Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.  
Autor Wiadomość
PC 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-01-01, 14:22   

Gratuluję determinacji, moja olimpiada również ostatnie 4 miesiące przestała na kołkach bez silnika - absencja spowodowana niedużym wyciekiem oleju.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-01, 17:38   

Czas projektu..oddałem auto 10listopada odebrałem 31grudnia. Odliczając wszelkie święta,czas oczekiwania na jakies cześci,nawet tygodniowa awaria podnośnika to w ciągu 3 tyg sie uporali.
Krzysiek auta nie chciał mi oddawac ze wzgledu na chocby ten tempomat-po prostu dla niego ma byc na tip top jak z fabryki. No ale za tydzień mam ślub tu teraz sylwek,nowy rok 3króli to by trwało do końca stycznia ta zabawa.

Jako że dzis chodze jak trup to zastała mnie ciemnośc ale będac sie przewietrzyc dwie fotki ze środka





Wiem że gała porażka ale jak wspomniałem ten element bedzie wymieniony :)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-02, 01:22   

Maciek, wszystko super i zazdroszcze Ci manuala... ale na Boga... zrzuc to COS z kierownicy :D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
r4q 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-01-02, 02:53   

Olaboga, tyle czasu mnie tu nie było, że Apo już maualem jeździ :D

Gdyby nie to, że moja niunia też na czas świąteczno-sylwestrowy (w końcu do Polski zjechałem na trochę :P ) to bym się przejechał zobaczyć jak to chodzi :)

btw. co do tego

Apophis napisał/a:

Zegary mam swoje jednak nie bedą pokazywały spalania-recepta prosta wsadzic poliftowe,zrobi sie adapter to poszukam w przyszłości,nie jest to nic bardzo ważnego :)


to jeśli poszukujesz poliftowych zegarów to posiadam swoje stare na oddanie, jeśli poradzisz sobie z kwestią przygasającego wyświetlacza godziny po prawej stronie bo mi się nie udało żadne przelutowywanie więc wymieniłem po prostu a stary sobie leży...
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 11:14   

Łukasz a ty masz Skowe te zegary?? bo bede miał od Michala jego cywilne więc może sie zrobi tak by było dobrze. Podrzuc na PW kontakt do siebie.

robertas napisał/a:
ale na Boga... zrzuc to COS z kierownicy :D


Mam w planie założenie ładnie obszytej w stylu Danishowa ale bez czerwonej łechtaczki :) Tylko znaleźć na wąski frez kiery nie połamanej i 3 ramiennej to dramat. Predzej wymienie cała kolumne na szeroki frez i bede miał ładne pole do zmiany kierek :)
Robert nie zazdrośc tylko motaj :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-01-02, 11:38   

Apophis napisał/a:
Tylko znaleźć na wąski frez kiery nie połamanej i 3 ramiennej to dramat.

Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka? :)

Apophis napisał/a:
Predzej wymienie cała kolumne na szeroki frez ...

Patrz, akurat mam jedną od po-lifta... elektrycznie sterowana, tiptronik, bez obsługi radia :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-01-02, 11:40   

Apophis, dopoki skrzynia moja dziala jak powinna to raczej na manuala sie nie odwaze ;) ja tam lubie ten automat mimo wszystko, choc czasem chcialo by sie pomachac wajcha i ruszyc z piskiem ;)

Co do kierownic to sam mam 2 trojramienne AudiSport tyle ze na duzy wieloklin, mialem wsadzac do 80tek moich, mam wielokliny przejsciowki do kazdej, i kiere da sie zalozyc, z tym ze musze je poprzerabiac... bo nie jest tak jak bym chcial... Nie wiem jak by to pasowalo do a8 z ta przejsciowka ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 12:05   

FOSS napisał/a:
Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka? :)


Tak tylko cos kiedys z tym jak myslałem to jakies problemy z taśma były cos by nie pasowało....

FOSS napisał/a:
Patrz, akurat mam jedną od po-lifta... elektrycznie sterowana, tiptronik, bez obsługi radia :)


No tip mi jest juz nie potrzebny elektryczna nie wiem czy też bo ja tego nie uzywam wcale.
W każdym razie jest to temat na potem,ale jesli by ta przejściowka łatwo sie dała zamontowac i nie było by większych pierdól do ogarniania potem to bym w to poszedł.

robertas napisał/a:
Apophis, dopoki skrzynia moja dziala jak powinna to raczej na manuala sie nie odwaze ;) ja tam lubie ten automat mimo wszystko


Też bym nic nie robił gdyby skrzynka cykała jak marzenie. Mało tego była opcja przeszczepu całego zespołu z lifta przecie ale juz miałem swoje manualne graty no i jednak ten smaczek na cos mocniejszego jest to lepiej miec fure przygotowaną :)
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2016-01-02, 12:26   

Nakładkę od sprzęgła musisz wymienić bo trochę zjechana jest ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 14:13   

Miałem taki ładny ganz neue pedale ale zastosowali inny :D Nakładke sie zmieni to grosze. przyjdzie czas jak bedzie ciepło bo dzis -7 i musiałem sie włamywac do aut...
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-01-02, 15:37   

Apophis napisał/a:
FOSS napisał/a:
Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka? :)


Tak tylko cos kiedys z tym jak myslałem to jakies problemy z taśma były cos by nie pasowało....



Kolumna z szerokim wieloklinem da Ci tylko szeroki wieloklin. Szkoda roboty z jej przekładaniem, skoro przejściówka za 30zł robi to samo. Do nowszej kierownicy i tak potrzebujesz inną taśmę airbag (i przełącznik regulacji kierownicy w zależności jaką taśmę zamontujesz - były 2 wersje), pająka świateł i wycieraczek, plastikową obudowę kolumny i przelutować wtyczkę manetki wycieraczek - to dla ósemek przed chyba 97 lub 98 rokiem ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 20:27   

gtfan, To pająk z nowszej wersji na szeroki wieloklin sie rozni od tej na waski?? Bo nawet mam takowy, czyli swapowanie kierownicy to juz widze porzadna zabawa i trza zebrac komplet gratów :) Szczerze to wole juz swojego skórzanego coś :) przynajmniej dopóki ktos nie da mi kompletu zabawek :)
 
 
emil 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 76
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-01-02, 21:48   

Apophis, coś mi się wydaje,że schowek nadal odstaje <jezyk> <fujarka>
Gratulacje manuala <brawo> W końcu to jakoś jeździ <fujarka>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-02, 22:07   

emil napisał/a:
Apophis, coś mi się wydaje,że schowek nadal odstaje


No racja! Ale u Wiktorka czeka na mnie sliczny nieodstajacy schoweczek tylko ze z racji iż oni chca moich odwiedzin mam se sam po niego przyjechać :D
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-01-03, 00:57   

Zmiana pająka wynika z tego, że przy dużym wieloklinie taśma airbag jest do niego przyczepiona na zatrzaski. W naszych rocznikach taśma jest przykręcana do kierownicy. Nie ma zbytnio jak przytwierdzić nowszej taśmy do starszego pająka, trzeba by rezać mocno.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.