Autor |
Wiadomość |
konrado001
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2012 Posty: 92 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2013-10-08, 20:46
|
|
|
Koledzy a te małe śruby które są do okoła skrzyni to jakie dokładnie są? bo zauważyłem, że jednej mi brakuje
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-12, 17:58
|
|
|
colln napisał/a: | Ja używam starej pompki paliwowej (takiej montowanej na przewodzie) i pod akumulator, czyściutko i samo się pompuje :-) | teraz jakbym miał wymieniać użyłbym czegos takiego, nawet jeżleli miałby to byc zakup jednorazowy
POMPKA SPUSZCZANIA PALIWA / OLEJU
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
lohr
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 43 Skąd: białystok
|
Wysłany: 2014-02-06, 09:46
|
|
|
Takie pytanie mam czy ten olej w skrzyni to syntetyk czy półsyntetyk
Mobil lt71141 niby półsyntetyk, a ten też do tych skrzyń RAVENOL ATF 5/4HP FLUID syntetyczny.
To jaki powinien byc ? |
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-06, 11:47
|
|
|
lohr, Ravenol jest na bazie PAO - więc cytuje
"Polialfaolefiny (PAO)
PAO - Polialfaolefiny często nazywane syntetycznymi węglowodorami, są prawdopodobnie najbardziej popularnym typem olejów w pełni syntetycznych dzisiaj używanych. Cechują się umiarkowaną ceną, zapewniają doskonałą wydajność i mają tylko kilka negatywnych atrybutów.
Polialfaolefiny są bardzo podobne w budowie do oleju mineralnego, dzięki czemu są kompatybilne zarówno z samym olejem mineralnym, jak i z uszczelnieniami stosowanymi dla olejów mineralnych. Ich podstawową zaletą jest zdecydowanie czystsza budowa.
Cechy charakterystyczne oleju na bazie PAO PoilAlfaOlefin
- Sztuczna wersja oleju mineralnego,
- Powstają w wyniku skomplikowanych procesów chemicznych,
- Doskonała płynność w niskich temperaturach,
- Wysoka odporność na wysokie temperatury,
- Bardzo wytrzymały film smarny. |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-06-23, 16:29
|
|
|
Czy można coś zrobić żeby linki do tematu i obrazków działały?
Super lektura tylko bez tego troszkę niepełna. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
w00dnik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2 FL & A8 D2 preFL
Wiek: 34 Dołączył: 07 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: ZABRZE
|
Wysłany: 2014-07-05, 13:30
|
|
|
Witam,
przyłączam się do pytania powyżej. |
_________________ 1. Audi A8 D2 FL 2001 4.2 V8 228 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-12-11, 20:42
|
|
|
Nie da się z tym nic zrobić?
Temat przypięty ale nie bardzo daje się z niego korzystać. <niewiem> |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-11, 20:49
|
|
|
Na weekendzie postaram się poprawić temat, proszę o cierpliwość. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-12-28, 18:32
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Na weekendzie postaram się poprawić temat, proszę o cierpliwość. |
<niewiem> ;( |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-28, 18:45
|
|
|
BAU napisał/a: | krzychu22.p1i napisał/a: | Na weekendzie postaram się poprawić temat, proszę o cierpliwość. |
<niewiem> ;( |
cierpliwość jest cnotą-ktoś kiedyś napisał, czy powiedział , ale w dzisiejszych czasach trudno o jakiekolwiek cnoty :p |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-28, 23:44
|
|
|
BAU, martin_rs4 raz - nie mogę edytować postów napisanych przez Administratora, dwa - mam nowy dysk bo stary padł więc wsio muszę od nowa pozbierać i ogarnąć, trzy - skąd na to czas brać ;(. Sorry za zwłokę ale jak to powiedziała pewna pani "sorry, taki mamy klimat" Postaram się to w miarę szybko poprawić |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-29, 07:33
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | BAU, martin_rs4 raz - nie mogę edytować postów napisanych przez Administratora, dwa - mam nowy dysk bo stary padł więc wsio muszę od nowa pozbierać i ogarnąć, trzy - skąd na to czas brać ;( . Sorry za zwłokę ale jak to powiedziała pewna pani "sorry, taki mamy klimat" Postaram się to w miarę szybko poprawić |
Już możesz edytować więc jak znajdziesz czas by ogarnac dane to działaj |
|
|
|
|
|
|
|
patrykkawecki
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 14 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-02-17, 14:37 stan oleju
|
|
|
Witam a ja mam pytanie gdzie sprawdzić dokładnie stan oleju w skrzyni GNU 6Hp A8 d3
za podpowiedzi dziękuję <hura> |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-17, 19:39
|
|
|
patrykkawecki napisał/a: | Witam a ja mam pytanie gdzie sprawdzić dokładnie stan oleju w skrzyni GNU 6Hp A8 d3
za podpowiedzi dziękuję <hura> |
jedziesz na kanał podpinasz vcds sprawdzasz temp oleju jesli nie ma 34 st to schodzisz do kanału luzujesz śrube w misce tą duża na imbus , wczesniej zaopatrujesz sie w nowy oring w aso 9zł , po poluzowaniu odpalasz auto jedna osoba patrzy na temp oleju miedzy 34-40 st powinien zacząć wyciekać , 2-ga os wykręca śrube na odpalonym silniku wazne! zakłada nowy oring i obserwuje przy 34 st olej powinien sie delikatnie przelewać przez przelew jeśli sie nie przelewa to uzupełniamy poziom oleju
auto musi stac na równej powierzchni
tem oleju przed sprawdzeniem powinna byc poniżej 30 st |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
patrykkawecki
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: patryk
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 14 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-02-18, 08:06
|
|
|
dziękuje temat ogarnięty |
|
|
|
|
|