Autor |
Wiadomość |
PanMariusz
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Lis 2017 Posty: 39 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-08, 10:23
|
|
|
I nie zauważyłeś żadnych stuków/ pisków przez nadmierny luz? Czy w ogóle ten luz był zauważalny przy montażu?
Niedługo chce zmienić klocki na tarczy 300 i zastanawiam się czy zostawić org czy dać te odrobinę wyższe.
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy te TRW GDB1596 itp. klocki są dociskane wystarczająco równomiernie przez zacisk czy może zużywają się nie do końca równomiernie (mocniej na większym promieniu przy krawędzi tarczy a bliżej środka tarczy mniej? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-08-08, 17:19
|
|
|
PanMariusz, montujesz, jeździsz i zapominasz. U mnie już ponad dwa lata siedzą i nic się nie dzieje. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
PanMariusz
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Lis 2017 Posty: 39 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-09, 06:59
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, w takim razie i ja się skuszę. Tylko chyba pójdę w kierunku Jurid White |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-08-09, 09:00
|
|
|
Z klockami z PSA nie ma problemu. Masz jeszcze kilka opcji m.in: ATE Ceramic i TEXTAR EPAD |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-08-09, 11:37
|
|
|
Przez pierwsze dwa lata miałem JURID White a niedawno zmieniłem na ATE Ceramic, obie marki sprawują się wyśmienicie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-12-27, 13:23
|
|
|
Przy wymianie przodu na 360mm chce od razu dać na tył 300mm z S4 . Da radę wrzucić tarcze 22mm do zacisku przedlifta ? Jarzma wiem że trzeba będzie rozszlifowac na 22mm . |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-12-27, 16:27
|
|
|
powinno sie zmieścić, zakładam że klocki będą te same a jedynie tarcza będzie nowa? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-12-27, 17:26
|
|
|
No właśnie tak . Interesuje mnie czy ktoś tak próbował . Kupić zaciski i jarzma z lifta nie problem . Ale mam zregenerowane swoje zaciski i szkoda się ich pozbywać . Albo może ma ktoś zacisk luzem i zmierzy na wciśniętym tłoczku odległość między tłoczkiem a oparciem klocka z drugiej strony. Tarcza z S4 plus klocki przedlifta mają 55mm grubości |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-12-27, 17:52
|
|
|
jutro zmierze i ci powiem ile na wciśniętym tłoczku ma zacisk przed liftowy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-12-27, 20:05
|
|
|
machul333 napisał/a: | Przy wymianie przodu na 360mm chce od razu dać na tył 300mm z S4 . Da radę wrzucić tarcze 22mm do zacisku przedlifta ? Jarzma wiem że trzeba będzie rozszlifowac na 22mm . |
Jarzm nie trzeba koniecznie szlifować. Można zostawić jak jest, można założyć poliftowe. Zaciski przedlifowe chodzą spokojnie na 22mm tarczy. Ale jednego nie rozumiem. Dajesz tarczę z S4 to chyba masz też jarzmo z S4 żeby to było p&p? Jeśli nie to po kiego pchać się w to, jak lepiej masz 330 z Q5? |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-12-27, 20:09
|
|
|
Dokładnie. Pod 330 trzeba tylko adapter odsuwający zacisk i ewentualnie prawą linke hamulcową od longa.
No i 300 to nie 330 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-12-27, 20:19
|
|
|
Co do linek przy 330 już się wypowiadałem, ale powtórzę W S8 trzeba wymienić, w A8 wypada. I nie jedną a obie. Oczywiście po taniości można dać jedną z longa, bo orczyk przy dźwigni na tyle przekosi, że krótszy oryginał się wydłuży. Niemniej dla S8 linki 60mm a dla A8 30mm dłuższe. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-12-27, 20:20
|
|
|
Mam zimówki na 17 i nie zmienię ich na 18 więc 330 nie wejdzie .
A nie jest tak że pod tarcze z S4 wystarczy adapter odsuwające jarzmo 10mm w tył i trochę do tyłu ?
Tarcze różnią się średnica i wysokością o 10mm właśnie. Na wcześniejszej stronie są nawet zdjęcia takiego zestawu . |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-12-27, 20:21
|
|
|
No u mnie w byłej D2 wystarczyło by tylko jedna linke wymienić, ale to juz zostawiłem obecnemu właścicielowi |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
|
|
|
|
|