Autor |
Wiadomość |
JaroKat76
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 16 Skąd: okolice Płońska
|
Wysłany: 2017-03-27, 21:52 zmaiana zacisków na D3 w D2 fl
|
|
|
Witam, mam pytanko do tych którzy już zmieniali zaciski z D3 pod 360 mm. Dziś właśnie walczyłem z tym tematem w swojej FL. Po zamontowaniu tarczy i zacisku założyłem koło alufelgi 18 i ramiona felgi mijają się z zaciskiem tak na 1mm i mam obawy czy nie muszę założyć dystansu pod felgę ok 5mm. Nie czytałem aby ktoś miał z tym problem. Felgi mam orginalne . Czy moje obawy są zasadne?
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-03-27, 22:01
|
|
|
1 mm miejsca wystarczy ...poza tym dokładając dystanse będziesz musiał zaopatrzyć się też w dłuższe śruby. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-03-27, 23:32
|
|
|
Na tych w/w felgach spokojnie z 360 można jeździć. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
JaroKat76
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 16 Skąd: okolice Płońska
|
Wysłany: 2017-03-28, 12:57
|
|
|
Być może dmucham na zimne Dystanse 5 mm wraz z śrubami zamówiłem. Zobaczę jak będzie z i bez. |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-03-29, 22:14
|
|
|
No niestety ten ronal jest jaki jest i ramiona sprawiają wrażenie jakby zaraz się miały spotkać z zaciskiem. Ale się nie spotykają. Jak byś założył coś w stylu popularnej łopaty to dopiero byłoby zdziwienie ile jeszcze luzu zostało i że te 360 to nie są jakoś mega wielkie. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2017-03-29, 22:16
|
|
|
Czy posiada ktoś zdjęcia ewentualnie szczegółowe wymiary tych dystansów 17mm ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-03-30, 22:32
|
|
|
Jeśli w mojej FL mam zwrotnice żeliwne to zaciski i tarcze od D3 pasuja p&p? PS. Mogą być zaciski od 4.2 tdi? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-03-30, 23:29
|
|
|
Zależy które żeliwo. Jeśli z 3.3TDI to tak, a jeśli komuś szlag trafił alu i wsadził co było pod ręką to najprawdopodobniej wjechała całość z preFL, bo tak najtaniej i bez adaptera nie podejdzie. Najlepiej zrób zdjęcie miejsca mocowania zacisku do zwrotnicy ewentualnie przepisz z niej numer. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-03-31, 05:29
|
|
|
Po samym zacisku poznasz czy to lift lub przed lift. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-03-31, 10:12
|
|
|
Spojojnie nikt tam nie wkładał zwrotnic od 3.3. Z tego co wiem FL z 99r miały zwrotnice żeliwne. Zresztą kupowałem rok temu klocki i wszystko pasowało Dlatego się zastanawiam czy podejdą heble od d3. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-03-31, 17:59
|
|
|
K koncowka k mialy 2.5tdi i lozysko tam bylo mniejsze, bodaj 82mm srednicy |
_________________
|
|
|
|
|
gregor044
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 53 Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 107 Skąd: Jeleśnia
|
Wysłany: 2017-03-31, 19:21
|
|
|
Ja właśnie na zimę szykuję takie 18 jak wyżej .Mam taką na zapasie więc sprawdziłem czy wejdzie.Nie ma za dużo luzu ale wchodzi więc jak najbardziej zakładać , hamulec poprawił się niesamowicie 😁 |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-03-31, 20:47
|
|
|
porównując ceny zwrotnic (normalne tak jak na allegro) doliczajac do tego cene dystansow pod tarcze przod oraz dystansow pod felge tyl zeby bylo proporcjonalnie, cene zaciskow (ktore sa w sumie tanie) oraz calego zestawu tarcz i klockow, wychodzi cenowo tak samo jak zestaw brembo ktory nie wymaga zmiany zwrotnicy i jest latwiejszy w montazu |
|
|
|
|
|