Autor |
Wiadomość |
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-04-12, 18:22
|
|
|
Nie da się reanimować tych linków ? ;( |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-06-06, 13:13
|
|
|
|
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-06, 23:06
|
|
|
Z plikami z linków lipa, przepadło bo to było 6 lat wstecz. Zacząłem to poprawiać, zgromadziłem parę plików i zdjęć ale w wyniku awarii dysku utraciłem to bezpowrotnie i klops. Na wolnym czasie jak ogarnę auto to poprawię co nieci.
Co potrzebujesz? |
_________________
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-12, 06:45
|
|
|
Potrzebuję pilnie wymienić uszczelkę miski olejowej.pytanie w związku z tym.
Czy mogę później normalnie dolać olej tak jak jest to napisane w 1 poście? Czy bez sprawdzania vcds'em się nie obejdzie bo jak się sprawdza to zawsze trzeba coś dolać? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-12, 07:46
|
|
|
Potrzebujesz vcds do sprawdzenia temperatury oleju. Sprawdzasz tak jak w 1 poście widnieje. Jak będziesz wymieniał uszczelkę to coś się może rozlać więc warto mieć tę litrę albo 2 na dolanie w razie "w". |
_________________
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-21, 13:43
|
|
|
ok
jeszcze tylko 1 pytanie
gdzie jest korek wlewu oleju ?? bo wszystkie zdjęcia niedostępne i w ogóle nie wiem gdzie go szukać |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-07-21, 14:14
|
|
|
W 5hp24 jest to duża śruba na imbus 17mm (bardzo duzy imbus) ona jest w misce olejowej. Widać ją od dołu jak patrzysz z kanalu/podnosnika na podwozie. Jest wpuszczona w głąb miski bardzo mocno. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-21, 17:45
|
|
|
mkbewe, uprzedzę Twoje następne pytanie i od razu odpowiem: Tak, olej wlewa się od dołu za pomocą specjalnej zagiętej rurki |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-21, 19:52
|
|
|
danishow, zaskoczę cie bo narzędzia to akurat mam |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-21, 20:01
|
|
|
czekam tylko na kabel i program by móc poprawnie sprawdzić poziom będę kombinować w tym tygodniu
dzięki |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-21, 20:11
|
|
|
By sprawdzić poziom olej w skrzyni biegów musi mieć temperaturę w przedziale 35-45 stopni. Do tego akurat nie potrzebujesz kabla no ale oczywiście przyda się do innych celów |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-07-21, 21:13
|
|
|
danishow napisał/a: | By sprawdzić poziom olej w skrzyni biegów musi mieć temperaturę w przedziale 35-45 stopni. Do tego akurat nie potrzebujesz kabla no ale oczywiście przyda się do innych celów |
Temperaturę wygodniej zmierzyć "kablem". |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-23, 21:12
|
|
|
znalazłem dziś trochę czasu i postanowiłem sprawdzić jak tam poziom oleju u mnie w skrzyni,
Niestety temp tak wolno spadała ze nie wiem czy dziś bym doczekał by osiągnęła 30st...
Mam mokrą miskę więc będąc pewny że mam mało oleju i nie mając już czasu sprawdziłem jak tam stan przy 39st... (na pewno jest mało więc się nie będzie lać) a tu lało się jak z wiadra...
możliwe by jakiś magik nalał za dużo oleju przy wymianie u wcześniejszego właściciela ?
W sobotę rano odstawiam auto i spokojnie poczekam, odkręcę korek poniżej 30st i będę obserwował, bo wg mnie to za bardzo się to lało jak na 39st |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-23, 21:19
|
|
|
Ale 39 to w sumie dobra temperatura więc miałes za dużo? |
|
|
|
|
|