Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Lepsze hamulce na tył  
Autor Wiadomość
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-09-01, 18:33   

Ma ktoś założone 335mm na zaciskach z pheatona? Jakies zdjęcie poglądowe jak idzie linka od ręcznego?
_________________
Narazie czytam
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-01, 18:52   

olozwirski, z tego co wyczytałem obecnie masz 330 ...opłaca się wymieniać na 335 mm ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-09-01, 19:26   

olozwirski, ja mam. Linka idzie tak samo jak fabryczna ale musi być dłuższa.

danishow napisał/a:
olozwirski, z tego co wyczytałem obecnie masz 330 ...opłaca się wymieniać na 335 mm ?

Chłop idzie w dobrym kierunku, chce ten irytujący pasek usunąć :P :D

Ja tam się zastanawiam nad 356mm na tył.. <hihi>
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-01, 19:35   

ja mam chyba 310 mm ale linki inaczej poszły i są te same
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-01, 21:00   

krzychu22.p1i napisał/a:
chce ten irytujący pasek usunąć
<hihi>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-09-02, 22:16   

Odpowiem zbiorowo, powód wymiany tylnych to chęć wymiany przednich z 360 na 380. A pasek, nauczyłem się z nim żyć.
Można fotki jak dokładnie linki od ręcznego idą? I z czego te linki, z longa?
_________________
Narazie czytam
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-10-23, 22:08   

Orientuje się ktoś czy jarzmo z A6 C6 (BDA604/BDA605) podejdzie rozstawem pod zwrotnicę w D2 i dalej pod oryginalny zacisk? Po fotkach wyglądają na zbliżone rozmiarowo.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-10-24, 15:54   

Z A6 C5 tak, z C6-tki niestety nie. Ma chyba 20mm wiekszy rozstaw srub.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-10-24, 23:23   

Pepek napisał/a:
Orientuje się ktoś czy jarzmo z A6 C6 (BDA604/BDA605) podejdzie rozstawem pod zwrotnicę w D2 i dalej pod oryginalny zacisk? Po fotkach wyglądają na zbliżone rozmiarowo.


podejdą, tylko trzeba rozwiercić otwory pod śruby w zwrotnicy, i założyć zaciski phaeton-a, bo jest inny klocek i rozstaw do mocowania zacisku niz w D2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-10-26, 05:36   

no ja mam u siebie ale ja przerabiałem jarzma
tylko u nas jest 10 mm tam jest 12 mm i rozstaw inny większy
odsadzenie jest takie same
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-10-26, 21:42   

Do czego zmierzam, myślę nad modem jak kolega olozwirski, no i ten pasek wygląda tak średnio. Aktualnie mam 280 na tarczy z A6 i pasek też jest (ponoć na OE tarczy z początku produkcji przez inną jej budowę paska nie było, ale teraz Audi zastąpiło ją właśnie przodem z A6 i pasek bodaj 8mm jest). No i sobie wymyśliłem jarzmo z C6 z klockiem z D3 i to by się ładnie komponowało z tą tarczą 330 (z tego co sobie poszukałem to C6 na tym jarzmie miało ten sam klocek co D3, a ten klocek jest praktycznie identyczny z tym stosowanym w B8 na tej tarczy - profit ;-) ). Tylko teraz pytanie czy faktycznie nie da się ożenić zacisku żeliwo z D2 z jarzmem z C6, a jeśli nie to czy podmiana na Phaetona z ręcznym na lince jest bezproblemowa (przewód gumowy zostaje, bo jest nowy a wymieniłbym jedynie ten odcinek stalowego i zakuł go w końcówkę z gwintem wewnętrznym)? Czy nie braknie linki? Z tego co czytam wyżej dajecie z longa, ale skoro przy modzie kolegi na 330 zostaje wsio fabryczne to może i tu można jakoś obrócić mechanizm ręcznego żeby linka pozostała z krótkiego? No i czy dając komplet C6 + Phaeton wejdzie ta 330 (czy też trzeba odsadzić jarzmo jak przy D2)?
Z drugiej strony pasek już mam i czy jego dodatkowe 3 czy 4mm zrobią aż taką różnicę? Zawsze go można zamalować termofarbą :-)
@pepi jaki masz założony setup, bo kombinuję jak koń pod górę a okaże się, że można to ogarnąć sprawniej?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-10-27, 20:07   

nie ma łatwo ja wierciłem szlifowałem i spawałem
mam 310 chyba z phatona linki zostały te same przewody wymienione elastyczne
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-02-02, 22:29   

Informacyjnie, robiąc 330 w S8 preFL trzeba zmieniać linki na longa. Przez to, że auto jest niższe cały zapas standardowej linki idzie w ***.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-03, 18:12   

Pepek napisał/a:
Informacyjnie, robiąc 330 w S8 preFL trzeba zmieniać linki na longa. Przez to, że auto jest niższe cały zapas standardowej linki idzie w ***.

Do zwykłego A8D2 przed-liftowego zakładałem kompletne heble od S8D3.
Na tył tarcza 335mm, zacisk Phaeton i linki fabryczne nie pasowały.
Linki zrobione nowe, custom, pod te nowe hamulce.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-02-03, 20:53   

Ja mówię o przypadku gdy modzimy po taniości, czyli adapter 30mm na oryginalnym zacisku :) Phaeton ma ZTCP ręczny w osi tłoczka, do tego tarcza 5mm większa, więc nie dziwota że to nie pasuje, skoro przy 330 już jest bieda nałożyć zacisk na jarzmo :)
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.