Autor |
Wiadomość |
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-03-31, 22:46
|
|
|
No to tylko odkręcasz stary zacisk z jarzmem i zakładasz ten z D3. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-04-17, 13:16
|
|
|
Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-17, 13:43
|
|
|
krisker napisał/a: | Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360? |
Nie wiem jak tam koledzy na tych swoich swap'owanych się czują ale nie ma co ukrywać, 360mm też można zajeździć.
Myślisz, że dlaczego w D3 zdejmuję te zaciski?... - bo zakładam jeszcze większe
360mm na pewno będą lepsze niż 323mm - polecam, zakładałem kilkukrotnie do D2. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-17, 15:12
|
|
|
krisker napisał/a: | Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360? |
Ja jestem mega zadowolony. Co prawda mam oryginalne tarcze i miałem kilkukrotnie ostre hamowanie, ale nic się nie pogięło, a jeżdżę już ponad 1,5 roku. Jest to swap na duuuużżżyyy +
ale jest jeden minus tego taki, że zostawiając tyle hamulce w oryginale 269mm, przód potrafi mocno zanurkować. Dlatego u mnie w przyszłym miesiącu wyląduje jeszcze na tyle zestaw 330mm od D4 i myślę, że przy takim zestawie 360 / 330 będzie idealnie.
Ale jak najbardziej zmieniać te śmietniki 323 na 360 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-04-17, 19:15
|
|
|
ja również polecam jak przedmówca , już rok jeżdze i złego słowa nie powiem, przy starym zestawie po mocnym hamowaniu podejrzewam że drugi raz bym sie już nie zatrzymał, a tu przy zestawie 360 hamulec dalej jest ,więc nie ma co sie zastanawiać, ja natomiast poszedłem o jeden kroczek dalej i zmieniłem przewody elastyczne na te w stalowym oplocie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-17, 19:22
|
|
|
w imieniu kolegi co ujezdza moją byłą S8kę (teraz z hamulcami z mojej obecnej D3)
dokładam +1
jest zdecydowana poprawa |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-17, 20:06
|
|
|
krisker napisał/a: | Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360? |
W pewnym sensie. Na pewno jest to o wiele lepsze niż 314. Niestety jak ktoś tu już kiedyś wspominał o ile dobre i sprawne 314 czy 323 na tym śmiesznym 3-prowadnicowym zacisku jest dobre dla jednego hamowania to na 360 można zahamować ze dwa max trzy razy. Tak że w sytuacji awaryjnej oba są wg mnie ok. A jak się ktoś lubi ścigać to wszystkie w/w są do niczego. Co do nurkowania ryja to niestety 330 z Q5/D4 niewiele pomaga. Odnośnie bicia to tu mam dość ciekawy objaw, tj przy powolnym wytracaniu prędkości do 120km jest ok, potem zaczyna telepać i ustaje przy 80. Jak mu depnę to tego nie ma, ale wtedy się boję że gruz może zrobić fikołka Szczerze to teraz absolutnie nie pchałbym się w 360 z D3 (chyba żeby mi ktoś za darmo dał) a 380 z D4. Mimo że zacisk to wg mnie klon, bo nawet zestaw naprawczy jest ten sam to różnica jest wyczuwalna. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-04-17, 20:29
|
|
|
Pepek napisał/a: | Szczerze to teraz absolutnie nie pchałbym się w 360 z D3 (chyba żeby mi ktoś za darmo dał) a 380 z D4. Mimo że zacisk to wg mnie klon, bo nawet zestaw naprawczy jest ten sam to różnica jest wyczuwalna. |
A 380 z D4 pasuje P&P i jak się to ma do 380 z eski D3? |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-17, 20:51
|
|
|
Jest taniej i masz maksimum 8 letnie tajle. Taniej jest też jak zamiast S8 D3 dajesz W12 D3. Ewentualnie tarcza z S8/W12 D3 stoczona z 385 na 380 i zacisk z D4 (choć na upartego można i tego nie toczyć bo się samo dotrze).
Przy czym w przypadku montażu 380 z D4 najlepiej mieć cały komplet z auta czyli zaciski + tarcze + ewentualnie przewody (jeśli ich nie ma to absolutnie nie kupować w chorej cenie do D4 tylko po taniości z T5). No i ZTCP między zwrotnicę a jarzmo przychodzi adapter 7mm (duże słowo jak na kawałek płaskownika z dwoma otworami ), ale to teraz z głowy lecę i musiałbym to sprawdzić. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-17, 21:02
|
|
|
Pepek napisał/a: | Co do nurkowania ryja to niestety 330 z Q5/D4 niewiele pomaga | Mam taki zestaw od dwóch lat na aucie i nie mam problemu z nurkowaniem, już o tym pisałem na forum.
Przed zmianą tylnych hebli, podczas hamowania to prawie asfalt zderzakiem zbierałem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-17, 21:14
|
|
|
Też mam 330, przedtem 280 a jeszcze wcześniej 269. Do tego zrobione zaciski. I auto nurkuje. Mniej, ale nurkuje. No ale ja mam zawieszenie tapczan, a docelowo jak się trafi to wleci 'pływający' amerykanin |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-17, 21:24
|
|
|
Pepek napisał/a: | No ale ja mam zawieszenie tapczan... | A no to tłumaczy "nurkowanie", u mnie siedzi fabryczne eSkowe, do tego talerzyki więc znacznie sztywniejsze zawieszenie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-04-17, 22:03
|
|
|
Nie będzie nurkować, czy trajkotać abs z przodu jak tył będzie adekwatny. Przerabiam właśnie już 3x tył i to już ostatnie podejście. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-04-18, 07:45
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Będę szukał zestawu. Do FLa potrzebuję:
1. Tarcze i klocki 360
2. Zaciski z jarzmami do ww. tarcz
3. Opcjonalnie osłon tarcz 360
Tak? |
|
|
|
|
|