Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-09-07, 07:19
|
|
|
niezmienianie simmeringów które mawet w ASO są za smieszne pieniądze
to trochę niezrozumiała dla mnie oszczędność, ryzyko rozpinania rozrządu
itp. nie lepiej spać spokojnie? |
|
|
|
|
|
|
|
ts66
Użytkownik
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 9 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2009-09-07, 15:23
|
|
|
Też tak mechanikowi mówiłem, ale on twierdzi że te fabrycznie ziemeringi są o wiele lepszej jakości niż te dostępne na rynku, dlatego powiedział że jeżeli nic się nie dzieje i nie ma śladów pocenia to nie ruszać. No cóż, chyba taka szkoła. Zresztą facet jak wymienia cokolwiek to robi zdjęcia co i jak wyglądało przed wymianą. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-09-07, 17:25
|
|
|
maciu napisał/a: | niezmienianie simmeringów które mawet w ASO są za smieszne pieniądze
to trochę niezrozumiała dla mnie oszczędność, ryzyko rozpinania rozrządu
itp. nie lepiej spać spokojnie? | potwierdzam i jeszcze to że jak zacznie się pocić to trzeba zdejmować cały rozrząd a drugi raz tego samego paska rozrządu i napinaczy raczej nie powinno się zakładać |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-12-22, 11:29
|
|
|
witam, czy to prawda że nasze silniki są bezkolizyjne w przypadku zerwania paska rozrządu? |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-12-22, 11:34
|
|
|
giwera44 napisał/a: | witam, czy to prawda że nasze silniki są bezkolizyjne w przypadku zerwania paska rozrządu? |
Nieprawda ;-) |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-12-22, 14:54
|
|
|
nie prawda, ale mój przy odkręceniu się koła pasowego okazał się bezkolizyjny, a wiadomo, co zdziwiło strasznie nawet mechanika, który poprawiał rozrząd. |
|
|
|
|
|
|
|
WWW.VIPLIMUZYNA
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34 Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 43 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-01-20, 17:58 Re: [A8 4.2] Wymiana rozrządu
|
|
|
A co ile wymienia się rozrząd w a8?4.2 bo juz róznie piszą i mówią!!! ja miałem wymieniany przy 249 tys teraz mam przejechane 295tys rozrząd continentala |
|
|
|
|
polbed
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 29 Skąd: Bulowice/Małopolska
|
Wysłany: 2010-01-20, 18:02
|
|
|
Z tego co ja wiem i co moj mechanik mowil to rozrzad wymienia sie co 120 tys km |
|
|
|
|
|
|
|
WWW.VIPLIMUZYNA
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34 Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 43 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-01-20, 18:44
|
|
|
A nie co 70-90tys? |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
Konrad
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 46 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 23
|
Wysłany: 2010-03-03, 09:19
|
|
|
Panowie, jakie czesci rozrzadu z zamienników sie najlepiej spisuja, są sprawdzone ??
na allegro i w sklepach mozna dostać takie zestawy :
Rolka napinacza INA Germany nr. Kat 531 0081 10
Rolka kierunkowa INA Germany nr. Kat 532 0054 10 - 2 szt.
Tłumik drgań skrętnych INA Germany nr. Kat.533 0068 20
Pasek rozrządu Firmy Gates nr. Kat 5518XS
cena około 800 zł
-----------------------
PASEK ROZRZĄDU CONTITECH WZMACNIANY
ROLKA NAPINAJĄCA RUVILLE ORYGINAŁ
2 x ROLKA PROWADZĄCA RUVILLE ORYGINAŁ
POMPA WODY RUVILLE ORYGINAŁ
TŁUMIK DRGAŃ RUVILLE ORYGINAŁ
cena około 1000 zł
------------------------
# PASEK firmy CONTITECH ( CT727 ) - ( Germany )
# ROLKA NAPINACZA firmy RUVILLE ( 55410 ) - ( Germany )
# ROLKA KIERUNKOWA x2 firmy RUVILLE ( 55411 ) - ( Germany )
# TŁUMIK DRGAŃ firmy RUVILLE ( 55734 ) - ( Germany )
# POMPA WODY firmy DOLZ ( A275 ) - ( Germany )
cena około 1100 zł |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-03-03, 10:24
|
|
|
Napisz do kolegi dice 111 , na pewno coś dobrego załatwi. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-03-03, 14:35
|
|
|
W pudełku Ruville'a siedzi INA. Co do pasków - jak klinowy można sie pokusić o Gates'a tak rozrządu - CONTI.
PS - zestawy na allegro to tak naprawde połowa jak czasem nie mniej części, które wypadałoby zmienić przy okazji wymiany rozrządu. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-03-03, 19:41
|
|
|
A paski rozrządu GATES są złe?Bo z tego co wnioskuję po wypowiedzi to strach jest założyć na rozrząd Gatesa,można natomiast jako wieloklinowy.Pasków rozrządu Gates sprzedaję codziennie kilka sztuk i nikt mi nigdy nie reklamował.Co ciekawe do tego silnika Conti jest połowę tańszy od Gatesa... |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-03-03, 20:19
|
|
|
Wiem, że ładnie schodzą - głównie za sprawą cena/jakość. Do siebie jednak bym tego nie założył przez doświadczenie z nimi (pomijam tutaj kwestie z zeszłego roku z podróbkami)
Gates 6PK2680 droższy od CONTI ? Chyba tylko u Ciebie... To samo z CT727 a 5518XS (choć tutaj ceny bardzo zbliżone). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|