Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-22, 08:37
|
|
|
pepi napisał/a: | nie trzeba
są trytytki |
Tak, wszystko polepić na trytki i silikon |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-22, 09:21
|
|
|
FOSS napisał/a: | pepi napisał/a: | nie trzeba
są trytytki |
Tak, wszystko polepić na trytki i silikon |
nie poniał... trytytki miały być dla tej cygańskiej kapeli |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-04-22, 19:33
|
|
|
Panowie, linka to już przeżytek.. |
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:26
|
|
|
No można dać EBC, tylko ... po co ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-04-22, 23:19
|
|
|
Z moich doświadczeń wynika, że pompa o większej średnicy tloczka zmienia przełożenie pompa-tłoczki na niekorzyść. Owszem, skok pedalu się zmiejsza ale jest tym samym potrzebna większa siła aby tak samo mocno klocki przycisnać do tarcz.
EBC też mi dupy nie urwały a fatalne się sprawowały przy zimnych heblach. Przynajmniej ja tak miałem przy klockach Yellow... Dużo lepsza skuteczność zwykłych klocków REMSA za 1/10 ceny EBC na zimnych hamulcach rekompensowała wszytkie zalety żółtych EBC, które w zasadzie na ciepłych hamowały tak samo tylko nigdy nie piszczały. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-04-22, 23:41
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | (...) |
Mi chodzilo o elektryczny hamulec postojowy w nawiazanou do tego co krzychu22.p1i napisal |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-04-23, 05:27
|
|
|
Pompkę zostawiamy albo wkładamy odpowiednią i regulujemy. Nie wiem o jakiego typu elektroniczym zacisku mówicie ale z przedwczorajszego długiego testu zamrażarki b. dobrze trzymaly tarcze
Epb to nie jest jedyna alternatywa, jest jeszcze jedna konkretniejsza dzialajaca z abs..
2 na koło jest ciężko upchać ale da się, musi być tylko jeden warunek spełniony. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-23, 20:16
|
|
|
co byście nie zrobili to i tak ...
taki urok tego auta że to hamuje jak statek na morzu |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-23, 20:51
|
|
|
pepi napisał/a: | taki urok tego auta że to hamuje jak statek na morzu |
nie gadaj... ja miałem ostatnio ostre hamowanie bo mi kobita wyjechała i dopiero doceniłem wyższość 360mm nad 323mm.
Do tego jeszcze tylko tył i będzie malina...dla mnie osobiście jest to bardzo duża, pozytywna zmiana. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-04-24, 04:58
|
|
|
no w porównaniu z fabrycznym to na pewno .
Lecz jak się siada w inne auta które się naprawia ludziom i tamte w serii mają już ok .
To czemu tu nie można było ? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-24, 17:36
|
|
|
A noo dlatego w D3 juz ulepszyli a my w D2 musimy niestety poprawiać ..
Ale czego sie nie robi dla tych aut
[ Dodano: 2018-04-25, 21:13 ]
dobra Pany, klocki i tarcze już do mnie jadą, adapterki pod 330mm czekają, teraz tylko osłony tarcz...
wiem, że pasują od Pytona 3d0615611A i 612A ... ale jako, że nie mogę takich namierzyć, powiedzcie jakie inne będą pasować? Od D3 może?
Znalazłem od Pytona 3.0 TDI ... będą pasować, czy za małe ?
albo takie (bodajże w D3 są takie same)
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-25, 20:38
|
|
|
Ja mam z D3 gdzie fabrycznie było 310mm. Trzeba ją trochę przerobić żeby schludnie wyglądała, tj dospawać bodaj 2.5cm pasek blachy od góry gdzie zapiera się o obsadę łożyska i jest w tym miejscu mocowana, dopasować młotkiem do samej obsady (w miejscu środkowej śruby odstaje i trzeba to wyklepać na płasko) i nawiercić dwa nowe otwory w tej osłonie (tylko dolny zostaje gdzie był). No i na koniec trochę ją podoginać, bo może trzeć o tarczę. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-25, 20:43
|
|
|
hahahah ok nie sądziłem, że aż tyle zabawy z tym |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-25, 21:56
|
|
|
CINEK, znaleźć osłony od Phaetona to nie taka prosta sprawa, ja chyba ze dwa miechy szukałem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-04-25, 22:28
|
|
|
danishow napisał/a: | CINEK, znaleźć osłony od Phaetona to nie taka prosta sprawa, ja chyba ze dwa miechy szukałem
|
hahah Dani, już znalazłem, w piątek będę miał z tymi numerami co mi podałeś. Wziąłem ostatni taki komplet
teraz tylko powiedz czy przy nich też jest taka rzeźba jak to Pepek, opisywał ?? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|