Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2015-04-04, 11:38   

Chyba zostanie ASO, tylko niestety nie mam do ASO blisko, telefonicznie nie zawsze chcą przyjąć zamówienie, jeśli nie przyjmą telefonicznie zamówienia urlop w pracy aby pojechać kilkadziesiąt km i zamówić, później tak samo aby odebrać ;( , masakra z taką pierdółką chyba, że ktoś wie gdzie można zamówić takie przewody i żeby je wysłali ?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-04, 16:07   

A nie możesz podjechać z zaciskami i przewodami gumowymi do pierwszego lepszego warsztatu żeby Ci to dorobili na wymiar?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2015-04-04, 19:13   

gtfan napisał/a:
A nie możesz podjechać z zaciskami i przewodami gumowymi do pierwszego lepszego warsztatu żeby Ci to dorobili na wymiar?


W dwóch "pierwszych lepszych" byłem wczoraj z nadzieją, że dorobią, ale niestety nie. Może jeszcze podjadę do jakiś warsztatów i gdzieś zrobią te przewody.
 
 
mr_nuke 

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 21
Skąd: Wu-Ka śląsk
Wysłany: 2015-04-23, 21:45   

Witam, ja pomimo, iż hamulce w swoim pre-lifcie miałem noszące niewielkie ślady zużycia, postanowiłem wymienić na zestaw na przodzie z D3 360mm. Hamulce ori stukały już tak, że myślałem o wymianie ich oraz wymianie maglownicy. A to okazało by się wielkim błędem, po wymianie... cisza :) Kupiłem klocki i tarcze Zimmerman. Tylne zaciski zregenerowałem i również wylądował na tyle Zimmerman. Polecam taką zmianę każdemu. :D
_________________
Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało :)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2015-04-26, 20:58   

U mnie już zestaw 360 zamontowany, i w końcu auto hamuje.... <brawo2>
 
 
m3rvin 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzyś...
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 1
Skąd: Radlin/Hagen
Wysłany: 2015-08-12, 15:32   

Witam synki :)

możecie podać nr tych zacisków 2-tłok pod 360mm

dzięki
_________________
eSa jest ... ;)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-12, 22:36   

m3rvin, obie strony identyczne ...numer: 4E0 615 123
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-12, 22:44   

Szczerze oglądnałem całe 4 sztuki i albo pryszczaty na oko albo nie wybijali całego numeru tylko kawałek :D
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-12, 22:54   

Dziwne, u mnie są <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-12, 23:11   

Ate,OOOO i końcowka numeru i jakies inne cyferki ale całego numeru nie dostrzegłem. Może trza by poczyścić lepiej.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-08-13, 20:55   

Nr nie ma znaczenia bo 2 tłok w D3 było 2 rodzaje, pod 360 i 385mm..
_________________
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-01, 19:17   

Tylne tarcze mi sie koncza, wiec dumam teraz co zrobic... Wiadomo ze jest jeden typ, zalozyc jarzma i tarcze z RS4, z tym ze koszta sa niemale tych tarcz... Jarzma zdobyc tez ciezko, ale juz kupilbym nowe nawet w aso, kwestia tylko tych tarcz... Dumalem nad tym srogo i co wymyslilem...

Co do przedlifta, jarzmo jest pod tarcze 20mm a nie 22mm jak juz jest w polifcie, i to mnie nie martwi... Ciekaw jestem tylko tego czy sam zacisk da rade obsluzyc tarcze 22mm??? Czy schowa sie na tyle zeby razem z nowymy klockami wcisnac miedzy nie tarcze 22mm???

A druga sprawa, to co tu bylo proponowane, to tarcza 312 z RS4 b5... A co gdyby uzyc do tego tarcz od d3???

Poszukalem nieco, no i sa 2 typy z ktorymi mozna by cos zdzialac 310mm oraz 335mm z tym ze wtedy to jarzmo z rsa bedzie za krotkie... Wiec tutaj fajnie byloby zastosowac wlasnie 310...

Ta tarcza ma numer 4E0615601A... I teraz tak...

W prownaniu z tarcza 312 jest prawie to samo, procz calkowitej szerokosci ...

ta z RSa ma 45 mm
ta z D3 ma 42,4 mm
ta z D2 pre FL 46,2 mm

Tak wiec tutaj widac ze tarcza z d3 i sam zacisk bedzie odsadzona blizej felgi o te 3,8mm, wiec tutaj pytanie nr 2... Czy zacisk i jarzmo z RSa bedzie w stanie to obsluzyc, no chyba ze ktos moglby zapodac innym typem jarzma :)

Temat jest ciekawy, nie zakladam nowego choc poruszam tutaj troche inne klimaty... Niz przody z d3 :) Ciekaw jestem Waszych wypowiedzi... zwlaszcza tych co juz dzialali w temacie ...

Wiem wiem, zaczynam od dupy strony, wszyscy najpiew rezaja przody, ale tyl u mnie juz umal i trzeba zrobic najpierw to co najpilniejsze ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-01, 19:25   

Jest jeszcze opcja na tarcze 300mm z S4 B6
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 19:25   

na a6 cos dumali że tarcze jakies 300 podejda i są tanie ale z czego one dokladnie były...C7,C6... Sprawdź gdzie były 300mm
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-01, 19:38   

michalwruszak, no te z S4 to juz lipka totalna, bo maja calkowita szerokosc cos kolo 36mm, wiec lepsze rozwiazanie to te z d3 ;) trzeba by tylko odpowiednio odsadzic zacisk....

Czy u Ciebie bylaby mozliwosc dostania tych jarzm z RS4 b5??
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.