Autor |
Wiadomość |
ALEH
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: oleg
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-02-25, 10:46
|
|
|
witam ma problem.. padla mi skrzynia - wyciek oleju około 3-4litrów! oddałem do naprawy i ... odebrałem jazda próbna- jest okey, ale po 30 km traci moc i staję w miejscu, znowu wyciek oleju ale nie całkiem od razu ale po troche, z powrotem na gwarancje! tydzien czasu czekam i znowu odbieram, jade i powtórka kutwa mac jego cieknie olej... co to jest do cholery ze nie moga znaleźć przyczyny i zlikwidowac... CZY MA KTOŚ JAKIES POMYSŁY?????? |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-25, 10:50
|
|
|
Cytat: | Tlok wstecznego rozebrale? |
Nie rozbierałem jeszcze. Wsteczny zawsze działał prawidłowo, nawet gdy skrzynia była w trybie awaryjnym. Mam zamiar go wymienić żeby dwa razy skrzyni nie zdejmować
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-25, 12:54
|
|
|
ALEH, Gdzie naprawiałeś? Jaki był zakres napraw? |
|
|
|
|
ALEH
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: oleg
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-02-25, 13:41
|
|
|
Apophis, naprawiałem w Jurowcach koło Białegostoku! zostali wymienione: koło hydrokynetyczne? pompa, frykcjony, panewka no i dlaej uszczelki i inne |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-25, 15:19
|
|
|
Z miski leci, czy z góry? |
|
|
|
|
ALEH
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: oleg
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-02-25, 15:25
|
|
|
pomiedzy silnikiem a skrzynia z dolu... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-25, 16:36
|
|
|
Sorry nic o tym serwisie nie słyszałem. Zapewne partacze są z tego co piszesz. Zmień warsztat,mechanika,albo domagaj sie usunięcia usterek pod groźbą sprawy sądowej. |
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-25, 21:30
|
|
|
Może lecieć z uszczelnienia pompy. W mojej ktoś się wspomagał jakimś silikonem
Rozebrałem kosz wstecznego i jest cały ale chyba wymienię dla świętego spokoju ten tłoczek. |
|
|
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-25, 21:58
|
|
|
Maroonio napisał/a: | Może lecieć z uszczelnienia pompy. W mojej ktoś się wspomagał jakimś silikonem |
To sprawdź czy przypadkiem jakiś kawałek nie mógł sie dostać do kanałów i mechatroniki , dramat skręcać na silikon!!! |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-02-25, 22:18
|
|
|
ALEH napisał/a: | Apophis, naprawiałem w Jurowcach koło Białegostoku! zostali wymienione: koło hydrokynetyczne? pompa, frykcjony, panewka no i dlaej uszczelki i inne |
Kiedyś się do nich wybierałem z inną skrzynią (nie audi), ale miejscowi mechanicy odradzili. Jak widać, coś w tym było. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
ALEH
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: oleg
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-02-26, 08:53
|
|
|
chciz mi ten majster jeszcze wmówic ze wał silnika rozbija mi skrzynie....... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-26, 11:27
|
|
|
Czyli strzeliłes se w kolano dając tam auto. |
|
|
|
|
|
|
|
ALEH
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: oleg
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-02-26, 19:04
|
|
|
Prawdopodonie tak i jest... ale mysle ze jak juz teraz nie zrobia, to zmusze zwrocic kase i oddam gdzie indziej do naprawy.. bo juz nie mam pomyslow co jest ze skrzynia..
DODANO
Wysłany: Dzisiaj 19:06
I wie ktos dobry warsztat w Bialymstoku, gdzie nie idioci a dobre fachowce…?!! |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-27, 20:05
|
|
|
Laweta i dawaj go do stolycy midparts to ogarnie |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-03, 22:13
|
|
|
Ja chyba znalazłem przyczynę lub jedną z przyczyn awarii
W tym koszu:
http://1drv.ms/1wSBG1m
Siedzi sobie taka tuleja na której są dwa oringi. Po wyjęciu jeden z nich wyglądał tak :
http://1drv.ms/1Ee2e4J |
|
|
|
|
|