Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-10-28, 19:49
|
|
|
Truten napisał/a: | druga sprawa która mnie zastanawia, to czy za pomocą oleju o wysokiej lepkości mogę zdiagnozować z jakimś prawdopodobieństwem uszkodzenie kosza forwardu? | Możesz jedynie lać dedykowane oleje, wszystko inne może doprowadzić do uszkodzenia mechatroniki ...więc nie polecam ! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Truten
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 51 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-11-17, 23:48
|
|
|
Audi nie jest autem którego używam na co dzień więc nie ma parcia żeby zrobić go natychmiast. W związku z tym, temat tej skrzyni ciągnie się niczym moda na sukces. No ale nawet moda na sukces kiedyś się skończyła, a że zima ma być długa będę wkrótce auto idzie na kanał i będę brał się za wyciąganie skrzyni. Teraz pytanie osób które przerabiały temat montaży demontażu i montażu skrzyni po naprawie. Czy lepiej pod kątem późniejszego montażu skrzyni jest zdemontować skrzynię wraz z silnikiem czy samą skrzynię? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-11-18, 00:37
|
|
|
Dwu krotnie to przerabiałem i zdecydowanie lepiej jest silnik razem ze skrzynią |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-11-18, 08:59
|
|
|
cały naped takto szkoda roboty bo osobno jest duzo gorzej |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-11-18, 11:25
|
|
|
I mnie wyglądało to tak
[/quote] |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Truten
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 51 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-11-18, 13:48
|
|
|
Łomatko, jaki rozpierdziel w aucie, no i to mnie najbardziej przeraża - warsztat zablokowany do czasu włożenia skrzyni z powrotem i kupę kabli które trzeba ponownie podłączyć a o którymś i tak na pewno się zapomni . Oprócz tego dochodzi jeszcze instalacja el. gazu która jest w dużej ilości przypadków podpinana praktycznie bez użycia żadnych kostek i trzeba ciąć kable. Przynajmniej tak było w jednej A8 z której wyciągałem skrzynię (a później dopiero silnik), z tym, że tam nie trzeba było jej wkładać ponownie bo auto i tak miało iść na części.
pb41ns - masz może zdjęcia jak rozwiązałeś uchwyty za które podniosłeś silnik?
Czy po wyjęciu całego tego majdanu jest szansa wypchnąć auto na kołach z garażu? Wydaje mi się, że tak ale wolę się upewnić. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-11-18, 15:48
|
|
|
Na obu głowicach masz uchwyty za które można targać silnik i skrzynie, bez obaw, nie urwa sie, są po dwa takie otwory na głowice, a co do kabli to nie jest aż tak źle, mnie cała operacja wyniosła ok 4 godzin, a co do wyjazdu z garażu to musiał byś spowrotem sanie włożyć bo tak jak ja robiłem to szło to razem z saniami, prościej i łatwiej , albo takie kółeczka mieć dorobione i przykrecic w miejsce sań |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|