Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył  
Autor Wiadomość
PanMariusz 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-08, 10:23   

I nie zauważyłeś żadnych stuków/ pisków przez nadmierny luz? Czy w ogóle ten luz był zauważalny przy montażu?
Niedługo chce zmienić klocki na tarczy 300 i zastanawiam się czy zostawić org czy dać te odrobinę wyższe.
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy te TRW GDB1596 itp. klocki są dociskane wystarczająco równomiernie przez zacisk czy może zużywają się nie do końca równomiernie (mocniej na większym promieniu przy krawędzi tarczy a bliżej środka tarczy mniej?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-08-08, 17:19   

PanMariusz, montujesz, jeździsz i zapominasz. U mnie już ponad dwa lata siedzą i nic się nie dzieje.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
PanMariusz 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-09, 06:59   

Dzięki za odpowiedź, w takim razie i ja się skuszę. Tylko chyba pójdę w kierunku Jurid White
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-08-09, 09:00   

Z klockami z PSA nie ma problemu. Masz jeszcze kilka opcji m.in: ATE Ceramic i TEXTAR EPAD
_________________
Black Cars Matters
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-08-09, 11:37   

Przez pierwsze dwa lata miałem JURID White a niedawno zmieniłem na ATE Ceramic, obie marki sprawują się wyśmienicie <okok>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2018-12-27, 13:23   

Przy wymianie przodu na 360mm chce od razu dać na tył 300mm z S4 . Da radę wrzucić tarcze 22mm do zacisku przedlifta ? Jarzma wiem że trzeba będzie rozszlifowac na 22mm .
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-12-27, 16:27   

powinno sie zmieścić, zakładam że klocki będą te same a jedynie tarcza będzie nowa?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2018-12-27, 17:26   

No właśnie tak . Interesuje mnie czy ktoś tak próbował . Kupić zaciski i jarzma z lifta nie problem . Ale mam zregenerowane swoje zaciski i szkoda się ich pozbywać . Albo może ma ktoś zacisk luzem i zmierzy na wciśniętym tłoczku odległość między tłoczkiem a oparciem klocka z drugiej strony. Tarcza z S4 plus klocki przedlifta mają 55mm grubości
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-12-27, 17:52   

jutro zmierze i ci powiem ile na wciśniętym tłoczku ma zacisk przed liftowy
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 515
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-12-27, 20:05   

machul333 napisał/a:
Przy wymianie przodu na 360mm chce od razu dać na tył 300mm z S4 . Da radę wrzucić tarcze 22mm do zacisku przedlifta ? Jarzma wiem że trzeba będzie rozszlifowac na 22mm .

Jarzm nie trzeba koniecznie szlifować. Można zostawić jak jest, można założyć poliftowe. Zaciski przedlifowe chodzą spokojnie na 22mm tarczy. Ale jednego nie rozumiem. Dajesz tarczę z S4 to chyba masz też jarzmo z S4 żeby to było p&p? Jeśli nie to po kiego pchać się w to, jak lepiej masz 330 z Q5?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-12-27, 20:09   

Dokładnie. Pod 330 trzeba tylko adapter odsuwający zacisk i ewentualnie prawą linke hamulcową od longa.

No i 300 to nie 330 ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 515
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-12-27, 20:19   

Co do linek przy 330 już się wypowiadałem, ale powtórzę :) W S8 trzeba wymienić, w A8 wypada. I nie jedną a obie. Oczywiście po taniości można dać jedną z longa, bo orczyk przy dźwigni na tyle przekosi, że krótszy oryginał się wydłuży. Niemniej dla S8 linki 60mm a dla A8 30mm dłuższe.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2018-12-27, 20:20   

Mam zimówki na 17 i nie zmienię ich na 18 więc 330 nie wejdzie .

A nie jest tak że pod tarcze z S4 wystarczy adapter odsuwające jarzmo 10mm w tył i trochę do tyłu ?
Tarcze różnią się średnica i wysokością o 10mm właśnie. Na wcześniejszej stronie są nawet zdjęcia takiego zestawu .
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-12-27, 20:21   

No u mnie w byłej D2 wystarczyło by tylko jedna linke wymienić, ale to juz zostawiłem obecnemu właścicielowi ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2018-12-27, 20:25   

Tak teraz czytam to niby na te 330 i zaciski z przedlifta powinny wejść oryginalne 17

Mam takie https://i.imged.pl/felgi-aluminiowe-alufelgi-audi-a8-d2-17-cali-polerowane-z-niemiec.jpg

Może ktoś potwierdzić że spasuje to wszystko . z tyłu będzie dystans 20mm jeszcze na bank
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.