Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-30, 21:00   

Jutro jade robic odbiór. Auto jeździ jak trzeba silnik cyka elegancko.

c.d.n...
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-12-30, 21:41   

oby ostatni dzień roku okazał się jednym z wielu przyszłych dni użytkowania.
Czekamy na relacje i fotki
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-12-30, 22:05   

Apophis napisał/a:
Jutro jade robic odbiór. Auto jeździ jak trzeba silnik cyka elegancko.

No to uważaj...
jak zaczniesz Nowy Rok taki podobno będzie on później cały <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-30, 22:30   

Spoko ubezpieczenie mam :)

Jakies fotki oczywiście jutro a dzis moge juz napisac że Skrzynke mam z A6 2.5 TDI także i tylny dyfer,wybierak. Oleje wymienione. Półosie dorabiane z moich wał przedłużany mój,wywazony zaopatrzony w nowa podpore. przeguby sa ok zostały moje. Pedały Dorobione na zamówienie od gościa z Krakowa co sie specjalizuje w takich klockach. Kompletne sprzegło z kołem zamachowym z RS4 B5 tarcza w kevlarze.
Silnik AKC z A8 D2 rocznik 2002 z przebiegiem 132tys km. Zastosowałem swoją pompe wspomagania ponieważ tylko tego w nim brakowało i tez podpasował mój pasek osprzetu. Wszelkie węże wodne,wspomagania,klimatyzacji które były w jakis sposób słabe wymienione na nowe lub lepsze.
Sterownik silnika pozostał oryginalny,wywalono EGR,tylne sondy,SAI czyli to co nie potrzebne do niczego,wywalone immo i zastosowane własne zabezpieczenie.
Pozostała do zrobienia w przyszłym roku juz opcja tempomatu do działania ktorego trza przygotowac emulator canowski.
Po nowym roku zaraz podłacze LPG.

Podziekowania dla Wiktorka(Dziadek_yoyo) ktory przyczynił sie do swapu silnika :)
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-30, 22:41   

W końcu, gratulacje :) Jakie oznaczenie skrzyni? Ile Cie to finalnie wyniosło?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-30, 22:44   

Qrde oznaczenie skrzyni...mam nadzieje że dopatrze sie bo jak była na wierzchu to jakos wyleciało z głowy :D Wiem że to z C5 wersji 180konnej.

Koszta ok 9tyś.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-31, 00:13   

Uuuu koszta nie małe, ale w sumie jak wszystko dobrze zrobione, to teraz spokój na lata :)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2015-12-31, 17:13   

Więc byłem w Genowefie obejrzeć auto Maćka, na prawdę kawał dobrej roboty, pod maską wygląda jak w oryginale <brawo> na prawdę można ich pochwalić za włożoną pracę. A wiedza Krzyśka w temacie swapów jest strasznie obszerna! po prostu musi być wszystko dopięte na ostatni guzik, by klient był zadowolony - Co w tych czasach się bardzo ceni :) .

A jazda testowa.. Co tu dużo mówić wbija w fotel :) jest dobrze!

_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-12-31, 18:47   

bokami lata :]
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-12-31, 19:07   

gonias napisał/a:
A jazda testowa.. Co tu dużo mówić wbija w fotel :) jest dobrze!

Więc jeździ to wreszcie o własnych siłach czy trzeba czasem popychać? <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-31, 21:41   

mówia chłopaki że jest dobrze , czyli musi tak być ale jako forumowy niedowiarek jak mnie Apo przewiezie to skomentuje .
ciesze sie ze swap sie udał durszlak wylecial z pod maski i zastapil go o wiele mlodszy silnik 3,7 bo 3,7 no ale to nie moje wiec nie marudze juz :D Niki też mówi że jest różnica na pewno bedzie i jest lepiej niz na tym co było , trzymam kciuki ze nic sie nie zesra i bedzie to pewny przetarty szlak dla pozostałych majacych w planach swapy :) Ale Maciejos ochłonie sprawdzi 10x i sie wypowie w koncu nie dal za ten zabieg 5zł tylko sporo kasy

to co Apo d2 zostawiamy i kupujemy pejtony dla odmiany ?:D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-31, 22:27   

