Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:52
|
|
|
Apo wez to auto na hamownie a pozniej obliczaj ile czego tam masz poczekaj do maja skoczymy razem na pomiar dynamiczny |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-13, 21:58
|
|
|
preston81 napisał/a: | Apo wez to auto na hamownie a pozniej obliczaj ile czego tam masz |
Żeby coś sprawdzić na hamowni, to trzeba mieć sprzęgło sprawne |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-13, 23:17
|
|
|
Apophis napisał/a: | Nie ukrywam że chodził mi pomysł swapa na ten silnik ktory łatwo znosi dłubanie,ale co V8 to v8 jednak żonie moge zafundować taka zabawke z V6. |
Nie wiem jak twoja żona traktuje samochody ale ja swojej 2.7BiT na pewno bym nie dał - zdecydowanie szybciej dostała by wolnossące 4.2V8 niż coś doładowanego
Apophis napisał/a: | no a mozna dac K04 jesli jeszcze takie nie są. |
No K04 z RS6C5 to dosyć powszechna modyfikacja w 2.7BiT...
do tego ICek, dolot, wydech i program i już pewnie lądujesz w okolicach 400KM
noi oczywiście jeszcze sprzęgło i hamulce by się przydały |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-14, 08:50
|
|
|
tylko jeszcze lpg trzeba pasowało by mieć
jednak v8 pod tym względem jest o 200% łatwiejsze w okiełznaniu
dla mnie 2.7 jest nie udanym silnikiem i jak widać nie tylko dla mnie
moc to nie wszystko odgłos jest też ważny
Jaka marka sprzęgła się wysrała ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-14, 12:09
|
|
|
Sprzegło kompletne z RS4 miałem i bede miał dalej. Jeszcze nie wiem co sie sypło-dadza znac na dniach. FOSS napisał/a: | Nie wiem jak twoja żona traktuje samochody ale ja swojej 2.7BiT na pewno bym nie dał - zdecydowanie szybciej dostała by wolnossące 4.2V8 niż coś doładowanego |
Lubi szybkie auta bo sa bezpieczniejsze Tym żołtkiem którego widziałes nierzadko 180na autobahnach wyciąga |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2016-01-14, 19:13
|
|
|
2.7 T to jeden z najlepszych silników tego koncernu, sam silnik podobno pancerny |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-14, 19:39
|
|
|
Sam widziałem wiele nadpalonych |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-14, 22:30
|
|
|
To dlaczego wszędzie doradzają 4.2 zamiast tamtego ? |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-15, 12:13
|
|
|
2,7 mechanicznie to naprawdę pancerny motor. Ludzie je niszczą przez gowniany soft (upalają się wtedy bebechy) albo brak umiejętności używania samochodów z turbinami. Te motory mają swoje wady. Ciekna jak wszystkie V-ki i dodatkowo kaszanią się płytki z elektroniką do sond EGT (bo takowe tam są). Sonda jedna w ASO nowa (ktora ma zintegrowany ten moduł z płytką) to 1500 a potrzebne są dwie. W zamiennikach oczywiscie ich nie ma. Serwisowo to tak samo gowniany w obsłudze motor jak V8, do wyjecia sprezarek trzeba oczywiscie silnik wywalac z auta.
Ten motor ma jednak swoje zalety i to niewątpliwe. Zrobienie z niego 500 koni jest znacznie mniejszym problemem niż 400 z naszych V8 a dol silnika daje rade nawet przy 600 konikach z mądrze poprowadzonym momentem.
Gdybym mial juz coś swapować to tylko silnik z RS6. To jest dopiero porządny motor warty całej zabawy |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Peter-s8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: 2016-01-15, 12:53
|
|
|
I tutaj się zgodzę z Bugalon że tylko silnik z RS6
Pozdrawiam |
_________________ "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-15, 15:14
|
|
|
Tak BCY, BRV 4,2 Biturbo to poezja dla mnie ale...znaleźć zadbany to sztuka. Nie chodzi o kase bo za rodzynka był bym w stanie połozyc monete byle by to rodzyn był. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-15, 20:44
|
|
|
pepi napisał/a: | To dlaczego wszędzie doradzają 4.2 zamiast tamtego ? |
Wszędzie?...
Wszędzie gdzie? Wszędzie do czego?
Znam trochę osób m.in. ze środowiska właścicieli S4/RS4 - dłubane 2.7BiT to u nich norma. 300KM szału tu nie robi... 400KM, 450KM to jest już zabawa ale są i tacy co mają 500KM+ i nie zauważyłem żeby na tym psy wieszali więc kupą to raczej być nie może
Peter-s8 napisał/a: | I tutaj się zgodzę z Bugalon że tylko silnik z RS6 |
A weźta... jakbym nie rozbił swojej S8 to już dawno siedziałaby tam ta motorownia
Oczywiście 4.2V8BiT z C5 do D2... dawca już był wytypowany ale zabrakło fury do której bym to wsadził
Ale jak mowa o RS6 to 5.0V10BiT również jest zajebisty
Noi oczywiście 4.0V8BiT z C7 - ten godnie zastępuje V10-tkę i już głowy tuningowe zdrowo w nim grzebią
Apophis napisał/a: | Tak BCY, BRV 4,2 Biturbo to poezja dla mnie ale...znaleźć zadbany to sztuka. Nie chodzi o kase bo za rodzynka był bym w stanie połozyc monete byle by to rodzyn był. |
Nie wiem ile teraz to kosztuje ale ja chciałem całe zdrowe RS6 kupić i w grudniu 2010 znalazłem właśnie takiego rodzyna ale wtedy kosztował 90kpln.
Sam motor ze skrzynią wtedy do wyrwania był za 25-30kpln ale ja nie chciałem samego silnika ze skrzynią tylko całe auto |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-15, 21:06
|
|
|
No dzisiaj ceny sa nieco mniejsze. W D2 już zostanie raczej V8 do zagazowania. |
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-15, 23:20
|
|
|
Bugalon napisał/a: | dodatkowo kaszanią się płytki z elektroniką do sond EGT (bo takowe tam są). |
Jest na to rozwiązanie, wcale nie takie drogie...
http://sidmotorsport.pl/p...-egt-27-bi.html
Apophis napisał/a: | Sam widziałem wiele nadpalonych |
Jestem ciekaw gdzie tak owe widziałeś? Co oznacza "wiele"...ile?
FOSS napisał/a: | No K04 z RS6C5 to dosyć powszechna modyfikacja w 2.7BiT...
do tego ICek, dolot, wydech i program i już pewnie lądujesz w okolicach 400KM
noi oczywiście jeszcze sprzęgło i hamulce by się przydały |
Zostaje jeszcze pompa paliwa,wtryski i głowice z 2.4 lub 2.8
Wtedy lądujemy w okolicach 450+
Po założeniu kolektorów wydechowych Wagner mamy 500+ |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|