Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[all] TIPTRONIC ZF zbiór wiedzy. Wymiana filtra i oleju ATF  
Autor Wiadomość
konrado001 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 92
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-10-08, 21:46   

Koledzy a te małe śruby które są do okoła skrzyni to jakie dokładnie są? bo zauważyłem, że jednej mi brakuje :/
Pozdrawiam
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-10-12, 18:58   

colln napisał/a:
Ja używam starej pompki paliwowej (takiej montowanej na przewodzie) i pod akumulator, czyściutko i samo się pompuje :-)
teraz jakbym miał wymieniać użyłbym czegos takiego, nawet jeżleli miałby to byc zakup jednorazowy
POMPKA SPUSZCZANIA PALIWA / OLEJU

_________________

 
 
lohr 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: białystok
Wysłany: 2014-02-06, 09:46   

Takie pytanie mam czy ten olej w skrzyni to syntetyk czy półsyntetyk
Mobil lt71141 niby półsyntetyk, a ten też do tych skrzyń RAVENOL ATF 5/4HP FLUID syntetyczny.
To jaki powinien byc ?
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-06, 11:47   

lohr, Ravenol jest na bazie PAO - więc cytuje

"Polialfaolefiny (PAO)

PAO - Polialfaolefiny często nazywane syntetycznymi węglowodorami, są prawdopodobnie najbardziej popularnym typem olejów w pełni syntetycznych dzisiaj używanych. Cechują się umiarkowaną ceną, zapewniają doskonałą wydajność i mają tylko kilka negatywnych atrybutów.

Polialfaolefiny są bardzo podobne w budowie do oleju mineralnego, dzięki czemu są kompatybilne zarówno z samym olejem mineralnym, jak i z uszczelnieniami stosowanymi dla olejów mineralnych. Ich podstawową zaletą jest zdecydowanie czystsza budowa.
Cechy charakterystyczne oleju na bazie PAO PoilAlfaOlefin

- Sztuczna wersja oleju mineralnego,
- Powstają w wyniku skomplikowanych procesów chemicznych,
- Doskonała płynność w niskich temperaturach,
- Wysoka odporność na wysokie temperatury,
- Bardzo wytrzymały film smarny.
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 68
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-06-23, 17:29   

Czy można coś zrobić żeby linki do tematu i obrazków działały?
Super lektura tylko bez tego troszkę niepełna.
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
w00dnik 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2 FL & A8 D2 preFL
Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 11
Skąd: ZABRZE
Wysłany: 2014-07-05, 14:30   

Witam,
przyłączam się do pytania powyżej.
_________________
1. Audi A8 D2 FL 2001 4.2 V8 228 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 68
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-12-11, 20:42   

Nie da się z tym nic zrobić?
Temat przypięty ale nie bardzo daje się z niego korzystać. <niewiem>
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-12-11, 20:49   

Na weekendzie postaram się poprawić temat, proszę o cierpliwość.
_________________
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 68
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-12-28, 18:32   

krzychu22.p1i napisał/a:
Na weekendzie postaram się poprawić temat, proszę o cierpliwość.

<niewiem> ;(
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-28, 18:45   

BAU napisał/a:
krzychu22.p1i napisał/a:
Na weekendzie postaram się poprawić temat, proszę o cierpliwość.

<niewiem> ;(


cierpliwość jest cnotą-ktoś kiedyś napisał, czy powiedział <hmm> , ale w dzisiejszych czasach trudno o jakiekolwiek cnoty :D :p
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-12-28, 23:44   

BAU, martin_rs4 raz - nie mogę edytować postów napisanych przez Administratora, dwa - mam nowy dysk bo stary padł więc wsio muszę od nowa pozbierać i ogarnąć, trzy - skąd na to czas brać ;(. Sorry za zwłokę ale jak to powiedziała pewna pani "sorry, taki mamy klimat" <hihi> Postaram się to w miarę szybko poprawić
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-29, 07:33   

krzychu22.p1i napisał/a:
BAU, martin_rs4 raz - nie mogę edytować postów napisanych przez Administratora, dwa - mam nowy dysk bo stary padł więc wsio muszę od nowa pozbierać i ogarnąć, trzy - skąd na to czas brać ;( . Sorry za zwłokę ale jak to powiedziała pewna pani "sorry, taki mamy klimat" <hihi> Postaram się to w miarę szybko poprawić


Już możesz edytować więc jak znajdziesz czas by ogarnac dane to działaj :)
 
 
patrykkawecki 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 14
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2015-02-17, 14:37   stan oleju

Witam a ja mam pytanie gdzie sprawdzić dokładnie stan oleju w skrzyni GNU 6Hp A8 d3

za podpowiedzi dziękuję <hura>
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-02-17, 19:39   

patrykkawecki napisał/a:
Witam a ja mam pytanie gdzie sprawdzić dokładnie stan oleju w skrzyni GNU 6Hp A8 d3

za podpowiedzi dziękuję <hura>


jedziesz na kanał podpinasz vcds sprawdzasz temp oleju jesli nie ma 34 st to schodzisz do kanału luzujesz śrube w misce tą duża na imbus , wczesniej zaopatrujesz sie w nowy oring w aso 9zł , po poluzowaniu odpalasz auto jedna osoba patrzy na temp oleju miedzy 34-40 st powinien zacząć wyciekać , 2-ga os wykręca śrube na odpalonym silniku wazne! zakłada nowy oring i obserwuje przy 34 st olej powinien sie delikatnie przelewać przez przelew jeśli sie nie przelewa to uzupełniamy poziom oleju

auto musi stac na równej powierzchni
tem oleju przed sprawdzeniem powinna byc poniżej 30 st
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
patrykkawecki 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 14
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2015-02-18, 08:06   

dziękuje temat ogarnięty :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.