Autor |
Wiadomość |
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-03-03, 21:08
|
|
|
A nie słyszałeś o podróbkach Conti w zeszłym roku?Sporo pasków Conti strzeliło ludziom na rozrządach.
Sorki za błąd CT727 i K5518 są w podobnych cenach,klinowe też są zbliżone.Ja myślałem o CT 920 i 5593XS ( silniki 5 zaworowe v6 i v8) i tu cena Conti jest śmiesznie mała w porównaniu do Gatesa,który jest dwa razy droższy od Conti.
Sam osobiście mam u siebie założony w tej chwili Gates i nie obawiam się o niego,bo wiem,że mam założony oryginał GATES,a nie jakąś podróbkę.Dlatego nie mam takich problemów.Do następnego auta natomiast założę sobie CT920 bo jest połowę tańszy.
Towar kupuję od pewnych dystrybutorów,dlatego nie obawiam się o to czy to oryginał czy podróbka.
[ Dodano: 2010-03-03, 21:10 ]
pomyłka :5493XS ,a nie 5593 jak napisałęm |
|
|
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-03-04, 00:42
|
|
|
Paski kupujemy tylko ORI.
Ładniej wyglądają... :mrgreen: |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
Konrad
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2, VW Corrado
Wiek: 46 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 23
|
Wysłany: 2010-03-04, 13:01
|
|
|
dice111 napisał/a: | W pudełku Ruville'a siedzi INA. Co do pasków - jak klinowy można sie pokusić o Gates'a tak rozrządu - CONTI.
PS - zestawy na allegro to tak naprawde połowa jak czasem nie mniej części, które wypadałoby zmienić przy okazji wymiany rozrządu. |
a możesz napisac co by wypadalo jeszcze wymienic ? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-03-04, 13:42
|
|
|
Rolka napinacza - 077 109 243A
tłumik drgań - 077 109 246B
2xrolka prowadząca 077 109 244A
pasek 077 109 119B lub D lub E
pompa wody 077 121 004 F
termostat 078 121 113F
pasek wieloklin. 077 903 137Q
2xrolka prowadząca 077 903 341
tłumik drgań 077 903 427
jeżeli jeszcze chcesz to można uszczelniacze na wałkach rozrządu 077 103 487Ai łożysko na visco |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
smyk1974
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 18 Skąd: Puławy-lubelskie
|
Wysłany: 2010-03-15, 11:33
|
|
|
Koledzy moglibyście podać wymiary lub oryginalne symbole uszczelniaczy na wałki i wał rozrządu,no i wymiary lożyska na visco,nie mam etki a w serwisie wymyslają cuda na kiju,sam jestem mechanikiem i sam wszystko sobie naprawiam z tymi dupkami nie chce mi się dyskutować,mam już kompletny rozrząd i chce przy okazji wymienić całą reszte.Mam jeszcze pytanie dotyczące blokad wałków...jest na to jakiś sposób? nie mam oryginalnych... |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-03-15, 12:36
|
|
|
Łozysko visca (20x49x20,5), jak nie chcesz dorabiać mam coś takiego z obudową (FAG, nowy)
Pod ABZa ?
Pierscień uszczelniający wału, wałek rozrządu 068 103 085 E
Srednica wewnętrzna [mm] 32
żrednica zewnętrzna [mm] 47
Szerokosć [mm] 10 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
OMENATOR
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual only
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 8 Skąd: Lębork/Pomorskie
|
Wysłany: 2010-06-06, 19:49
|
|
|
smyk1974 napisał/a: | Koledzy moglibyście podać wymiary lub oryginalne symbole uszczelniaczy na wałki i wał rozrządu,no i wymiary lożyska na visco,nie mam etki a w serwisie wymyslają cuda na kiju,sam jestem mechanikiem i sam wszystko sobie naprawiam z tymi dupkami nie chce mi się dyskutować,mam już kompletny rozrząd i chce przy okazji wymienić całą reszte.Mam jeszcze pytanie dotyczące blokad wałków...jest na to jakiś sposób? nie mam oryginalnych... |
Jakich blokad użyłeś do zmiany rozrzadu? Jest kilka wersji na Allegro. |
|
|
|
|
gescheit
Użytkownik
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kasia
Jeżdzę: A8
Dołączyła: 17 Lip 2010 Posty: 2 Skąd: Hamburg
|
Wysłany: 2010-07-17, 07:40
|
|
|
Konrad napisał/a: | Panowie, jakie czesci rozrzadu z zamienników sie najlepiej spisuja, są sprawdzone ??
na allegro i w sklepach mozna dostać takie zestawy :
Rolka napinacza INA Germany nr. Kat 531 0081 10
Rolka kierunkowa INA Germany nr. Kat 532 0054 10 - 2 szt.
