Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-04-25, 22:51   

CINEK napisał/a:
hahah Dani, już znalazłem, w piątek będę miał
No to miałeś fuksa <okok> . W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić ...jak przyłożysz do piasty to będziesz wiedział co trzeba zrobić ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-04-26, 05:35   

Dokladnie jest jak Dani pisze z osłonami z felka.
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-04-26, 08:42   

Pepek napisał/a:
Ja mam z D3 gdzie fabrycznie było 310mm.
(...) No i na koniec trochę ją podoginać, bo może trzeć o tarczę.

Dlatego do większych tarcz są większe osłony.

Jak nie idzie znaleźć używanej, a wiem że jest ciężko, to nowa w ASO jakieś 200pln brutto detal. To nie majątek a jednak nie trzeba jej nigdzie rozginać.

danishow napisał/a:
W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić ...jak przyłożysz do piasty to będziesz wiedział co trzeba zrobić ;)

Dokładnie.
Nie ma co liczyć, że pasują p&p ale dorobienie jednej czy dwóch dziurek nie jest dużym problemem.
Tak samo jest z tymi z D3 bo tak naprawdę to jest jedno i to samo - tzn. w D3 stosowane są blachy z Phaetona, identyczne z kształtu i z numeru ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-26, 18:06   

danishow napisał/a:
W tych osłonach musisz jedynie wywiercić dodatkowy otwór i drugi lekko rozwiercić


noo spoko. to samo było na osłonach D3 przednich. Też trzeba było dorabiać jeden otwór.

W sobotę montuję cały setup <amasz> :]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-04-26, 18:34   

a nie lepiej stare zostawić :]
tylko delikatnie młotkiem do tyłu klepnąć
siada dość ładnie
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-04-26, 20:49   

FOSS napisał/a:
Jak nie idzie znaleźć używanej, a wiem że jest ciężko, to nowa w ASO jakieś 200pln brutto detal. To nie majątek a jednak nie trzeba jej nigdzie rozginać.

400zł za dwa kawałki blachy... To już wolę się pół godziny pobawić diaxem, migiem i młotkiem przy moich osłonach ze złomu za psi *uj ;)
pepi napisał/a:
a nie lepiej stare zostawić :]
tylko delikatnie młotkiem do tyłu klepnąć siada dość ładnie

Fakt, ale jak sobie te większe dasz w ocynk ogniowy to Ci optycznie jeszcze tarczę powiększy :)
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-26, 21:53   

Pepek napisał/a:
Fakt, ale jak sobie te większe dasz w ocynk ogniowy to Ci optycznie jeszcze tarczę powiększy


no dokładnie... <okok> a musi to być aż ocynk ogniowy? <hmm> ja zaciski malowałem klarem do 120st. i nawet nie popękał <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-04-26, 22:01   

Nie musi. Możesz sobie srebrzanką do felg opierdzielić i też będzie efekt. Tyle że ocynk wychodzi ok 3zł/kg a w cenie masz wytrawienie starej powłoki do żywego i kąpiel w rozpuszczonym cynku. Cynkowanie wychodzi najtaniej. Ostatnio se tak pasy do baku i haki tłumika zrobiłem. Tyle że tu trzeba było piaskować przed trawieniem, bo kwas nie chciał zeżreć resztek oryginalnej piecówki. Teraz jak nie będę miał nic lepszego do roboty to se tak zrobię sanki przód i tył. Przeżyje to nawet tą budę z amelinium :)
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-04-27, 05:11   

wam to się nudzi :]
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-04-28, 04:58   

Wizualnie to tarcze powiększa sie większymi tarczami :D
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-28, 07:23   

U mnie od wczoraj gości cały kompletny zestaw na swapa 330mm. Teraz tylko znależć chwile by to zamontować...


krzychu22.p1i napisał/a:
Wizualnie to tarcze powiększa sie większymi tarczami


No i aby powiekszyc jeszcze 330mm, oslony poszly w ocyk <faktycznie> <jezyk2>



[ Dodano: 2018-04-28, 23:08 ]
no i znalazłem chwilę :D

no i w końcu są <amasz> 330mm zawitały z tyłu zamiast oryginalnych 269mm

cały zestaw składa się z :

* adaptery odsuwające seryjne zaciski
* tarcze 330mm od , S4, S5, Q5 - TRW DF4860S
* klocki hamulcowe od Peugeota 407 - TRW GDB1596
* osłony tarcz z vw phaeton'a 3D0615611A i 612A

poniżej małe fotostory. Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje <faktycznie> ale wygląda zajebiscie :D

tak więc obecnie przód 360mm / tył 330mm







wielkie dzięki dla Daniela za pomoc w doborze odpowiednich części <brawo> <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-04-29, 08:10   

ja mam 310 z patona i mam więcej klocka :]
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3130133530220-C2W023ABE-O31102-klocek-hamulcowy-kpl.html
tylko przykład
a przód to będzie brembo 4 tłoczkowe i tarcze 345mm :]
tylko nie wiem kiedy <hmm>
tylne zawieszenie leżało 2 lata <boisie>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-04-29, 09:01   

pepi napisał/a:

ja mam 310 z patona i mam więcej klocka :]

Bo tam klocek jest wyższy, i szerszy :) Jeszcze większą powierzchnię mają np klocki z 4tłoczka xyz..

Tył już mam złożony, hybryda mogąca pracować na jednym lub 2 zaciskach na koło z w pełni sprawnym ręcznym. Jeden nie wyklucza drugiego :)

Przednie tarcze (345) pod oe brembo są w idiotycznych cenach, kup 360 z d3 i podłóż co nieco lecz nie wiem czy wtedy w 17" wejdzie :)
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-04-29, 19:31   

moje tarcze są tanie tak jak i przednie zaciski :]
ja nie pisałem o s8 zaciskach i tarczach jakby co
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-04-29, 21:57   

CINEK napisał/a:
Generalnie nie miałem czasu sprawdzić jak hamuje
No co ty gadasz, ja bym nie mógł spać jakbym tego nie sprawdził <hihi>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.