Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Wymiana rozrządu  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-07, 08:19   

niezmienianie simmeringów które mawet w ASO są za smieszne pieniądze
to trochę niezrozumiała dla mnie oszczędność, ryzyko rozpinania rozrządu
itp. nie lepiej spać spokojnie?
 
 
ts66 
Użytkownik



Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 9
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-09-07, 16:23   

Też tak mechanikowi mówiłem, ale on twierdzi że te fabrycznie ziemeringi są o wiele lepszej jakości niż te dostępne na rynku, dlatego powiedział że jeżeli nic się nie dzieje i nie ma śladów pocenia to nie ruszać. No cóż, chyba taka szkoła. Zresztą facet jak wymienia cokolwiek to robi zdjęcia co i jak wyglądało przed wymianą.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2009-09-07, 18:25   

maciu napisał/a:
niezmienianie simmeringów które mawet w ASO są za smieszne pieniądze
to trochę niezrozumiała dla mnie oszczędność, ryzyko rozpinania rozrządu
itp. nie lepiej spać spokojnie?
potwierdzam i jeszcze to że jak zacznie się pocić to trzeba zdejmować cały rozrząd a drugi raz tego samego paska rozrządu i napinaczy raczej nie powinno się zakładać
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
giwera44 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: Olszyna
Wysłany: 2009-12-22, 11:29   

witam, czy to prawda że nasze silniki są bezkolizyjne w przypadku zerwania paska rozrządu?
_________________
giwera44
 
 
martab99 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 157
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-12-22, 11:34   

giwera44 napisał/a:
witam, czy to prawda że nasze silniki są bezkolizyjne w przypadku zerwania paska rozrządu?

Nieprawda ;-)
_________________
Marcin

4WD + 1WD
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-12-22, 14:54   

nie prawda, ale mój przy odkręceniu się koła pasowego okazał się bezkolizyjny, a wiadomo, co zdziwiło strasznie nawet mechanika, który poprawiał rozrząd.
 
 
WWW.VIPLIMUZYNA 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-01-20, 17:58   Re: [A8 4.2] Wymiana rozrządu

A co ile wymienia się rozrząd w a8?4.2 bo juz róznie piszą i mówią!!! ja miałem wymieniany przy 249 tys teraz mam przejechane 295tys rozrząd continentala
 
 
polbed 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 29
Skąd: Bulowice/Małopolska
Wysłany: 2010-01-20, 18:02   

Z tego co ja wiem i co moj mechanik mowil to rozrzad wymienia sie co 120 tys km
 
 
WWW.VIPLIMUZYNA 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-01-20, 18:44   

A nie co 70-90tys?
 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2010-01-20, 19:08   

Jak zamontujesz w ASO dostaniesz gwarancję na 120tyś,poza ASO różnie słyszałem 60-90-120tyś
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
Konrad 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 23
Wysłany: 2010-03-03, 09:19   

Panowie, jakie czesci rozrzadu z zamienników sie najlepiej spisuja, są sprawdzone ??

na allegro i w sklepach mozna dostać takie zestawy :

Rolka napinacza INA Germany nr. Kat 531 0081 10

Rolka kierunkowa INA Germany nr. Kat 532 0054 10 - 2 szt.

Tłumik drgań skrętnych INA Germany nr. Kat.533 0068 20

Pasek rozrządu Firmy Gates nr. Kat 5518XS

cena około 800 zł

-----------------------

PASEK ROZRZĄDU CONTITECH WZMACNIANY

ROLKA NAPINAJĄCA RUVILLE ORYGINAŁ

2 x ROLKA PROWADZĄCA RUVILLE ORYGINAŁ

POMPA WODY RUVILLE ORYGINAŁ

TŁUMIK DRGAŃ RUVILLE ORYGINAŁ

cena około 1000 zł

------------------------

# PASEK firmy CONTITECH ( CT727 ) - ( Germany )

# ROLKA NAPINACZA firmy RUVILLE ( 55410 ) - ( Germany )

# ROLKA KIERUNKOWA x2 firmy RUVILLE ( 55411 ) - ( Germany )

# TŁUMIK DRGAŃ firmy RUVILLE ( 55734 ) - ( Germany )

# POMPA WODY firmy DOLZ ( A275 ) - ( Germany )

cena około 1100 zł
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-03-03, 10:24   

Napisz do kolegi dice 111 , na pewno coś dobrego załatwi.
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-03-03, 14:35   

W pudełku Ruville'a siedzi INA. Co do pasków - jak klinowy można sie pokusić o Gates'a tak rozrządu - CONTI.

PS - zestawy na allegro to tak naprawde połowa jak czasem nie mniej części, które wypadałoby zmienić przy okazji wymiany rozrządu.
_________________
Black Cars Matters
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2010-03-03, 19:41   

A paski rozrządu GATES są złe?Bo z tego co wnioskuję po wypowiedzi to strach jest założyć na rozrząd Gatesa,można natomiast jako wieloklinowy.Pasków rozrządu Gates sprzedaję codziennie kilka sztuk i nikt mi nigdy nie reklamował.Co ciekawe do tego silnika Conti jest połowę tańszy od Gatesa...
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-03-03, 20:19   

Wiem, że ładnie schodzą - głównie za sprawą cena/jakość. Do siebie jednak bym tego nie założył przez doświadczenie z nimi (pomijam tutaj kwestie z zeszłego roku z podróbkami)
Gates 6PK2680 droższy od CONTI ? Chyba tylko u Ciebie... To samo z CT727 a 5518XS (choć tutaj ceny bardzo zbliżone).
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.