lat zastąpiłem je jednym KME Twin.
Reduktory po stronie pasażera a filtry fazy po stronie kierowcy.
W takiej konfiguracji przejeździłem do dnia dzisiejszego ca. 260kkm i na szczęście, wbrew teorii o zbyt wysokim montażu, nigdy nie miałem problemów z niedogrzanym reduktorem, z ubogą mieszanką czy ostatecznie wypalonymi gniazdami zaworowymi.
Przypadek?..... Nie sądzę |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-09, 23:12
|
|
|
FOSS napisał/a: | Reduktory po stronie pasażera a filtry fazy po stronie kierowcy.
W takiej konfiguracji przejeździłem do dnia dzisiejszego ca. 260kkm i na szczęście, wbrew teorii o zbyt wysokim montażu, nigdy nie miałem problemów z niedogrzanym reduktorem, z ubogą mieszanką czy ostatecznie wypalonymi gniazdami zaworowymi. |
AMEN I tego sie trzymajmy
Teraz mi wymyśl jak ta navi uruchomić z piratami |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-10, 21:31
|
|
|
dziś przyszły przeguby kulowe do przeróbki cięgna podciśnienia gruszek kolektora ssącego jedno o czym będę mógł zapomnieć
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-10-11, 08:59
|
|
|
drago_o napisał/a: | Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył |
Taki żarcik czy nie czytasz? To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-11, 09:00
|
|
|
szary824 napisał/a: | drago_o napisał/a: | Bardzo długie kupiłeś te przeguby, będziesz miał problem posadzić ładnie tył |
Taki żarcik czy nie czytasz? To do gruszek podciśnienia.... nie do obniżenia auta |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-11, 09:53
|
|
|
hahaha
ale z tymi za długimi przegubami to też po części masz rację. D3 są krótkie cięgna gruszek podciśnienia, podobnie jak w S8 D2, więc i tak je będę musiał "lekko" przyciąć |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|