Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Katalizator  
Autor Wiadomość
michaex
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-26, 22:01   

SJake, dzięki :-) Miękkie, standardowe zawieszenie, tak jak mówiłeś. Tutaj drugi raz dzięki!

A teraz do tematu. W ASO podłączyli samochód pod komputer, świeciła się kontrolka silnika, ten wypluł problem z prawym katalizatorem.

Niestety nie bardzo mam co regenerować, bo ten prawy jest jakiś lewy ;-) Tzn nie jest oryginalny i do tego jest jakiś jakby mniejszy, pewnie stąd problem. Chętnie nie wezmę tych z ASO 8-)

Gdzieś w innym wątku pisałeś, że wymienia się oba - rozumiem, że warto?

Mógłbyś konkretnie powiedzieć, jakie polskie zamienniki powinny mnie interesować i może możesz polecić kogoś solidnego, kto wymienia takie rzeczy?

Dzięki

EDIT

Teraz znalazłem Edita...

Masz może zbędny katalizator który mógłbym zregenerować? :mrgreen:

Kurcze, do dostania jest taka używka?
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-02-26, 22:25   

Niestety nie mam nic co mogłoby pasować do Ciebie.

Wymienia się dwa, z racji własciwego przedmuchu na 8 garach. Jeden kat obsługuje cztery cylindry.

Zapytaj tutaj: http://www.jmj.com.pl

Może Oni są w stanie coś wykombinować, ewentualnie zapytaj czy nie współpracują z kimś w Białym lub KRK. Tłumnikarze - bywają spryciarze - i coś zaradzą.

Ja kupiłem ORI regenerowane gdzieś w Poznaniu. Szukałem, ale nie mogę znaleźć namiarów.

Co do zawiechy :-P 1BE się nadaje, ale nie na polskie autobahny ;) Jest za sztywny, przez co kierowca doznaje niemiłych odczuć podczas podrózy na dziurawych drogach.

Pozdrawiam
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
michaex
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-27, 09:59   

Dzięki wielkie SJake!

A co do zawieszenia to masz rację. Nie w polsce. Jeszcze nie. Ale do szybkich manewrów 1BE to marzenie!
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-25, 19:16   

odświeżając temat

michaex , jak poradziłeś sobie z katalizatorem
u mnie taki sam silnik i "niestety" (na polskie drogi) zawieszenie 1BE

dzisiaj podpiąłem się do kompa i wyskoczył błąd 0431 - przegrzany katalizator

pytanie czy to taki kaprys chwilowy ?- dodam że kontrolka zapaliła mi się jakieś dwa tyg. wcześniej po tym jak tak na 5km zdrowo go przycisnąłem , więc mam nadzieję że tylko to było przyczyną ( ze skutkiem na chwilę )

przejechałem się od skasowania błędu jakieś 250 km szybko i wolniej , jak narazie nic się nie zaświeciło

przerabiał ktoś coś podobnego - przegrzany katalizator
 
 
trex 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-31, 09:11   

Panowie i Panie to ja mam pytanie,

chciał bym wstawić właśnie 2x tłumik środkowy zamiast katalizatorów.
Nie wiem tylko jakie te tłumiki kupić (jaka średnica), są różne średnice dostępne a ja słyszałem że u nas w a8 przed katem jest 55mm a za 60mm, jaki więc kupić tłumik? Taki 60mm czy 55mm?
Nie znam się na tym za bardzo więc bardzo prosze o pomoc :roll:

Przykładowy z allegro
http://moto.allegro.pl/sh...2+wys%C5%82any.
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-31, 21:27   

proste rury zamiast katow i jest spoko, robilem juz kilka esek przed i po liftowych, dzwiek fajny, cichy, tylko lepiej slychac 8 garow ;-) szkoda kasy na jakies tlumiki czy strumiennice
 
 
trex 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-01, 00:12   

no spoczko, a pamietasz jaka jest średnica tych rur wydechowych?
Takie tłumiki jak pokazałem wyżej chcę zamontować by sprawnie przechodzić przeglądy okresowe - taki tłumik bardzo podobny jest do katalizatora więc większa szansa że przejście przegląd.
Z tego co słyszałem to właśnie przed katem jest 55mm a za już 60mm- i zastanawiam się który tłumik kupić ten 55mm czy 60mm, mi się wydaje że ten 60mm ale właśnie chciał bym aby ktoś mi to potwierdził bo potem nie chce się bawić w odsyłanie paczek.
Dzięki
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-01, 06:56   

