Autor |
Wiadomość |
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-09-01, 18:33
|
|
|
Ma ktoś założone 335mm na zaciskach z pheatona? Jakies zdjęcie poglądowe jak idzie linka od ręcznego? |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-01, 18:52
|
|
|
olozwirski, z tego co wyczytałem obecnie masz 330 ...opłaca się wymieniać na 335 mm ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-01, 19:26
|
|
|
olozwirski, ja mam. Linka idzie tak samo jak fabryczna ale musi być dłuższa.
danishow napisał/a: | olozwirski, z tego co wyczytałem obecnie masz 330 ...opłaca się wymieniać na 335 mm ? |
Chłop idzie w dobrym kierunku, chce ten irytujący pasek usunąć
Ja tam się zastanawiam nad 356mm na tył.. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-01, 19:35
|
|
|
ja mam chyba 310 mm ale linki inaczej poszły i są te same |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-01, 21:00
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | chce ten irytujący pasek usunąć | |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-09-02, 22:16
|
|
|
Odpowiem zbiorowo, powód wymiany tylnych to chęć wymiany przednich z 360 na 380. A pasek, nauczyłem się z nim żyć.
Można fotki jak dokładnie linki od ręcznego idą? I z czego te linki, z longa? |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-10-23, 22:08
|
|
|
Orientuje się ktoś czy jarzmo z A6 C6 (BDA604/BDA605) podejdzie rozstawem pod zwrotnicę w D2 i dalej pod oryginalny zacisk? Po fotkach wyglądają na zbliżone rozmiarowo. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-10-24, 15:54
|
|
|
Z A6 C5 tak, z C6-tki niestety nie. Ma chyba 20mm wiekszy rozstaw srub. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-10-24, 23:23
|
|
|
Pepek napisał/a: | Orientuje się ktoś czy jarzmo z A6 C6 (BDA604/BDA605) podejdzie rozstawem pod zwrotnicę w D2 i dalej pod oryginalny zacisk? Po fotkach wyglądają na zbliżone rozmiarowo. |
podejdą, tylko trzeba rozwiercić otwory pod śruby w zwrotnicy, i założyć zaciski phaeton-a, bo jest inny klocek i rozstaw do mocowania zacisku niz w D2 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-26, 05:36
|
|
|
no ja mam u siebie ale ja przerabiałem jarzma
tylko u nas jest 10 mm tam jest 12 mm i rozstaw inny większy
odsadzenie jest takie same |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-10-26, 21:42
|
|
|
Do czego zmierzam, myślę nad modem jak kolega olozwirski, no i ten pasek wygląda tak średnio. Aktualnie mam 280 na tarczy z A6 i pasek też jest (ponoć na OE tarczy z początku produkcji przez inną jej budowę paska nie było, ale teraz Audi zastąpiło ją właśnie przodem z A6 i pasek bodaj 8mm jest). No i sobie wymyśliłem jarzmo z C6 z klockiem z D3 i to by się ładnie komponowało z tą tarczą 330 (z tego co sobie poszukałem to C6 na tym jarzmie miało ten sam klocek co D3, a ten klocek jest praktycznie identyczny z tym stosowanym w B8 na tej tarczy - profit ;-) ). Tylko teraz pytanie czy faktycznie nie da się ożenić zacisku żeliwo z D2 z jarzmem z C6, a jeśli nie to czy podmiana na Phaetona z ręcznym na lince jest bezproblemowa (przewód gumowy zostaje, bo jest nowy a wymieniłbym jedynie ten odcinek stalowego i zakuł go w końcówkę z gwintem wewnętrznym)? Czy nie braknie linki? Z tego co czytam wyżej dajecie z longa, ale skoro przy modzie kolegi na 330 zostaje wsio fabryczne to może i tu można jakoś obrócić mechanizm ręcznego żeby linka pozostała z krótkiego? No i czy dając komplet C6 + Phaeton wejdzie ta 330 (czy też trzeba odsadzić jarzmo jak przy D2)?
Z drugiej strony pasek już mam i czy jego dodatkowe 3 czy 4mm zrobią aż taką różnicę? Zawsze go można zamalować termofarbą :-)
@pepi jaki masz założony setup, bo kombinuję jak koń pod górę a okaże się, że można to ogarnąć sprawniej? |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-10-27, 20:07
|
|
|
nie ma łatwo ja wierciłem szlifowałem i spawałem
mam 310 chyba z phatona linki zostały te same przewody wymienione elastyczne |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-02-02, 22:29
|
|
|
Informacyjnie, robiąc 330 w S8 preFL trzeba zmieniać linki na longa. Przez to, że auto jest niższe cały zapas standardowej linki idzie w ***. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-02-03, 18:12
|
|
|
Pepek napisał/a: | Informacyjnie, robiąc 330 w S8 preFL trzeba zmieniać linki na longa. Przez to, że auto jest niższe cały zapas standardowej linki idzie w ***. |
Do zwykłego A8D2 przed-liftowego zakładałem kompletne heble od S8D3.
Na tył tarcza 335mm, zacisk Phaeton i linki fabryczne nie pasowały.
Linki zrobione nowe, custom, pod te nowe hamulce. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-02-03, 20:53
|
|
|
Ja mówię o przypadku gdy modzimy po taniości, czyli adapter 30mm na oryginalnym zacisku Phaeton ma ZTCP ręczny w osi tłoczka, do tego tarcza 5mm większa, więc nie dziwota że to nie pasuje, skoro przy 330 już jest bieda nałożyć zacisk na jarzmo |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|