Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB ] Wymiana rozrządu  
Autor Wiadomość
MotoRider 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 74
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2010-09-10, 13:39   

wlasnie nie jest to tak bardzo zauwazalne a auto pracuje normalnie, a8mke mam od jakis 2 tygodni i dlatego nie jestem do konca pewny ale wydawalo mi sie ze sie lepiej zbierala, mozna jakos sprawdzic ustawienie rozrzadu? na szybko?
 
 
grzeniu001 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: a8
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: mielec
Wysłany: 2010-09-14, 17:36   

witam wszystkich jestem nowy na tym forum ale potrzebuje fachowego doradztwa mianowicie. mam silnik 4.2 40v z rozebranymi głowicami sciągnięte wałki koła itd chciałem sie dowiedzieć jak ustawić wałki ?? ponieważ nie ma żadnego znaku ani na kołach zębatych tam gdzie idą łańcuszki ani tam gdzie pasek jednym słowem czarna magia a na pewno jest na to jakiś sposób
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-09-14, 18:53   

Od wewnętrznej strony kół rozrządu są wybite malutkie kółka http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/29266.phtml muszą się zgrać jak na zdjęciu

http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/29252.phtml

a najlepiej jak byś postarał się o blokady które zakłada się na wałki rozrządu od strony skrzyni biegów
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
grzeniu001 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: a8
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: mielec
Wysłany: 2010-09-14, 21:41   

dzieki za podpowiedz to juz jest bardzo duzo oglądałem to ze wszystkich stron i nie mogłem sie niczego dopatrzyć a takiego tematu chyba nie było... :-/
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-15, 11:55   

bez blokad - nie za duże ryzyko?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Darek1972 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
Wysłany: 2011-02-15, 21:16   

Bylem dzisiaj w ASO z ciekawosci zapytalem o cene paska do rozrzadu.Cena oryginalu 526zl. :shock: Ale to jeszcze nic za pompe wodna 830zl. :shock: Spojrzalem na chlopa i powiedzialem ze to rozboj w bialy dzien.A on na to ze on tu tylko pracuje i tych cen nie ustala. Masakra ! Z takimi cenami to sie pirwszy raz spotkalem,ale teraz pomyslalem sobie ze moze chlop sie poprostu pomylil i podal mi ceny do najnowszej A8.Czy to mozliwe ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-02-15, 21:54   

Takie są ceny w ASO.
_________________
Black Cars Matters
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2011-02-16, 10:23   

dice111 napisał/a:
Takie są ceny w ASO.


Ale do tego dochodzi gwarancja na 120 tyś. , pod warunkiem że to robi ASO.
 
 
Darek1972 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
Wysłany: 2011-02-16, 16:16   

dice111 ty tam siedzisz w branzy z tego co wiem i dobrze sie znasz na rzeczy.Mam prozbe do ciebie. Moze bylaby taka mozliwosc zebys napisal w tabelce ;-) co tam mozna dokladnie wymienic w tym rozrzadzie.Dice111,tylko chodzi mi o doslownie wszystko od zimeringu do lozyska na wiscu,jaka firma,gdzie to jest produkowane,cena oczywiscie i czy ewentualnie mozna by bylo to wszystko zamowic u ciebie w firmie.Jezeli to nie jest jakis problem,dla ciebie to jak bedziesz mial chwile to napisz.Silnik AKG ;-)
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-02-16, 17:38   

kpl rozzrad oprcz tego masz 3 uszczelniacze łozysko na wisko i takei samo na pom[ie oleju sam ete lozysko z orginaly okolo 240-280zl zalezy jaka aktulana cena simeringi kolo 20zl sztuka
 
 
Darek1972 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DTD
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 52
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Krakow PL. - Hagen DE.
Wysłany: 2011-02-16, 18:26   

tomekzabrze,ale napisz co wchodzi dokladnie w ten komplet i ile kosztuje,bo te "komplety" to sa przewaznie polowiczne.Czyli brakuje polowe rzeczy.Wiem ze ty tez siedzisz w tej branzy to napewno wiesz o co mi chodzi ;-)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-02-16, 19:25   

Stronę wcześniej napisałem co trzeba zmienić .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-02-16, 19:29   

Rozrząd to rozrząd. Ja rozumiem, że niektórzy przy okazji zrzucania przodu wymieniają i 3/4 reszty sprzętu. Co do części i cen - PW.
_________________
Black Cars Matters
 
 
fxx 

Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 64
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-10-04, 11:24   drgania po wymianie rozrządu

Po wymianie rorządu A8/4.2/228kW/1999r. na wolnych obrotach auto dostaje drgań. Według mnie przr tym nie było takiego problemu. Myślałem że to wypadanie zapłonów zwłaszcza że nie zawsze w tej samej intensywności. Pojechałem do innego serwisu podali mi: P1522-35-10, błąd 17930 zespół 2 przes. wałka rozrządu: nieprawidłowe działanie. Co radzicie?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-10-04, 23:42   Re: drgania po wymianie rozrządu

fxx napisał/a:
Po wymianie rorządu A8/4.2/228kW/1999r. na wolnych obrotach auto dostaje drgań...
Co radzicie?

Złożyć rozrząd jeszcze raz, prawidłowo, na blokadach.
A jeżeli był składany na blokadach i jesteś pewny że wszystko jest poprawnie to sprawdzić czujniki położenia wałków.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.