Autor |
Wiadomość |
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-15, 09:29
|
|
|
Hej. W poradniku jest mowa o oringu korka wlewu. Ma ktoś jego numer? Na jaki klucz jest korek spustowy i wlewu? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-06-15, 13:27
|
|
|
Nie jesten pewien,ale to chyba to:
01V321379
Jeśli chodzi o klucz to w D3 spustowy jest imbus 5, a kontrolno wlewowy imbus 19 |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-17, 11:09
|
|
|
To jest właśnie korek spustowy (wymienia się cały), a potrzebny jest jeszcze oring korka wlewowego. |
|
|
|
|
luki289
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2015 Posty: 7 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-08-24, 08:56
|
|
|
Panowie jest ktoś w posiadaniu dokumentów o skrzyniach, które były umieszczone w linkach? Jakichkolwiek dokumentów o skrzyni tiptronic montowanej w d3 4.2 MPI. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Gigant
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: Lancashire UK
|
Wysłany: 2017-06-12, 15:42
|
|
|
Poleci ktoś odpowiedzialny serwis zajmujący się najlepiej A8 w Warszawie? Chce wymienić olej z filtrem w skrzyni, w ogólne dzwoniłem w kilka miejsc i każdy wycofuje się rakiem z wymiany mówiąc że to 6 gang Tiptronic to nieee bo to trzeba mieć sprzęt i najlepiej do ASO :o |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2017-06-24, 10:59
|
|
|
Kolego jest tutaj na forum kolega Foss, uderzaj do niego... |
|
|
|
|
|
|
|
Daros
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP-26
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2016 Posty: 11 Skąd: SWD
|
Wysłany: 2017-08-30, 22:45
|
|
|
Super temat, tylko szkoda, że linki z pierwszej strony są nie aktywne.
W moim D3 2007 aktywacja zmiany biegów manetkami w trybie D/S była możliwa po zmianie kodowania z 0001001 na 0000001. |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-10-01, 22:57
|
|
|
Panowie, mam pytanie, czym się sugerować przy kupnie skrzyni biegów 6hp ? Chodzi mi o oznaczenia, jest ważne czy wystarczy typ silnika ? Przyjmijmy żę mechatronik wyjmę i przełożę do nowej skrzyni, to temat z CP odpada i oprogramowaniem, ale co z samą skrzynią? Pytam bo mam do kupienia za dobre pieniądze całą skrzynię z a8 d3 4.2 o oznaczeniu DRM , niestety facet nie pamięta czy z tdi czy z pb ... więc jak to jest z tym ?
Skrzynie są wszędzie takie same i tylko inne oprogramowania czy budowa skrzyń także się jakoś różni ? Jeśli tak to z czego do czego można przekładać ? Oczywiście mówimy tylko o samej skrzyni bez sterownika (bo to przełożyłbym ze swojej) |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-10-02, 09:46
|
|
|
No ok, a z benzyny do benzyny ? Ale np z po do przed lifta ?
Mam taki sterownik, ktoś powie coś więcej na jego temat ? Da się z tego wywnioskować jaką mam skrzynię ?
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-10-02, 17:18
|
|
|
Aaaa faktycznie nie pomyślałem,typ mojej przekładni to GQF, koleś od skrzyni się do mnie odzywał i mówił mi że sprawdzał papiery i skrzynia jest na 100 % z benzyny 4.2, więc pytanie brzmi, czy mogę wrzucić skrzynię z silnika pb 4.2 o oznaczeniu DRM gdzie w aucie siedzi GQF ? Po przełożeniu mechatronika ? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-02, 20:29
|
|
|
Na skrzyni jest tabliczka znamionowa. |
|
|
|
|
|