Autor |
Wiadomość |
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-01, 14:22
|
|
|
Gratuluję determinacji, moja olimpiada również ostatnie 4 miesiące przestała na kołkach bez silnika - absencja spowodowana niedużym wyciekiem oleju. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-01, 17:38
|
|
|
Czas projektu..oddałem auto 10listopada odebrałem 31grudnia. Odliczając wszelkie święta,czas oczekiwania na jakies cześci,nawet tygodniowa awaria podnośnika to w ciągu 3 tyg sie uporali.
Krzysiek auta nie chciał mi oddawac ze wzgledu na chocby ten tempomat-po prostu dla niego ma byc na tip top jak z fabryki. No ale za tydzień mam ślub tu teraz sylwek,nowy rok 3króli to by trwało do końca stycznia ta zabawa.
Jako że dzis chodze jak trup to zastała mnie ciemnośc ale będac sie przewietrzyc dwie fotki ze środka
Wiem że gała porażka ale jak wspomniałem ten element bedzie wymieniony |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2016-01-02, 02:53
|
|
|
Olaboga, tyle czasu mnie tu nie było, że Apo już maualem jeździ
Gdyby nie to, że moja niunia też na czas świąteczno-sylwestrowy (w końcu do Polski zjechałem na trochę ) to bym się przejechał zobaczyć jak to chodzi
btw. co do tego
Apophis napisał/a: |
Zegary mam swoje jednak nie bedą pokazywały spalania-recepta prosta wsadzic poliftowe,zrobi sie adapter to poszukam w przyszłości,nie jest to nic bardzo ważnego
|
to jeśli poszukujesz poliftowych zegarów to posiadam swoje stare na oddanie, jeśli poradzisz sobie z kwestią przygasającego wyświetlacza godziny po prawej stronie bo mi się nie udało żadne przelutowywanie więc wymieniłem po prostu a stary sobie leży... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 11:14
|
|
|
Łukasz a ty masz Skowe te zegary?? bo bede miał od Michala jego cywilne więc może sie zrobi tak by było dobrze. Podrzuc na PW kontakt do siebie.
robertas napisał/a: | ale na Boga... zrzuc to COS z kierownicy |
Mam w planie założenie ładnie obszytej w stylu Danishowa ale bez czerwonej łechtaczki Tylko znaleźć na wąski frez kiery nie połamanej i 3 ramiennej to dramat. Predzej wymienie cała kolumne na szeroki frez i bede miał ładne pole do zmiany kierek
Robert nie zazdrośc tylko motaj |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-02, 11:38
|
|
|
Apophis napisał/a: | Tylko znaleźć na wąski frez kiery nie połamanej i 3 ramiennej to dramat. |
Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka?
Apophis napisał/a: | Predzej wymienie cała kolumne na szeroki frez ... |
Patrz, akurat mam jedną od po-lifta... elektrycznie sterowana, tiptronik, bez obsługi radia |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-01-02, 11:40
|
|
|
Apophis, dopoki skrzynia moja dziala jak powinna to raczej na manuala sie nie odwaze ja tam lubie ten automat mimo wszystko, choc czasem chcialo by sie pomachac wajcha i ruszyc z piskiem
Co do kierownic to sam mam 2 trojramienne AudiSport tyle ze na duzy wieloklin, mialem wsadzac do 80tek moich, mam wielokliny przejsciowki do kazdej, i kiere da sie zalozyc, z tym ze musze je poprzerabiac... bo nie jest tak jak bym chcial... Nie wiem jak by to pasowalo do a8 z ta przejsciowka |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 12:05
|
|
|
FOSS napisał/a: | Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka? |
Tak tylko cos kiedys z tym jak myslałem to jakies problemy z taśma były cos by nie pasowało....
FOSS napisał/a: | Patrz, akurat mam jedną od po-lifta... elektrycznie sterowana, tiptronik, bez obsługi radia |
No tip mi jest juz nie potrzebny elektryczna nie wiem czy też bo ja tego nie uzywam wcale.
W każdym razie jest to temat na potem,ale jesli by ta przejściowka łatwo sie dała zamontowac i nie było by większych pierdól do ogarniania potem to bym w to poszedł.
robertas napisał/a: | Apophis, dopoki skrzynia moja dziala jak powinna to raczej na manuala sie nie odwaze ja tam lubie ten automat mimo wszystko |
Też bym nic nie robił gdyby skrzynka cykała jak marzenie. Mało tego była opcja przeszczepu całego zespołu z lifta przecie ale juz miałem swoje manualne graty no i jednak ten smaczek na cos mocniejszego jest to lepiej miec fure przygotowaną |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2016-01-02, 12:26
|
|
|
Nakładkę od sprzęgła musisz wymienić bo trochę zjechana jest |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 14:13
|
|
|
Miałem taki ładny ganz neue pedale ale zastosowali inny Nakładke sie zmieni to grosze. przyjdzie czas jak bedzie ciepło bo dzis -7 i musiałem sie włamywac do aut... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-02, 15:37
|
|
|
Apophis napisał/a: | FOSS napisał/a: | Ale chyba jest coś takiego jak przejściówka? |
Tak tylko cos kiedys z tym jak myslałem to jakies problemy z taśma były cos by nie pasowało....
|
Kolumna z szerokim wieloklinem da Ci tylko szeroki wieloklin. Szkoda roboty z jej przekładaniem, skoro przejściówka za 30zł robi to samo. Do nowszej kierownicy i tak potrzebujesz inną taśmę airbag (i przełącznik regulacji kierownicy w zależności jaką taśmę zamontujesz - były 2 wersje), pająka świateł i wycieraczek, plastikową obudowę kolumny i przelutować wtyczkę manetki wycieraczek - to dla ósemek przed chyba 97 lub 98 rokiem |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 20:27
|
|
|
gtfan, To pająk z nowszej wersji na szeroki wieloklin sie rozni od tej na waski?? Bo nawet mam takowy, czyli swapowanie kierownicy to juz widze porzadna zabawa i trza zebrac komplet gratów Szczerze to wole juz swojego skórzanego coś przynajmniej dopóki ktos nie da mi kompletu zabawek |
|
|
|
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:48
|
|
|
Apophis, coś mi się wydaje,że schowek nadal odstaje <jezyk>
Gratulacje manuala W końcu to jakoś jeździ |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 22:07
|
|
|
emil napisał/a: | Apophis, coś mi się wydaje,że schowek nadal odstaje |
No racja! Ale u Wiktorka czeka na mnie sliczny nieodstajacy schoweczek tylko ze z racji iż oni chca moich odwiedzin mam se sam po niego przyjechać |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-03, 00:57
|
|
|
Zmiana pająka wynika z tego, że przy dużym wieloklinie taśma airbag jest do niego przyczepiona na zatrzaski. W naszych rocznikach taśma jest przykręcana do kierownicy. Nie ma zbytnio jak przytwierdzić nowszej taśmy do starszego pająka, trzeba by rezać mocno. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|