Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-18, 19:46
|
|
|
CINEK napisał/a: | Zobacz sobie wczesniejszy moj film, gdzie u mnie asb sie ani chwili nie zastatania wcisne gaz mkcniej bez kicka i od razu zrzuca 1 bieg w dol .... |
Też, właśnie do tego zmierzałem pisząc tą wypowiedź
CINEK napisał/a: | Lechu napisał/a:
Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej . |
Zasada jest zawsze jedna, masz problem ze skrzynią zacznij sprawdzać silnik, bo wszystkie jego niedomagania odbijają się na pracy skrzyni. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-10-18, 19:48
|
|
|
Lechu napisał/a: | gdy nie wciaskacz gazu do oporu, bo nie potrzebujesz, to one się długo zastanawiają co z tym fantem zrobić, albo se zrzuci albo nie i będzie ciągnął na tym zapiętym biegu | Chyba tobie
Lechu napisał/a: | Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej . | ...bo masz gaz do doopy |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-18, 20:00
|
|
|
Lechu napisał/a: | właśnie do tego zmierzałem pisząc tą wypowiedź |
To jak bys sie wsłuchał w to co mowielm ze "wciskam gaz i od razu redukuje" i sie dobrze przygladal (45sec) to bys nie pisal bzdur ze skrzynia sie zastatnawia bo nie wie co zrobic
https://m.youtube.com/watch?v=G4Dvrc6LPkU&feature=youtu.be
Lechu napisał/a: |
Zasada jest zawsze jedna, masz problem ze skrzynią zacznij sprawdzać silnik, bo wszystkie jego niedomagania odbijają się na pracy skrzyni |
Racja, ale jak silnik nie chodzi prawidlowo zaczni od lpg (jesli jest)...u mnie jest wszystko orawidlowo, dlatego i skrzynia chodzi prawidlowo bez zadnego zastanawiania sie. Owszem jak mialem BRC to bylem bliski temu by skrzynie remontowac bo nikt nie umial tego ustawic i wmawiali mi ze wsio ok z lpg. Dopiero jak wymienilem trn shit na nirmalna instalke poczulem jak prawidlowo moze auto jezdzic. Oczywiscie brc nie padlo mi od razu ale co swoje w newrach i pieniadzach stracilem to wole nie myslec.
Co do skrzyni to to jak juz wspomnialem....jak jezdzisz jak emeryta to bedzie chodzic inaczej, tj...nie bedzie sie wkrecac na wysokie obroty, ale wolniejsza na pewno nie bedzie... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-18, 20:12
|
|
|
Po krótce Marcin opisz jakie próby mam wykonać. Z jakich biegów na jakie bedę za 2h wracał z pracy to dam radę nakręcić bo poprzedni mi nie wyszedł. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-18, 21:39
|
|
|
no ja dzisiaj testowałem troszkę automat
w tym aucie co jest to nic nie muli
reaguje dość fajnie zmienia szybko
Manual się popsuł
Nie rozumiem tego waszego że nie jedzie jak 300 koni ma nie jechać ?
Na manualu od 90 -do 200 z redukcją
i na 5 biegu tylko np |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2017-10-18, 23:18
|
|
|
Coś tam nagrałem tylko poszukuje hostingu na YT nie chcę dodawać. |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-10-19, 07:35
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Coś tam nagrałem tylko poszukuje hostingu na YT nie chcę dodawać. |
dodaj jako prywatny na yt- podaj link tylko tu, wtedy tylko kto kliknie w link będzie mógł to zobaczyć. Nie zadziała na niego wyszukiwarka.
Lub
dodaj na dysk google. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-19, 11:36
|
|
|
CINEK napisał/a: | Dobraaaa. Udało sie nagrać film w ciszy co do Forda to wyprzedzalem go z prawej
https://youtu.be/PtVqEo_ULW4
Fakt jest to roznica miedzy 1200-1500 a 3000obr ale mimo to szybkosc zmiany biegow i przyspieszenie moim zdaniem nienagane....
Kto sie odwazy tak w manualu nagrac? Wiem ze obie rece zajete ale....moze komus sie uda |
dobry film, przy okazji można porównać przyspieszenie 90-140 km/h. U Ciebie wg licznika YT zajeło mu to z 8s z tego co patrzę. Doskładam samochód i coś nagram.
Ja akurat musiałbym pewnie robić redukcję z 6 na 2, a potem na 3, bo 2 ciągnie gdzieś 120-130 km/h. Generalnie 3s z Twojego czasu do urwania. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-19, 13:11
|
|
|
Tak patrząc na to, S8 manual i W12 idą praktycznie równo do tych 120km/h, powyżej zaczyna być spora przewaga 6.0 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-19, 18:11
|
|
|
a jakby było w 12 w manualu |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-19, 18:21
|
|
|
A na S ?? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-19, 18:35
|
|
|
Cytat: | Generalnie 3s z Twojego czasu do urwania. |
Az 3 sekudny??? przeciez to wiecznosc ... Jakies 2 długosci auta....jestes pewien?? Chcial bym to zobaczyc ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-19, 18:41
|
|
|
Tu masz dobry film jak odpycha się zdrowa eSka pre-FL https://www.youtube.com/watch?v=INGysSJ616Q
Jak mówię YT, to YT, ale czasy można se porównać (jasne ze dochodzi czas reakcji, obroty itp ale jakieś odniesienie to daje). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|