Autor |
Wiadomość |
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2017-10-16, 22:22
|
|
|
pepi napisał/a: | moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute |
Tu co nieco wyjaśnia ten film:
https://www.youtube.com/watch?v=rw5Hp7DSqyA CINEK napisał/a: | późniejsze serie o ile dobrze kojarzę, są również pozbawione manuali jak w przypadku D3 |
dlatego porównywałem modele produkowane w tym samym czasie (E38 1994-2001) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-10-16, 22:40
|
|
|
poświęciłeś się i do niemiec na szybszy rejsik się wybrałeś?
zmowa żarówkowa- za to masz tu link do świecącej od 1895r non stop żarówce:
http://www.wykop.pl/ramka...ve-stream-24-7/
nawet ma swoje doroczne święto |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-17, 09:21
|
|
|
Dymian napisał/a: | poświęciłeś się i do niemiec na szybszy rejsik się wybrałeś? |
niee no .... na szczęście już powoli zaczynamy mieć podobne drogi wokół większych miast, jak to jest w DE, tak więc można testy bez problemu porobić. Ten akurat był robiony na S14
Panowie nie o tym temat |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Adamo
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 21 Gru 2014 Posty: 24 Skąd: pabianice
|
Wysłany: 2017-10-17, 10:02
|
|
|
pepi napisał/a: | panowie ale to wszystko to o dupę potłuc
Bo nasze auta każde pewnie inaczej jedzie pomijam fakt jak ktoś się przesiadł z mniejszego auta o wielkim silniku 2,0
Bo wtedy dla niego to jest bardzo wyrywne .
Dla mnie jest nie zrozumiałe jak na trasie takie 4,2 dwa ma problemy z wyprzedzaniem ale to tylko chyba motocykli .
Ja tam tylko lewy pas i zazwyczaj wyprzedzam .
A co do fordów jest takie przysłowie nie każda morda pasuje do forda i tego się trzymajmy bo głupie teksty o psuciu się
moim zdaniem nie na miejscu .
Jak to mówią w reklamie przewaga dzięki technice to po co oszukiwali ? i moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute . |
Ja nie obrażam nikogo, ze głupie wypowiedzi wypisuje i nie oceniam nikogo w jakim samochodzie siedzi. Cytowałem właściciela forda.Proszę abyś także tego nie robił. Zgadzam się że jadąc po trasie lewy pas jest dla nas dogodniejszy i jestem zwolennikiem automatu. Na marginesie większość z nas zaczynała od aut o mniejszej pojemności. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jairzinho7
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-17, 11:39
|
|
|
pepi napisał/a: | panowie ale to wszystko to o dupę potłuc
Bo nasze auta każde pewnie inaczej jedzie pomijam fakt jak ktoś się przesiadł z mniejszego auta o wielkim silniku 2,0
Bo wtedy dla niego to jest bardzo wyrywne .
Dla mnie jest nie zrozumiałe jak na trasie takie 4,2 dwa ma problemy z wyprzedzaniem ale to tylko chyba motocykli .
Ja tam tylko lewy pas i zazwyczaj wyprzedzam .
A co do fordów jest takie przysłowie nie każda morda pasuje do forda i tego się trzymajmy bo głupie teksty o psuciu się
moim zdaniem nie na miejscu .
Jak to mówią w reklamie przewaga dzięki technice to po co oszukiwali ? i moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute . |
Bardzo dobrze powiedziane! Polać temu Panu! |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-17, 15:49
|
|
|
I tu dochodzimy do sedna - biegi ręcznie trzeba umieć zmieniać to raz, a dwa, TIP czasem przy wyprzedzaniu musi zrzucić nie dwa, a trzy biegi (Bugalon dobrze opisał jak przełożenia są źle skonstruowane), zrób sobie podobny test, ale jak nie będziesz miał te prawie 3k obrotów, ale pojedziesz wolno na D, na zapiętym 5 biegu i będziesz miał te 1,2-1,5k, włącz kickdown i obserwuj, te czasy między ASB a manualem widać. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-17, 21:15
|
|
|
moja skrzynia automatyczna działała inaczej nie wiem czy była popsuta czy tak ma być .
