Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-05, 21:12
|
|
|
Czyli podsumowując potrzebne następujące podzespoły:
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 2 tłoczkowe 4E0 615 123/4 D albo 4E0 615 123/4 E plus jarzma
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-02-05, 21:16
|
|
|
Gdzie dostepne trw? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-05, 21:23
|
|
|
W niemcowni ...sprawdzałem u naszego dostawcy, firma Trost ale inne pewnie też mają. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-05, 21:25
|
|
|
danishow napisał/a: | Czyli podsumowując potrzebne następujące podzespoły:
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 4 tłoczkowe 4E0 615 123 D
- jarzma zostają ori
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori |
I do przedlifta jeszcze zwrotnice poliftowe.
Ktos się orientuje w całości kosztów tego zestawu
?? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-05, 21:29
|
|
|
A proszę bardzo, wszystko nowe markowych producentów.
bremsen.PNG
|
|
Plik ściągnięto 2425 raz(y) 136,64 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-05, 21:34
|
|
|
Tylko 2 tyś euro? Jednak zostane z serią |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-02-05, 21:49
|
|
|
Ale to nówki graty
Mała poprawka zaciski z D3 s8/w12 są 2 tłoczkowe nie 4ro Przód zrobiłem za 1650zł kpl w stanie igła więc się da, tył jakoś 1240zł na nówkach (oprócz zacisków bo są używki)
Daniel, jarzma i zaciski na przód muszą być z D3 a nie mix bo te z D2 to całkiem inna konstrukcja!
//Edit: |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-02-05, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-05, 22:03
|
|
|
Myślę że jak się skończa moje przednie to rozważę normalne heble z D3 a co do tyłu to sie bede martwić jak się skończy a do tego tez daleko... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-05, 22:56
|
|
|
Krzyśku, już poprawione |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-06, 08:44
|
|
|
Krzysiek jak możesz nagraj jak hamuje twój zestaw ze 150 do 0. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2015-02-06, 23:50
|
|
|
Ja wrzuciłem na przód heble ze zwykłej A8 D3 i jestem zadowolony. Szukałem chwilke wszystkich gratów, zmiescilem sie w 900 zl. Do preFl kupilem dystanse (przy okazji poznalem kolege "SenatorS8" ), zamiast wymieniać zwrotnice na Fl.
Zaciski (2 tloczkowe na tarcze 360mm)- 350 zl
Dystanse - 350 zl
Tarcze i klocki w bdb stanie - 200 zl
Tarcze i klocki kupilem uzywki, bo na samym poczatku nie bylem przekonany co do tego zestawu. Teraz z czystym sumieniem moge polecic taki zestaw, minely bolaczki z biciem przy jezdzie i hamowaniu, no i hamowanie jest o niebo lepsze. Pomoc przy tej operacji otrzymalem od "SenatorS8" i "Marekp750" dzieki ich wiedzy udalo mi sie ten temat ogarnać, bez wiekszych przygód |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-02-07, 08:02
|
|
|
danishow napisał/a: | A proszę bardzo, wszystko nowe markowych producentów. |
Podaj kolego adres tej stronki gdzie sprawdzałeś te części |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-07, 19:28
|
|
|
Panowie a może ktoś z was się orientuje jak to jest z hamulcami z Audi R8 5.2 FSI. Mój szef będzie wymieniać na ceramiczne i obecne będę mógł od niego za grosze odkupić ...pytanie, czy będzie trzeba dużo przerabiać?
michalwruszak, bez loginu (warsztat) nic nie sprawdzisz
Jak ktoś już szuka zacisków z D3, to poniżej coś znajdzie ...wysyłka do PL 30 dolców
http://www.ebay.com/itm/D...0db9536&vxp=mtr |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-04-03, 21:53
|
|
|
I na mnie przyszła pora na wymianę hamulców. Z miesiąc temu miałem szybszą przejażdżkę z 2 z przodu, kilka hamowań niezbyt intensywnych i za każdym razem auto wpadało w coraz większe wibracje... tarcze zwichrowały się, może zużyte 1 mm od nominału, co za szmelc, nie będę pisał co to za producent. Najpierw chciałem przetaczać, ale przecież jak obydwię już zwichrowały się bez jakiegoś ekstremalnego hamowania to będzie tak kolejny raz wcześniej czy później.
Zatem wymiana na hamulce z D3, skompletowałem prawie wszystko, czekam jeszcze na przewody gumowe i jest jeden problem. Kupujac zaciski nie zwróciłem uwagi, że nie ma tych krótkich metalowych przewodów przy nich. Nigdzie nie mogę ich kupić. Zatem pytanie czy ktoś się orientuje czy te z zacisków z D2 jest szansa aby przełożyć, czy musi być oryginał ? Może ktos ma na zbyciu te przewody, na Allegro szukałem ale wszyscy je sprzedają w komplecie z zaciskami. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-04-03, 22:21
|
|
|
sylwekr, zamów z ASO ...kosztują niecałe 9,20 euro/sztuka. Do tego potrzebujesz jeszcze uchwyty blaszane o ile nie było ich z zaciskami. Przerabiałem to u siebie jakieś dwa tygodnie temu.
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2417 raz(y) 96,8 KB |
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2417 raz(y) 123,62 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|