FOSS napisał/a:
Więc jeździ to wreszcie o własnych siłach czy trzeba czasem popychać? <faktycznie>


Jesli chcesz dołaczyc do moich koników pod maske to nie obrażę sie :)

preston81 napisał/a:
to co Apo d2 zostawiamy i kupujemy pejtony dla odmiany ?:D


Yyyy a co powiesz na swap 3.0 tdi do A3? :D

Gonias był przewieziony i tym samym były to moje pierwsze kilometry w nowym starym aucie. Jeździ sie zupełnie inaczej. Skrzynia nie jest zbyt długa,ma podobne przełożenia jak 5hp z A8 ale jeden bieg więcej. Na 6 biegu przy ok 3 tys miałem juz ze 180 więc mozna sie bujać. 1,2 to petarda 3,4,5 ruch miejski 5,6 trasa.

Po 400km jest juz inaczej,lepiej sie to jakos sprawuje jak zaraz po starcie,mój wydech nieco ucichł a to chyba ze wzgledu na przednie katy które zostały w kolektorach.
G28 i rozrusznik sa od AKC więc żadnej filozofii nie ma. Nie Podoba mi sie troszku nowa podpora wału która wydaje jakby mruczenie przy ok 80-90km/h ale jeszcze musze wykluczyc opony.

Spalanie nie mierzyłem ale na pewno spala mniej jak poprzednio. Narazie latam tylko na PB. Elastyczność silnika wystarczająca wieksza od ABZta,ciagnie ładnie z dołu,trase do domu spokojnie bez zamulania zrobiłem w przedziale do 2tys obrotów :) I tym samym towarzyszył mi przyjemny basowy bulgot mojego wydeszku :)
Za jakiś czas podjade to podłaczymy emulator canowski by ten fullcanowski sterownik widział predkość i obsługiwał mi tempomat.
Zegary mam swoje jednak nie bedą pokazywały spalania-recepta prosta wsadzic poliftowe,zrobi sie adapter to poszukam w przyszłości,nie jest to nic bardzo ważnego :)

Olej w skrzyni i dyfrze nowy,jeszcze musze machnąć w silniku.

Autkiem jedzie sie naprawde przyjemnie,jestem zadowolony :)
Wielkie podziekowania dla Krzyśka-szefa i reszty ekipy GenowefaGarage!! :)

Audi mam juz przygotowane do kolejnych swapów na silniki typu AVP,BCY to już żaden problem :) jak sie trafi cos fajnego jak to AKC to pomyślimy :) narazie mam auto do jazdy ze zdrowiutkim silniczkiem.

Narazie jedna fotka





Od spodu może za kilka dni coś cykne jak bede gazownie ogarniał,olej te sprawy. Mieszek i gała sa jakieś z tej A6....dramatyczne więc wylecą jak tylko dokupie gałe bo miech ori juz mam zamówiony.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-01-01, 00:23   

preston81, aleś się uczepił tego 3.7 :P

3.7 + manual vs 4.2 + tip...... szanse będą porównywalne, w zwykłym użytkowaniu pomijalne, bo kto jeździ rajdowo cały czas <fujarka>
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-01, 10:39   

Apophis napisał/a:
Jesli chcesz dołaczyc do moich koników pod maske to nie obrażę sie :)

eee, ja to mały, chudy i słaby jestem więc marny ze mnie pożytek <jezyk2>
...
ale zawsze mogę pomarudzić przed klawiaturą... np.: brakuje ci śrubki mocującej lewy reflektor :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 11:28   

Wieem bo ujebałem kiedyś ten zaczep. Ale w A8 lampa sie dobrze trzyma na 3 śrubach też :) jeszcze musze ogarnać dziene bo z alarmem se poradziłem(moje patenty to tylko ja wiem jak funkcjonują) :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.