Tłumik drgań skrętnych INA Germany nr. Kat.533 0068 20
Pasek rozrządu Firmy Gates nr. Kat 5518XS
cena około 800 zł
-----------------------
PASEK ROZRZĄDU CONTITECH WZMACNIANY
ROLKA NAPINAJĄCA RUVILLE ORYGINAŁ
2 x ROLKA PROWADZĄCA RUVILLE ORYGINAŁ
POMPA WODY RUVILLE ORYGINAŁ
TŁUMIK DRGAŃ RUVILLE ORYGINAŁ
cena około 1000 zł
------------------------
# PASEK firmy CONTITECH ( CT727 ) - ( Germany )
# ROLKA NAPINACZA firmy RUVILLE ( 55410 ) - ( Germany )
# ROLKA KIERUNKOWA x2 firmy RUVILLE ( 55411 ) - ( Germany )
# TŁUMIK DRGAŃ firmy RUVILLE ( 55734 ) - ( Germany )
# POMPA WODY firmy DOLZ ( A275 ) - ( Germany )
cena około 1100 zł |
Witam czy moge uzyskac od Panstwa informacje jle w Polsce kosztuje zestaw do wymiany rozrzadu lacznie z pompa wody i termostatem.
Dzwonilam do ASO w Kielcach i podano mi cene 5500zl mysle ze przegieli ale to jednak ASO
W moim aucie zbliza sie czas wymiany rozrzadu a wybiram sie do Polski i mysle ze moze wymienie w Hamburgu czesci plus usluga ok. 2000€ w ASO
Dziekuje za wiadomosc
Audi A8 D3 3,7 rok 2004 |
|
|
|
|
|
|
|
apg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2010-07-17, 08:29
|
|
|
gescheit napisał/a: | ... w Kielcach i podano mi cene 5500zl mysle ze przegieli ale to jednak ASO
...mysle ze moze wymienie w Hamburgu czesci plus usluga ok. 2000€ w ASO |
W Hamburgu 2000 euro jest dla Ciebie do przyjęcia, a w Kielcach 5500 zł uważasz za przegięcie?
No to ja czegoś nie rozumiem. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
gescheit
Użytkownik
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kasia
Jeżdzę: A8
Dołączyła: 17 Lip 2010 Posty: 2 Skąd: Hamburg
|
Wysłany: 2010-07-24, 13:48
|
|
|
apg napisał/a: | gescheit napisał/a: | ... w Kielcach i podano mi cene 5500zl mysle ze przegieli ale to jednak ASO
...mysle ze moze wymienie w Hamburgu czesci plus usluga ok. 2000€ w ASO |
W Hamburgu 2000 euro jest dla Ciebie do przyjęcia, a w Kielcach 5500 zł uważasz za przegięcie?
No to ja czegoś nie rozumiem. |
Nie nie 2000€ jest rownierz troche drogo ale mysle ze 5500zl to jet przegiecie tu nie chodzi czy ktos ma na to kase czy nie poprostu jest to na Polskie warunki przegiecie ale moze sie myle ostatni wiele cen w Polsce jest o wiele drozszych niz w Niemczech czy to w uslugach czy normalnych zakupach i dlatego zapytalam na forum Audi milosnikow i uzytkownikow tych aut czy sie orietuja w cenie takiej uslugi i czesci.
Wczsniej jezdzilam MB S ale Audi A8 to kosmos jest mercedes to na karawany |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
apg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2010-07-24, 21:44
|
|
|
Gescheit, możesz też skorzystać z usługi w nieautoryzowanym serwisie (niekoniecznie gorszym, bo specjalizującym się Audi) i zapłacisz połowę tych pieniędzy, albo i mniej. |
|
|
|
|
MotoRider
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 74 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2010-09-09, 21:10
|
|
|
czy jest mozliwe ze mechanik wymieniajacy rozrzad cos przestawił? mam wrazenie ze auto po wymianie rozrzadu gozej przyspiesza
P.S przepraszam ze sie tak wtracilem do tematu ale odkopalem go poprzez google a dawno nic nie pisaliscie |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-10, 11:07
|
|
|
jest mozliwosc aby mechanik-fachowiec zle zalozyl pasek, mogl sie pomylic chocby o jeden ząbek, wtedy auto bedzie mulic, moga wystepowac problemy z wolnymi obrotami itd
Mało prawdopodobne ale takie rzeczy sie zdarzaja nawet najlepszym. Skoro auto przed wymiana chodzilo idealnie a po wymiane jechac nie chce to ci powinno dac do myslenia i juz dawno powinienes stac na podjezdzie do warsztatu tego szpecmajstra |
|
|
|
|
|