Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Problem ze skrzynią biegów....  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-10-28, 19:49   

Truten napisał/a:
druga sprawa która mnie zastanawia, to czy za pomocą oleju o wysokiej lepkości mogę zdiagnozować z jakimś prawdopodobieństwem uszkodzenie kosza forwardu?
Możesz jedynie lać dedykowane oleje, wszystko inne może doprowadzić do uszkodzenia mechatroniki ...więc nie polecam !
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Truten 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 51
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-11-17, 23:48   

Audi nie jest autem którego używam na co dzień więc nie ma parcia żeby zrobić go natychmiast. W związku z tym, temat tej skrzyni ciągnie się niczym moda na sukces. <bezradny> No ale nawet moda na sukces kiedyś się skończyła, a że zima ma być długa będę wkrótce auto idzie na kanał i będę brał się za wyciąganie skrzyni. ;) Teraz pytanie osób które przerabiały temat montaży demontażu i montażu skrzyni po naprawie. Czy lepiej pod kątem późniejszego montażu skrzyni jest zdemontować skrzynię wraz z silnikiem czy samą skrzynię?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-11-18, 00:37   

Dwu krotnie to przerabiałem i zdecydowanie lepiej jest silnik razem ze skrzynią
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-18, 08:59   

cały naped takto szkoda roboty bo osobno jest duzo gorzej
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-11-18, 11:25   


I mnie wyglądało to tak
[/quote]
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Truten 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 51
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-11-18, 13:48   

Łomatko, jaki rozpierdziel w aucie, no i to mnie najbardziej przeraża - warsztat zablokowany do czasu włożenia skrzyni z powrotem i kupę kabli które trzeba ponownie podłączyć a o którymś i tak na pewno się zapomni <bezradny> . Oprócz tego dochodzi jeszcze instalacja el. gazu która jest w dużej ilości przypadków podpinana praktycznie bez użycia żadnych kostek i trzeba ciąć kable. Przynajmniej tak było w jednej A8 z której wyciągałem skrzynię (a później dopiero silnik), z tym, że tam nie trzeba było jej wkładać ponownie bo auto i tak miało iść na części.
pb41ns - masz może zdjęcia jak rozwiązałeś uchwyty za które podniosłeś silnik?
Czy po wyjęciu całego tego majdanu jest szansa wypchnąć auto na kołach z garażu? Wydaje mi się, że tak ale wolę się upewnić.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-11-18, 15:48   

Na obu głowicach masz uchwyty za które można targać silnik i skrzynie, bez obaw, nie urwa sie, są po dwa takie otwory na głowice, a co do kabli to nie jest aż tak źle, mnie cała operacja wyniosła ok 4 godzin, a co do wyjazdu z garażu to musiał byś spowrotem sanie włożyć bo tak jak ja robiłem to szło to razem z saniami, prościej i łatwiej , albo takie kółeczka mieć dorobione i przykrecic w miejsce sań
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 99
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-11-29, 17:38   

Truten napisał/a:
Obecnie nie występuje pełzanie na 1 biegu najprawdopodobniej wskutek ...
Ja miałem pełzanie po zatrzymaniu auta normalnie heblami.. zgasiłem, odpalam i wszystko normalnie bez oporów i uślizgów i tak do następnego zatrzymania i znowu opór jakby zaciągnięty ręczny, gaszę odpalam i kolejne 500m przejechane normalnie, tak dojechałem do domu i po dłuższym czasie odpalam i niestety nie jedzie, czasami czuć naprężenie napędu ale po chwili tryb awaryjny i kicha.. teraz błąd 65535 i za sprawą niesprawności skrzyni muszę sprawdzić moduł oraz kostkę na skrzyni tą okrągłą.. jakieś pomysły?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.