Autor |
Wiadomość |
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-07-19, 14:18
|
|
|
Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314
Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...
Co robię nie tak? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2011-08-12, 23:48
|
|
|
sebos17 napisał/a: | Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314
Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...
Co robię nie tak? |
Udało się przekodować czy nie? Mam inny interfejs (VCP), w razie jak sprawa aktualna to uderzaj do mnie po 21 sierpnia - pożyczę Ci kompa z interfejsem i spróbujesz na innym. Z tego co wiem to czasasmi potrafi nie działać. Pozdro |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-08-13, 05:51
|
|
|
pebo napisał/a: | sebos17 napisał/a: | Panowie, ponoć miało być gładko i bez problemów a jednak mi nie idzie
VCDS 10.6.3
Wchodzę w Auto Trans 02 a następnie CODE 07
Mam tam :
Software Coding : 00001
WorkShop Code : 02314
Wpisuję w Software Coding 00032, klikam Do It, chwilę trawi, zamyka się okienko, wchodzę ponownie i nic, dalej jest 00001 ...
Co robię nie tak? |
Udało się przekodować czy nie? Mam inny interfejs (VCP), w razie jak sprawa aktualna to uderzaj do mnie po 21 sierpnia - pożyczę Ci kompa z interfejsem i spróbujesz na innym. Z tego co wiem to czasasmi potrafi nie działać. Pozdro |
Dzięki, odezwę się na pewno ;-) |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1983pl
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 41 Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 5 Skąd: Bielsko-Biała / Londyn
|
Wysłany: 2011-09-12, 21:24
|
|
|
Witam
Prosił bym o jakieś porady mianowicie wlasnie zaczalem miec problemy ze swoja shrzynią 6HP26A - wchodzi mi na tryb awaryjny na 5 lub 6 biegu na tak przy 40-50 milach kiedy zwalniam z np 70mil i chce dodac gazu lzej . Pierwsze w sumie sie blokuje, ale tylko na 5 lub 6 i jak dodam gazu to wtedy tryb awaryjny , a jak poczekam chwilke bez dodawania gazu lub tylko minimalnie dodaje to wtedy wroci i znow pracuje normalnie.Na lopatkach nie wchodzi w tryb awaryjny, ale tylko jak to kontroluje nie przyspieszam z 5biegu czy 6 przy predkosci ponizej 40-50, bo sie zawiesza.
Moze zaczne od wymiany oleju z kumplem, bo Vag w sumie nam nic konkretnego nie powiedzial, popularny bład który moze oznaczać wiele.
Moze ktoś ma jakieś sugestie z gory dziekuje. |
_________________ Tylko Audi... |
Ostatnio zmieniony przez Marcin1983pl 2011-09-17, 17:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-09-14, 16:43
|
|
|
Panowie z tego co wyczytałem to w skrzyni 5HP kolor oleju powinien być ,,zielony,, a ja mam zalany MOBIL ATF 320 kolor czerwony - czy tej olej powinienem zmienić ?? |
_________________ |
|
|
|
|
|
|
|
bbeettoonn
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-12, 18:19
|
|
|
Witam.
Mam plan zmiany oleju w skrzyni 5HP19 jestem z wrocka i z esso no teraz mobilem jest tutaj ciezko. W pewnej hurtowni polecili mi GULF Multi-Vehicle ATF. Spełnia wszystkie normy co Esso 71141 i nawet wiecej. Jest koloru czerwonego. Jakby co to mam szczegolowe dane. Jak myslicie czy ten olej bedzie dobry? Dodam ze cena to 38zl za 1L.
Do tego jeszcze jaki filtr lepiej wybrac Mann czy Knecht? |
|
|
|
|
toom_ek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 107 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: 2012-04-13, 05:54
|
|
|
bbeettoonn napisał/a: | Witam.
Mam plan zmiany oleju w skrzyni 5HP19 jestem z wrocka i z esso no teraz mobilem jest tutaj ciezko. W pewnej hurtowni polecili mi GULF Multi-Vehicle ATF. Spełnia wszystkie normy co Esso 71141 i nawet wiecej. Jest koloru czerwonego. Jakby co to mam szczegolowe dane. Jak myslicie czy ten olej bedzie dobry? Dodam ze cena to 38zl za 1L.
Do tego jeszcze jaki filtr lepiej wybrac Mann czy Knecht? | , jak nie masz dostępu do esso 71141 to kup febi (F14738) ten powinni mieć , sprawdzony i dobry można polecić cena około 40 zł za 1l. a co do filtra to knecht jest w orginale, ostatnio jak wymieniałem to był właśnie knechta. |
_________________ toom_ek |
|
|
|
|
|
|
|
JPTUNER
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: JAREK
Jeżdzę: AUDI S8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2011 Posty: 64 Skąd: DW
|
Wysłany: 2012-07-16, 19:13
|
|
|
Jak sie dobrze poszuka mozna za ok 50-60 zł znalezc oryginał G052162A2... |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-22, 21:35
|
|
|
Zastanawia mnie dlaczego nikt przy tym tutorialu nie mówi o wymianie tej uszczleki (numer 29) 01L 325 443?
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-08-25, 09:13
|
|
|
bardzo ciekawa lektura, panowie, jak ma wyglądać ten przyrząd do nalewania, nie chce ni żadne zdjęcie działąć |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-25, 16:54
|
|
|
pb41ns napisał/a: | bardzo ciekawa lektura, panowie, jak ma wyglądać ten przyrząd do nalewania, nie chce ni żadne zdjęcie działąć | kup sobie coś takiego http://allegro.pl/olejnic...3490591332.html |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-08-25, 18:28
|
|
|
właśnie o takim czymś myślałem, a do tego to trzeba jeszcze chyba jakąś rurke zagiętą albo kolanko mieć co? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-25, 22:05
|
|
|
pb41ns napisał/a: | rurke zagiętą albo kolanko mieć co | nie ma takiej potrzeby ta w zestawie jest załamana wystarczająco |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-07, 16:32
|
|
|
Ja używam starej pompki paliwowej (takiej montowanej na przewodzie) i pod akumulator, czyściutko i samo się pompuje :-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|