za katami sa 60mm rury, wiec takie tlumiki musisz wstawic, do tego polecam odrazu dwie nowe zloczki sztywne 60mm , ktore sa za katami
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-02, 16:17   

zależy jaki dźwięk kto lubi , ja w miejsce wyciętych katów wstawiłem rury - szybko je jednak wymieniłem na tłumiki przelotowe - dźwięk przy wyższych obrotach zakłocał oddźwięk V-ósemki - teraz jest dobrze zarówno przy niskich jak i wysokich obrotach
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-08-02, 20:58   

Ja u siebie wstawiłem ostatnio tłumiki przelotowe. Po przeczytaniu paru wątków o tłumikach zrezygnowałem ze strumiennic i rur ze względu na różne kłopoty związane po ich montażu. Na przelotowych autko uzyskało ładny dźwięk V8. Miałem jeszcze modyfikować tłumik ostatni le chyba jestem zadowolony z dźwięku i dam sobie spokój. Chyba że mnie coś nakręci ale nie mam na to na razie zbytnio parcia.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-08-17, 11:15   

Czy ktoś na forum wstawiał tłumiki przelotowe do układu z 4 sondami (2 przed i 2 za kataliaztorami). Zastanawia mnie czy sa jakies problemy, czy jak w przypadku z 2 sondami - bez problemów.

Pozdrawiam.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-08-17, 21:56   

Ara$ napisał/a:
Czy ktoś na forum wstawiał tłumiki przelotowe do układu z 4 sondami (2 przed i 2 za kataliaztorami). Zastanawia mnie czy sa jakies problemy, czy jak w przypadku z 2 sondami - bez problemów.

Ja w swojej eSie dłubnąłem pełen przelot (w miejscu katów rury bez tłumików)...
drugie sondy pozostały teoretycznie w tym samym miejscu układu wydechowego ale ich mocowanie zostało odpowiednio zmodyfikowane aby czytały wszystkie parametry spalin a jednocześnie aby ich nie spaliło.

Wszystko zrobiłem u znajomego zajmującego się takimi modyfikacjami i muszę przyznać że po małych poprawkach nie było już potem żadnych problemów :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-08-18, 11:51   

FOSS napisał/a:
ale ich mocowanie zostało odpowiednio zmodyfikowane aby czytały wszystkie parametry spalin a jednocześnie aby ich nie spaliło


Możesz powiedziec na czym polegała ta modyfikacja,bo zastanawiam sie czy nie wywalic tych katalizatorow. Tak jak kiedys wspomniałem czasami mam nierówne obroty silnika. Byłem na diagnozie komputerowej, żadnych błędów, wszystko ok i niby sondy i katalizatory maja dobre parametry poza malym odstepstwem w jednym przypadku. Więć stwierdzil ze dlatego moze to byc sonda ktoras albo katalizator. Dlatego chcialem je wywalic bo wczesniej czy pozniej i tak pewnie przestana spelniac swoje funkcje.
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2011-11-03, 12:25   

daro72 napisał/a:
Ja u siebie wstawiłem ostatnio tłumiki przelotowe. Po przeczytaniu paru wątków o tłumikach zrezygnowałem ze strumiennic i rur ze względu na różne kłopoty związane po ich montażu. Na przelotowych autko uzyskało ładny dźwięk V8. Miałem jeszcze modyfikować tłumik ostatni le chyba jestem zadowolony z dźwięku i dam sobie spokój. Chyba że mnie coś nakręci ale nie mam na to na razie zbytnio parcia.



Daro gdzie kupiłeś te tłumiki przelotowe i jakiej firmy, napisz jaki koszt tej operacji i gdzie ewentualnie robiłeś ??
_________________

 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-11-03, 12:46   

Ja u siebie mam również tłumiki przelotowe w obudowie identycznych rozmiarów jak katalizator. Koszt około 75 zł za tłumik z tego co pamiętam +- 10 zł bo nie jestem 100% pewien
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.