Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-10-13, 20:41
|
|
|
Sorki Panowie że tak długo zwlekałem z odpowiedzią ale nie miałem czasu podjechać oglądnąć skrzyni okazało się że skrzynia ma kod GQF czyli taki jak mój.
A powiedzmy że wziąłbym skrzynię z silnika 4,2 bfm ale z innym oznaczeniem niż gqf i przełożę mechatronik, będzie to latało ? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-10-14, 20:35
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | A powiedzmy że wziąłbym skrzynię z silnika 4,2 bfm ale z innym oznaczeniem niż gqf i przełożę mechatronik, będzie to latało ? | Mało prawdopodobne, musi być te same przełożenie przedniego dyfra (są różne) a i sama skrzynia może nie współgrać z twoją mechatroniką |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-02-09, 21:17
|
|
|
Koledzy mógł by ktoś bardziej obeznany wrzucić jakiś opis jak postępować w przypadku gdy skrzynia posiada dodatkową chłodnice oleju. Czym różni się od zwykłej kontroli poziomu oleju.
Niestety ale link już nie jest aktywny. |
|
|
|
|
|
|
|
jkliman
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: gnu
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: a8d3
Dołączył: 06 Lis 2018 Posty: 11 Skąd: Recz
|
Wysłany: 2019-06-13, 15:33
|
|
|
Podłączam się pod zapytanie, czy skrzynia z chłodnicą wymaga innej opieki? Na czym polegają różnice w podmianie, sprawdzeniu stanu oleju? |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 528 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2024-09-18, 21:58
|
|
|
Przypadkiem natrafiłem na coś takiego: https://www.mobil.pl/pl-p...f-multi-vehicle
Wcześniej jeden z kolegów wspominał w tym temacie o Gulfie z tą samą nazwą. Wychodzi na to, że mobil postanowił zrobić olej uniwersalny. Potwierdza to też, co pisano na innych forach o Dexronach.
W każdym razie zalewał nim ktoś skrzynię? |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-09-23, 10:52
|
|
|
teoretycznie jeśli spełnia normę jaką powinna mieć skrzynia to powinno być OK (musiałbyś sprawdzić). Z drugiej strony nie wiem czemu, ale od dawna mówi się, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Trzeba by przeglądnąć kartę charakterystyki czy to na prawdę taki syntetyk syntetyk czy "syntetyk technolodzi" itp jak to ma miejsce w przypadku olejów silnikowych. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|