Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-05, 21:12   

Czyli podsumowując potrzebne następujące podzespoły:
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 2 tłoczkowe 4E0 615 123/4 D albo 4E0 615 123/4 E plus jarzma
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-02-05, 21:16   

Gdzie dostepne trw?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-05, 21:23   

W niemcowni :) ...sprawdzałem u naszego dostawcy, firma Trost ale inne pewnie też mają.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-05, 21:25   

danishow napisał/a:
Czyli podsumowując potrzebne następujące podzespoły:
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 4 tłoczkowe 4E0 615 123 D
- jarzma zostają ori
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori


I do przedlifta jeszcze zwrotnice poliftowe.

Ktos się orientuje w całości kosztów tego zestawu
??
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-05, 21:29   

A proszę bardzo, wszystko nowe markowych producentów.

bremsen.PNG
Plik ściągnięto 2425 raz(y) 136,64 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-05, 21:34   

Tylko 2 tyś euro? Jednak zostane z serią :D
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-05, 21:49   

Ale to nówki graty :P

Mała poprawka zaciski z D3 s8/w12 są 2 tłoczkowe nie 4ro :) Przód zrobiłem za 1650zł kpl w stanie igła więc się da, tył jakoś 1240zł na nówkach (oprócz zacisków bo są używki) :)

Daniel, jarzma i zaciski na przód muszą być z D3 a nie mix bo te z D2 to całkiem inna konstrukcja! :P

//Edit:
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-02-05, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-05, 22:03   

Myślę że jak się skończa moje przednie to rozważę normalne heble z D3 a co do tyłu to sie bede martwić jak się skończy a do tego tez daleko...
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-05, 22:56   

Krzyśku, już poprawione ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-06, 08:44   

Krzysiek jak możesz nagraj jak hamuje twój zestaw ze 150 do 0. ;)
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2015-02-06, 23:50   

Ja wrzuciłem na przód heble ze zwykłej A8 D3 i jestem zadowolony. Szukałem chwilke wszystkich gratów, zmiescilem sie w 900 zl. Do preFl kupilem dystanse (przy okazji poznalem kolege "SenatorS8" :) ), zamiast wymieniać zwrotnice na Fl.

Zaciski (2 tloczkowe na tarcze 360mm)- 350 zl
Dystanse - 350 zl
Tarcze i klocki w bdb stanie - 200 zl

Tarcze i klocki kupilem uzywki, bo na samym poczatku nie bylem przekonany co do tego zestawu. Teraz z czystym sumieniem moge polecic taki zestaw, minely bolaczki z biciem przy jezdzie i hamowaniu, no i hamowanie jest o niebo lepsze. Pomoc przy tej operacji otrzymalem od "SenatorS8" i "Marekp750" dzieki ich wiedzy udalo mi sie ten temat ogarnać, bez wiekszych przygód :)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-07, 08:02   

danishow napisał/a:
A proszę bardzo, wszystko nowe markowych producentów.



Podaj kolego adres tej stronki gdzie sprawdzałeś te części
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-07, 19:28   

Panowie a może ktoś z was się orientuje jak to jest z hamulcami z Audi R8 5.2 FSI. Mój szef będzie wymieniać na ceramiczne i obecne będę mógł od niego za grosze odkupić ...pytanie, czy będzie trzeba dużo przerabiać?

michalwruszak, bez loginu (warsztat) nic nie sprawdzisz :(

Jak ktoś już szuka zacisków z D3, to poniżej coś znajdzie ...wysyłka do PL 30 dolców

http://www.ebay.com/itm/D...0db9536&vxp=mtr
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2015-04-03, 21:53   

I na mnie przyszła pora na wymianę hamulców. Z miesiąc temu miałem szybszą przejażdżkę z 2 z przodu, kilka hamowań niezbyt intensywnych i za każdym razem auto wpadało w coraz większe wibracje... tarcze zwichrowały się, może zużyte 1 mm od nominału, co za szmelc, nie będę pisał co to za producent. Najpierw chciałem przetaczać, ale przecież jak obydwię już zwichrowały się bez jakiegoś ekstremalnego hamowania to będzie tak kolejny raz wcześniej czy później.
Zatem wymiana na hamulce z D3, skompletowałem prawie wszystko, czekam jeszcze na przewody gumowe i jest jeden problem. Kupujac zaciski nie zwróciłem uwagi, że nie ma tych krótkich metalowych przewodów przy nich. Nigdzie nie mogę ich kupić. Zatem pytanie czy ktoś się orientuje czy te z zacisków z D2 jest szansa aby przełożyć, czy musi być oryginał ? Może ktos ma na zbyciu te przewody, na Allegro szukałem ale wszyscy je sprzedają w komplecie z zaciskami.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-04-03, 22:21   

sylwekr, zamów z ASO ...kosztują niecałe 9,20 euro/sztuka. Do tego potrzebujesz jeszcze uchwyty blaszane o ile nie było ich z zaciskami. Przerabiałem to u siebie jakieś dwa tygodnie temu.

1.jpg
Plik ściągnięto 2417 raz(y) 96,8 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 2417 raz(y) 123,62 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.