Jeśli się człowiek przemieszczał powoli i ospale to pierwsze wciśniecie gazu było takie ospałe
było czuć dość sporą zwłokę .
Ale potem budziła się już do życia i działała dość fajnie .
Tylko ze automat jest powiązany z silnikiem i jak coś tam jest nie tak to się to przekłada na pracę skrzyni .
I może tu jest pies pogrzebany .
Co do filmu dość fajnie się auto odpycha tylko na manualu jest inaczej mniej obrotów i prędkość przybywa . |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-17, 21:38
|
|
|
dice111 napisał/a: | zrób sobie podobny test, ale jak nie będziesz miał te prawie 3k obrotów, ale pojedziesz wolno na D, na zapiętym 5 biegu i będziesz miał te 1,2-1,5k, włącz kickdown i obserwuj, te czasy między ASB a manualem widać. |
A jutro zobacze z ciekawosci jak bedzie jadac wg powyzszego nagram i dam do oceny
Przydalo by sie tez porownanie kogos z manualem jak szybko odbywa sie zmiana biegow z 5 na 3 lub 2 i jak wzrasta wtedy predkosc .... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-18, 08:14
|
|
|
CINEK napisał/a: | no i proszę filmik z dziś jak szybko asb zrzuca biegi z 5 na 2 i przyspiesza od 1200-1500obr |
Film niedostępny - pewnie były jakieś treści obraźliwe
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-18, 09:30
|
|
|
co za debilstwo zablokowali przez piosenkę, która w radiu leciała
egal, po pracy nagram raz jeszcze |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-18, 09:59
|
|
|
Nagrałem coś tam lecz nie wiem czy to będzie miało porównanie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-18, 18:05
|
|
|
Dobraaaa. Udało sie nagrać film w ciszy co do Forda to wyprzedzalem go z prawej
http://www.a8team.pl/d2-a...,180.htm#305898
Fakt jest to roznica miedzy 1200-1500 a 3000obr ale mimo to szybkosc zmiany biegow i przyspieszenie moim zdaniem nienagane....
Kto sie odwazy tak w manualu nagrac? Wiem ze obie rece zajete ale....moze komus sie uda |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2017-10-21, 17:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-18, 18:30
|
|
|
Dopisz, że test robiłeś na PB
Jedno zauważyłem i u mnie i u ojca.
Nie wyprzedzasz cały czas kickdownem. Przy wleczeniu się np. za tirem, gdy nie zamierzasz skakać z brotami na 6 tys (kickdown), tylko w sposób spokojny go cchesz wyprzedzić. . Moim zdaniem tu te skrzynie maja problem, gdy nie wciaskacz gazu do oporu, bo nie potrzebujesz, to one się długo zastanawiają co z tym fantem zrobić, albo se zrzuci albo nie i będzie ciągnął na tym zapiętym biegu.
W manualu redukcja na jaki bieg TY chcesz jest szybsza
Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej . |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-18, 18:57
|
|
|
Cytat: | Dopisz, że test robiłeś na PB |
Tu akurat roznicy nie ma, bo na pb jak i lpg chodzi mi auto identycznie..ba czasami mam wrazenie ze na lpg lepiej
Lechu napisał/a: | Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej .
|
Tak jesli masz lipne lpg ktore Ci szwankuje. U mnie jw. nie ma zadnej roznicy. Noooo mooooze jak sie lpg konczy to wtedy nie chce ciagnac do 6k obrotow i przy 4k przelacza n pb.
Cytat: | Moim zdaniem tu te skrzynie maja problem, gdy nie wciaskacz gazu do oporu, bo nie potrzebujesz, to one się długo zastanawiają co z tym fantem zrobić, albo se zrzuci albo nie i będzie ciągnął na tym zapiętym biegu. |
Zobacz sobie wczesniejszy moj film, gdzie u mnie asb sie ani chwili nie zastatania wcisne gaz mkcniej bez kicka i od razu zrzuca 1 bieg w dol .... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|