Autor |
Wiadomość |
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-04-04, 11:38
|
|
|
Chyba zostanie ASO, tylko niestety nie mam do ASO blisko, telefonicznie nie zawsze chcą przyjąć zamówienie, jeśli nie przyjmą telefonicznie zamówienia urlop w pracy aby pojechać kilkadziesiąt km i zamówić, później tak samo aby odebrać ;( , masakra z taką pierdółką chyba, że ktoś wie gdzie można zamówić takie przewody i żeby je wysłali ? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-04-04, 16:07
|
|
|
A nie możesz podjechać z zaciskami i przewodami gumowymi do pierwszego lepszego warsztatu żeby Ci to dorobili na wymiar? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-04-04, 19:13
|
|
|
gtfan napisał/a: | A nie możesz podjechać z zaciskami i przewodami gumowymi do pierwszego lepszego warsztatu żeby Ci to dorobili na wymiar? |
W dwóch "pierwszych lepszych" byłem wczoraj z nadzieją, że dorobią, ale niestety nie. Może jeszcze podjadę do jakiś warsztatów i gdzieś zrobią te przewody. |
|
|
|
|
mr_nuke
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 21 Skąd: Wu-Ka śląsk
|
Wysłany: 2015-04-23, 21:45
|
|
|
Witam, ja pomimo, iż hamulce w swoim pre-lifcie miałem noszące niewielkie ślady zużycia, postanowiłem wymienić na zestaw na przodzie z D3 360mm. Hamulce ori stukały już tak, że myślałem o wymianie ich oraz wymianie maglownicy. A to okazało by się wielkim błędem, po wymianie... cisza Kupiłem klocki i tarcze Zimmerman. Tylne zaciski zregenerowałem i również wylądował na tyle Zimmerman. Polecam taką zmianę każdemu. |
_________________ Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-04-26, 20:58
|
|
|
U mnie już zestaw 360 zamontowany, i w końcu auto hamuje.... <brawo2> |
|
|
|
|
m3rvin
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzyś...
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 1 Skąd: Radlin/Hagen
|
Wysłany: 2015-08-12, 15:32
|
|
|
Witam synki
możecie podać nr tych zacisków 2-tłok pod 360mm
dzięki |
_________________ eSa jest ... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-12, 22:36
|
|
|
m3rvin, obie strony identyczne ...numer: 4E0 615 123 |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-12, 22:44
|
|
|
Szczerze oglądnałem całe 4 sztuki i albo pryszczaty na oko albo nie wybijali całego numeru tylko kawałek |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-12, 22:54
|
|
|
Dziwne, u mnie są |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-12, 23:11
|
|
|
Ate,OOOO i końcowka numeru i jakies inne cyferki ale całego numeru nie dostrzegłem. Może trza by poczyścić lepiej. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-08-13, 20:55
|
|
|
Nr nie ma znaczenia bo 2 tłok w D3 było 2 rodzaje, pod 360 i 385mm.. |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-01-01, 19:17
|
|
|
Tylne tarcze mi sie koncza, wiec dumam teraz co zrobic... Wiadomo ze jest jeden typ, zalozyc jarzma i tarcze z RS4, z tym ze koszta sa niemale tych tarcz... Jarzma zdobyc tez ciezko, ale juz kupilbym nowe nawet w aso, kwestia tylko tych tarcz... Dumalem nad tym srogo i co wymyslilem...
Co do przedlifta, jarzmo jest pod tarcze 20mm a nie 22mm jak juz jest w polifcie, i to mnie nie martwi... Ciekaw jestem tylko tego czy sam zacisk da rade obsluzyc tarcze 22mm??? Czy schowa sie na tyle zeby razem z nowymy klockami wcisnac miedzy nie tarcze 22mm???
A druga sprawa, to co tu bylo proponowane, to tarcza 312 z RS4 b5... A co gdyby uzyc do tego tarcz od d3???
Poszukalem nieco, no i sa 2 typy z ktorymi mozna by cos zdzialac 310mm oraz 335mm z tym ze wtedy to jarzmo z rsa bedzie za krotkie... Wiec tutaj fajnie byloby zastosowac wlasnie 310...
Ta tarcza ma numer 4E0615601A... I teraz tak...
W prownaniu z tarcza 312 jest prawie to samo, procz calkowitej szerokosci ...
ta z RSa ma 45 mm
ta z D3 ma 42,4 mm
ta z D2 pre FL 46,2 mm
Tak wiec tutaj widac ze tarcza z d3 i sam zacisk bedzie odsadzona blizej felgi o te 3,8mm, wiec tutaj pytanie nr 2... Czy zacisk i jarzmo z RSa bedzie w stanie to obsluzyc, no chyba ze ktos moglby zapodac innym typem jarzma
Temat jest ciekawy, nie zakladam nowego choc poruszam tutaj troche inne klimaty... Niz przody z d3 Ciekaw jestem Waszych wypowiedzi... zwlaszcza tych co juz dzialali w temacie ...
Wiem wiem, zaczynam od dupy strony, wszyscy najpiew rezaja przody, ale tyl u mnie juz umal i trzeba zrobic najpierw to co najpilniejsze |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-01, 19:25
|
|
|
na a6 cos dumali że tarcze jakies 300 podejda i są tanie ale z czego one dokladnie były...C7,C6... Sprawdź gdzie były 300mm |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|