Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 12:05
|
|
|
gtfan napisał/a: | Choroby wieku dziecięcego. Mnie by zdziwiło bardziej, jakby przy takim zakresie prac nic się nie wysrało ;P |
I mnie też dlatego nie jestem jakoś szczególnie wqrwiony czy coś. Natomiast wykonawca sie wqrwił bardzo i teraz mi auta nie odda jak cokolwiek mu bedzie nie pasiło |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-13, 17:20
|
|
|
Apophis, Cytat: | Spoko to zostaw mi swój numer na PW bo gdzies przepadł-a co ty masz uturbione 2.7? |
Tak mam 2.7 Biturbo
Zapraszam do lektury, wszystkie prace zostały opisane.
http://www.a6klub.pl/a6-c...-19-vt32230.htm |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 17:38
|
|
|
Poczytam. Ja jednak zrezygnowałem z powodu sporej awaryjności dłubnietego 2.7 o tym wspominało mi wielu posiadaczy,exposiadaczy i mechaników. Fajnie to jeździ dokad jeździ. |
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-13, 17:46
|
|
|
Jestem ciekaw czego dotyczy ta awaryjność? |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 17:48
|
|
|
Silnika,turbin szczególnie te dłubane. Skądś sie to bierze skoro tylu mi o tym opowiadało a nawet pokazywało nieraz. Ale jako że bywam w twej okolicy to sie ktoregoś dnia zgadamy i mi to swoje nieawaryjne pokażesz |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-13, 20:09
|
|
|
Apophis napisał/a: | Silnika,turbin szczególnie te dłubane. Skądś sie to bierze skoro tylu mi o tym opowiadało a nawet pokazywało nieraz. Ale jako że bywam w twej okolicy to sie ktoregoś dnia zgadamy i mi to swoje nieawaryjne pokażesz |
Plotki rozsiewają
Mam sporo znajomych śmigających na codzień takim 2.7BiT i jakoś nie zauważyłem, żeby ciągle się na coś uskarżali a dopóki mieszkałem w PL to dosyć często spotykaliśmy się wieczorem na jakieś "pojeżdżawki".
Albo na takich zlotach jak poniżej się spotykamy - 2.7BiT do wyboru, do koloru
Ale były też oczywiście 4.2V8, także BiT, oraz 5.2V10 i 5.0V10BiT i z przykrością muszę się przyznać, że moje Ałosiem w tym towarzystwie to było jedno z tych najsłabszych aut
Tu nie ma miękkiej gry - nie pamiętam ile dokładnie fur było ale jak dobrze pamiętam to przekroczyliśmy chyba 10.000KM w jednym miejscu
.
. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:00
|
|
|
Nie ukrywam że chodził mi pomysł swapa na ten silnik ktory łatwo znosi dłubanie,ale co V8 to v8 jednak żonie moge zafundować taka zabawke z V6. Naprawde mam mętlik w głowie juz czy iśc w klekota czy benzynke...
Ale na to jeszcze czas i nie ten temat. W kazdym bądź razie 300konne 2.7 robi juz robote a 300konne tdi to juz miażdży cyce. |
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:02
|
|
|
FOSS, Ciebie chłopie mi tu brakowało Tak to jest jak ktoś coś usłyszy
2.7 to jest zajebista i pancerna jednostka Turbiny to jest osprzęt, a nie silnik.
Jak padną to będzie okazja do wymiany, na większe
Mówisz o awaryjności 2.7, a pytasz się mnie czy 2.7 jest uturbione?
A może ty masz na myśli 3.7 |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:04
|
|
|
Apophis napisał/a: | W kazdym bądź razie 300konne 2.7 robi juz robote a 300konne tdi to juz miażdży cyce. |
Chodzi ci o Nm? |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:08
|
|
|
emil napisał/a: | Mówisz o awaryjności 2.7, a pytasz się mnie czy 2.7 jest uturbione? |
Nie czy jest uturbione a czy dłubnięte bo sam wiesz że rodzajów tego silnika(wersji) było sporo i kazdy ma inne parametry. Własnie o osprzet chodzi że turbawki sie sypią no a mozna dac K04 jesli jeszcze takie nie są. przestudiowałem fora i net to sie nagrzałem,porobiłem wywiady po ludziach i mechanikach w PL to opinie juz podzielone. jak sie sam nie przekonam to nie bede wiedział Mnie chodzi o 300PS i wtedy wyleci ze 400NM co bedzie dobrym wynikiem. 3.0 tdi jednak wypluwa przy 300PS ponad 700niutków i to qsi strasznie bo obmacałem taki projekt osobiście.
emil napisał/a: | A może ty masz na myśli 3.7 |
To juz mam i tez po opiniach nie powinienem w to iśc ale jednak na 100opini 3 osoby mnie przekonały i raczej nie powinienem żałować bo silnik testy u mnie zdał na 5 |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:23
|
|
|
emil, No jesli masz 400PS to raczej nie na K03 A ile masz zatem nuitków bo u mnie to wazniejszy parametr jest ?
Bączki to ja krynciłem 100konna omegą w dieslu <jezyk> Pokaż jak sie odpycha na suchym asfalcie |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:26
|
|
|
Apophis napisał/a: | Pokaż jak sie odpycha na suchym asfalcie | przyjedziesz zabaczysz
Niutków jest 550... wystarczy? |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:28
|
|
|
200więcej jak ja mam to musi robić robote-sprawdze na pewno |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:34
|
|
|
Apophis napisał/a: | 200więcej jak ja mam to musi robić robote-sprawdze na pewno |
Wież mi robi robotę Wczoraj jak startowałem z wyłączoną trakcją to poszły marchewy z wydechu |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
|