Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-13, 21:52   

Apo wez to auto na hamownie a pozniej obliczaj ile czego tam masz :D poczekaj do maja skoczymy razem na pomiar dynamiczny
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-13, 21:58   

preston81 napisał/a:
Apo wez to auto na hamownie a pozniej obliczaj ile czego tam masz

Żeby coś sprawdzić na hamowni, to trzeba mieć sprzęgło sprawne <fujarka>
_________________
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-13, 23:17   

Apophis napisał/a:
Nie ukrywam że chodził mi pomysł swapa na ten silnik ktory łatwo znosi dłubanie,ale co V8 to v8 jednak żonie moge zafundować taka zabawke z V6.

Nie wiem jak twoja żona traktuje samochody ale ja swojej 2.7BiT na pewno bym nie dał - zdecydowanie szybciej dostała by wolnossące 4.2V8 niż coś doładowanego <jezyk2>

Apophis napisał/a:
no a mozna dac K04 jesli jeszcze takie nie są.

No K04 z RS6C5 to dosyć powszechna modyfikacja w 2.7BiT...
do tego ICek, dolot, wydech i program i już pewnie lądujesz w okolicach 400KM :)
noi oczywiście jeszcze sprzęgło i hamulce by się przydały <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-14, 08:50   

tylko jeszcze lpg trzeba pasowało by mieć :]
jednak v8 pod tym względem jest o 200% łatwiejsze w okiełznaniu
dla mnie 2.7 jest nie udanym silnikiem i jak widać nie tylko dla mnie
moc to nie wszystko odgłos jest też ważny :]
Jaka marka sprzęgła się wysrała ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-14, 12:09   

Sprzegło kompletne z RS4 miałem i bede miał dalej. Jeszcze nie wiem co sie sypło-dadza znac na dniach.
FOSS napisał/a:
Nie wiem jak twoja żona traktuje samochody ale ja swojej 2.7BiT na pewno bym nie dał - zdecydowanie szybciej dostała by wolnossące 4.2V8 niż coś doładowanego <jezyk2>


Lubi szybkie auta bo sa bezpieczniejsze :) Tym żołtkiem którego widziałes nierzadko 180na autobahnach wyciąga :D
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2016-01-14, 19:13   

2.7 T to jeden z najlepszych silników tego koncernu, sam silnik podobno pancerny
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-14, 19:39   

Sam widziałem wiele nadpalonych :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-14, 22:30   

To dlaczego wszędzie doradzają 4.2 zamiast tamtego ? <hmm>
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-01-15, 12:13   

2,7 mechanicznie to naprawdę pancerny motor. Ludzie je niszczą przez gowniany soft (upalają się wtedy bebechy) albo brak umiejętności używania samochodów z turbinami. Te motory mają swoje wady. Ciekna jak wszystkie V-ki i dodatkowo kaszanią się płytki z elektroniką do sond EGT (bo takowe tam są). Sonda jedna w ASO nowa (ktora ma zintegrowany ten moduł z płytką) to 1500 a potrzebne są dwie. W zamiennikach oczywiscie ich nie ma. Serwisowo to tak samo gowniany w obsłudze motor jak V8, do wyjecia sprezarek trzeba oczywiscie silnik wywalac z auta.

Ten motor ma jednak swoje zalety i to niewątpliwe. Zrobienie z niego 500 koni jest znacznie mniejszym problemem niż 400 z naszych V8 a dol silnika daje rade nawet przy 600 konikach z mądrze poprowadzonym momentem.

Gdybym mial juz coś swapować to tylko silnik z RS6. To jest dopiero porządny motor warty całej zabawy :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2016-01-15, 12:53   

I tutaj się zgodzę z Bugalon że tylko silnik z RS6



Pozdrawiam
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-15, 15:14   

Tak BCY, BRV 4,2 Biturbo to poezja dla mnie ale...znaleźć zadbany to sztuka. Nie chodzi o kase bo za rodzynka był bym w stanie połozyc monete byle by to rodzyn był.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-15, 20:44   

pepi napisał/a:
To dlaczego wszędzie doradzają 4.2 zamiast tamtego ? <hmm>

Wszędzie?...
Wszędzie gdzie? Wszędzie do czego?

Znam trochę osób m.in. ze środowiska właścicieli S4/RS4 - dłubane 2.7BiT to u nich norma. 300KM szału tu nie robi... 400KM, 450KM to jest już zabawa ale są i tacy co mają 500KM+ i nie zauważyłem żeby na tym psy wieszali więc kupą to raczej być nie może :)

Peter-s8 napisał/a:
I tutaj się zgodzę z Bugalon że tylko silnik z RS6

A weźta... jakbym nie rozbił swojej S8 to już dawno siedziałaby tam ta motorownia :/
Oczywiście 4.2V8BiT z C5 do D2... dawca już był wytypowany ale zabrakło fury do której bym to wsadził :/

Ale jak mowa o RS6 to 5.0V10BiT również jest zajebisty :)
Noi oczywiście 4.0V8BiT z C7 - ten godnie zastępuje V10-tkę i już głowy tuningowe zdrowo w nim grzebią :)

Apophis napisał/a:
Tak BCY, BRV 4,2 Biturbo to poezja dla mnie ale...znaleźć zadbany to sztuka. Nie chodzi o kase bo za rodzynka był bym w stanie połozyc monete byle by to rodzyn był.

Nie wiem ile teraz to kosztuje ale ja chciałem całe zdrowe RS6 kupić i w grudniu 2010 znalazłem właśnie takiego rodzyna ale wtedy kosztował 90kpln.
Sam motor ze skrzynią wtedy do wyrwania był za 25-30kpln ale ja nie chciałem samego silnika ze skrzynią tylko całe auto :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-15, 21:06   

No dzisiaj ceny sa nieco mniejsze. W D2 już zostanie raczej V8 do zagazowania. :)
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-15, 23:20   

Bugalon napisał/a:
dodatkowo kaszanią się płytki z elektroniką do sond EGT (bo takowe tam są).


Jest na to rozwiązanie, wcale nie takie drogie...
http://sidmotorsport.pl/p...-egt-27-bi.html

Apophis napisał/a:
Sam widziałem wiele nadpalonych


Jestem ciekaw gdzie tak owe widziałeś? Co oznacza "wiele"...ile?



FOSS napisał/a:
No K04 z RS6C5 to dosyć powszechna modyfikacja w 2.7BiT...

do tego ICek, dolot, wydech i program i już pewnie lądujesz w okolicach 400KM

noi oczywiście jeszcze sprzęgło i hamulce by się przydały


Zostaje jeszcze pompa paliwa,wtryski i głowice z 2.4 lub 2.8 ;)
Wtedy lądujemy w okolicach 450+
Po założeniu kolektorów wydechowych Wagner mamy 500+
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-01-15, 23:24   

http://s4sid.pl/TUNING/index.php
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.