Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-25, 22:51
|
|
|
CINEK napisał/a: | hahah Dani, już znalazłem, w piątek będę miał | No to miałeś fuksa . W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić ...jak przyłożysz do piasty to będziesz wiedział co trzeba zrobić |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-04-26, 05:35
|
|
|
Dokladnie jest jak Dani pisze z osłonami z felka. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-26, 08:42
|
|
|
Pepek napisał/a: | Ja mam z D3 gdzie fabrycznie było 310mm.
(...) No i na koniec trochę ją podoginać, bo może trzeć o tarczę. |
Dlatego do większych tarcz są większe osłony.
Jak nie idzie znaleźć używanej, a wiem że jest ciężko, to nowa w ASO jakieś 200pln brutto detal. To nie majątek a jednak nie trzeba jej nigdzie rozginać.
danishow napisał/a: | W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić ...jak przyłożysz do piasty to będziesz wiedział co trzeba zrobić |
Dokładnie.
Nie ma co liczyć, że pasują p&p ale dorobienie jednej czy dwóch dziurek nie jest dużym problemem.
Tak samo jest z tymi z D3 bo tak naprawdę to jest jedno i to samo - tzn. w D3 stosowane są blachy z Phaetona, identyczne z kształtu i z numeru |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-26, 18:06
|
|
|
danishow napisał/a: | W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić |
noo spoko. to samo było na osłonach D3 przednich. Też trzeba było dorabiać jeden otwór.
W sobotę montuję cały setup |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-26, 18:34
|
|
|
a nie lepiej stare zostawić
tylko delikatnie młotkiem do tyłu klepnąć
siada dość ładnie |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-26, 20:49
|
|
|
FOSS napisał/a: | Jak nie idzie znaleźć używanej, a wiem że jest ciężko, to nowa w ASO jakieś 200pln brutto detal. To nie majątek a jednak nie trzeba jej nigdzie rozginać. |
400zł za dwa kawałki blachy... To już wolę się pół godziny pobawić diaxem, migiem i młotkiem przy moich osłonach ze złomu za psi *uj
pepi napisał/a: | a nie lepiej stare zostawić
tylko delikatnie młotkiem do tyłu klepnąć siada dość ładnie |
Fakt, ale jak sobie te większe dasz w ocynk ogniowy to Ci optycznie jeszcze tarczę powiększy |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-26, 21:53
|
|
|
Pepek napisał/a: | Fakt, ale jak sobie te większe dasz w ocynk ogniowy to Ci optycznie jeszcze tarczę powiększy |
no dokładnie... a musi to być aż ocynk ogniowy? ja zaciski malowałem klarem do 120st. i nawet nie popękał |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-26, 22:01
|
|
|
Nie musi. Możesz sobie srebrzanką do felg opierdzielić i też będzie efekt. Tyle że ocynk wychodzi ok 3zł/kg a w cenie masz wytrawienie starej powłoki do żywego i kąpiel w rozpuszczonym cynku. Cynkowanie wychodzi najtaniej. Ostatnio se tak pasy do baku i haki tłumika zrobiłem. Tyle że tu trzeba było piaskować przed trawieniem, bo kwas nie chciał zeżreć resztek oryginalnej piecówki. Teraz jak nie będę miał nic lepszego do roboty to se tak zrobię sanki przód i tył. Przeżyje to nawet tą budę z amelinium |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-27, 05:11
|
|
|
wam to się nudzi |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-04-28, 04:58
|
|
|
Wizualnie to tarcze powiększa sie większymi tarczami |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-28, 07:23
|
|
|
U mnie od wczoraj gości cały kompletny zestaw na swapa 330mm. Teraz tylko znależć chwile by to zamontować...
krzychu22.p1i napisał/a: | Wizualnie to tarcze powiększa sie większymi tarczami |
No i aby powiekszyc jeszcze 330mm, oslony poszly w ocyk
[ Dodano: 2018-04-28, 23:08 ]
no i znalazłem chwilę
no i w końcu są 330mm zawitały z tyłu zamiast oryginalnych 269mm
cały zestaw składa się z :
* adaptery odsuwające seryjne zaciski
* tarcze 330mm od , S4, S5, Q5 - TRW DF4860S
* klocki hamulcowe od Peugeota 407 - TRW GDB1596
* osłony tarcz z vw phaeton'a 3D0615611A i 612A
poniżej małe fotostory. Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje ale wygląda zajebiscie
tak więc obecnie przód 360mm / tył 330mm
wielkie dzięki dla Daniela za pomoc w doborze odpowiednich części |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-04-29, 09:01
|
|
|
pepi napisał/a: |
ja mam 310 z patona i mam więcej klocka |
Bo tam klocek jest wyższy, i szerszy Jeszcze większą powierzchnię mają np klocki z 4tłoczka xyz..
Tył już mam złożony, hybryda mogąca pracować na jednym lub 2 zaciskach na koło z w pełni sprawnym ręcznym. Jeden nie wyklucza drugiego
Przednie tarcze (345) pod oe brembo są w idiotycznych cenach, kup 360 z d3 i podłóż co nieco lecz nie wiem czy wtedy w 17" wejdzie |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-29, 19:31
|
|
|
moje tarcze są tanie tak jak i przednie zaciski
ja nie pisałem o s8 zaciskach i tarczach jakby co |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-29, 21:57
|
|
|
CINEK napisał/a: | Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje | No co ty gadasz, ja bym nie mógł spać jakbym tego nie sprawdził |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|