Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 12:05   

gtfan napisał/a:
Choroby wieku dziecięcego. Mnie by zdziwiło bardziej, jakby przy takim zakresie prac nic się nie wysrało ;P


I mnie też dlatego nie jestem jakoś szczególnie wqrwiony czy coś. Natomiast wykonawca sie wqrwił bardzo i teraz mi auta nie odda jak cokolwiek mu bedzie nie pasiło :)
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-13, 17:20   

Apophis,
Cytat:
Spoko to zostaw mi swój numer na PW bo gdzies przepadł-a co ty masz uturbione 2.7?


Tak mam 2.7 Biturbo ;)

Zapraszam do lektury, wszystkie prace zostały opisane.
http://www.a6klub.pl/a6-c...-19-vt32230.htm
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 17:38   

Poczytam. Ja jednak zrezygnowałem z powodu sporej awaryjności dłubnietego 2.7 o tym wspominało mi wielu posiadaczy,exposiadaczy i mechaników. Fajnie to jeździ dokad jeździ.
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-13, 17:46   

Jestem ciekaw czego dotyczy ta awaryjność?
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 17:48   

Silnika,turbin szczególnie te dłubane. Skądś sie to bierze skoro tylu mi o tym opowiadało a nawet pokazywało nieraz. Ale jako że bywam w twej okolicy to sie ktoregoś dnia zgadamy i mi to swoje nieawaryjne pokażesz :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-13, 20:09   

Apophis napisał/a:
Silnika,turbin szczególnie te dłubane. Skądś sie to bierze skoro tylu mi o tym opowiadało a nawet pokazywało nieraz. Ale jako że bywam w twej okolicy to sie ktoregoś dnia zgadamy i mi to swoje nieawaryjne pokażesz :)

Plotki rozsiewają <jezyk2>

Mam sporo znajomych śmigających na codzień takim 2.7BiT i jakoś nie zauważyłem, żeby ciągle się na coś uskarżali a dopóki mieszkałem w PL to dosyć często spotykaliśmy się wieczorem na jakieś "pojeżdżawki".

Albo na takich zlotach jak poniżej się spotykamy - 2.7BiT do wyboru, do koloru :)
Ale były też oczywiście 4.2V8, także BiT, oraz 5.2V10 i 5.0V10BiT i z przykrością muszę się przyznać, że moje Ałosiem w tym towarzystwie to było jedno z tych najsłabszych aut :/
Tu nie ma miękkiej gry - nie pamiętam ile dokładnie fur było ale jak dobrze pamiętam to przekroczyliśmy chyba 10.000KM w jednym miejscu :D

.
.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 21:00   

Nie ukrywam że chodził mi pomysł swapa na ten silnik ktory łatwo znosi dłubanie,ale co V8 to v8 jednak żonie moge zafundować taka zabawke z V6. Naprawde mam mętlik w głowie juz czy iśc w klekota czy benzynke...
Ale na to jeszcze czas i nie ten temat. W kazdym bądź razie 300konne 2.7 robi juz robote a 300konne tdi to juz miażdży cyce. <hmm>
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-13, 21:02   

FOSS, Ciebie chłopie mi tu brakowało ;) Tak to jest jak ktoś coś usłyszy <jezyk2>
2.7 to jest zajebista i pancerna jednostka <okok> Turbiny to jest osprzęt, a nie silnik.
Jak padną to będzie okazja do wymiany, na większe <chura>
Mówisz o awaryjności 2.7, a pytasz się mnie czy 2.7 jest uturbione?
A może ty masz na myśli 3.7 <hmm>
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-13, 21:04   

Apophis napisał/a:
W kazdym bądź razie 300konne 2.7 robi juz robote a 300konne tdi to juz miażdży cyce.


Chodzi ci o Nm?
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 21:08   

emil napisał/a:
Mówisz o awaryjności 2.7, a pytasz się mnie czy 2.7 jest uturbione?


Nie czy jest uturbione a czy dłubnięte bo sam wiesz że rodzajów tego silnika(wersji) było sporo i kazdy ma inne parametry. Własnie o osprzet chodzi że turbawki sie sypią no a mozna dac K04 jesli jeszcze takie nie są. przestudiowałem fora i net to sie nagrzałem,porobiłem wywiady po ludziach i mechanikach w PL to opinie juz podzielone. jak sie sam nie przekonam to nie bede wiedział :D Mnie chodzi o 300PS i wtedy wyleci ze 400NM co bedzie dobrym wynikiem. 3.0 tdi jednak wypluwa przy 300PS ponad 700niutków i to qsi strasznie bo obmacałem taki projekt osobiście.

emil napisał/a:
A może ty masz na myśli 3.7 <hmm>

To juz mam i tez po opiniach nie powinienem w to iśc ale jednak na 100opini 3 osoby mnie przekonały i raczej nie powinienem żałować bo silnik testy u mnie zdał na 5 :)
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-13, 21:17   

Apophis, K04 już jest <amasz>
A tak to lata na lotnisku w Kąkolewie
https://www.youtube.com/watch?v=trgG-_9XZm0
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 21:23   

emil, No jesli masz 400PS to raczej nie na K03 :) A ile masz zatem nuitków bo u mnie to wazniejszy parametr jest ?

Bączki to ja krynciłem 100konna omegą w dieslu <jezyk> Pokaż jak sie odpycha na suchym asfalcie :)
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-13, 21:26   

Apophis napisał/a:
Pokaż jak sie odpycha na suchym asfalcie
przyjedziesz zabaczysz <jezyk2>

Niutków jest 550... wystarczy? <hmm>
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 21:28   

200więcej jak ja mam to musi robić robote-sprawdze na pewno <jezyk2>
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-13, 21:34   

Apophis napisał/a:
200więcej jak ja mam to musi robić robote-sprawdze na pewno


Wież mi robi robotę <chura> Wczoraj jak startowałem z wyłączoną trakcją to poszły marchewy z wydechu :D
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.