Autor |
Wiadomość |
Świstak.
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2013-03-28, 22:36
|
|
|
Witam.
Wymieniłem tydzień temu pompę wspomagania (w sobote) i myślałem że do
musi do siebie dojść, ten płyn do góra dwóch dni a tu do dziś nie ma
wspomagania. Powyżej dwóch tysięcy obrotów wspomaganie sie pojawia i
aż za lekko chodzi, a znowu przy tysiącu obrotów nie ma, co jest
przyczyną, co jest nie tak? Czekam na odpowiedzi. |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-03-28, 22:38
|
|
|
Świstak., w pierwszej kolejności należy odwiedzić ten dział:
http://www.a8team.pl/przy...2340.htm#100723
Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331 |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-05-21, 17:15
|
|
|
Problem tkwi w tym przekazniku servotronika. Mi sie upitolił przewod przy samym przekazniku, jak rano odpalam auto to wspomaganie chodzi nie za lekko, ale jak dodam troszke gazu tak do 2 tys. to wspomaganie wraca. Wymienilem pompe plyn, zaworek no i wtedy zauwazylem ze kabelek jest zerwany. Na razie nie chce misie tego robic, bo pewnie zeby dojsc do tego przekaznika to trzeba caly magiel wykrecic, chyba ze jest jakies inne dojscie - moze ktos ma jakis pomysł. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-21, 17:26
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | chyba ze jest jakies inne dojscie - | Jak pamiętam z autopsji to nie ma i trza magiel ściągać. Upierdliwa sprawa. Jesli czujnik nie hasa tak jak było i u mnie to nie powinno być progresji a jednakowe mniejsze wspomaganie w całym zakresie predkości. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-05-21, 17:49
|
|
|
Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz. Ten kabelek co idzie do servotronika (do tego przekaźnika), czy on nie jest tam wpinany w jakąś kostke (jak na tym obrazku)? Czy on tam jest na stale podłączony i jakoś zalany silikonem?
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-05-22, 15:09
|
|
|
Ale glupie rozwiazanie z tym zrobili, kto to wymyslił zeby na stale to robic. Jak bylaby kostka to duzo lzej by było - no nic trzeba magiel wyciagac. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-23, 18:25
|
|
|
w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy
druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-24, 05:46
|
|
|
maciu napisał/a: | w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy
druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli |
Jaki numerek od tego przekaźnika jest, na jaki polecasz zmianę? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-05-24, 06:17
|
|
|
u nas też jest jak w innych markach
że podawany sygnał z prędkością zanika ??
czyli na wolnych jest na stałe ? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-11, 19:04
|
|
|
adrian949 napisał/a: | maciu napisał/a: | w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy
druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli |
Jaki numerek od tego przekaźnika jest, na jaki polecasz zmianę? |
to mógł być jeden z wątków które pamiętam z czasów C4
http://forums.audiworld.c...d.php?t=2826857
jak będę po wymianie magla sprawdzę czy ten z C4 jest inny
pepi napisał/a: | u nas też jest jak w innych markach
że podawany sygnał z prędkością zanika ??
czyli na wolnych jest na stałe ? |
jak będę pamiętał sprawdzę w elsie, na pewno sterowanie zaworkiem jest zależne
od prędkości i tylko od tego |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
slaid
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: rafał
Jeżdzę: Audi a8/a6/acq
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 59 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2013-08-27, 16:58
|
|
|
Panowie nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwolcie ze się podłącze.
Mam problem od jakiegos czasu i w sumie juz nei wiem z czym. Nowy plyn po 500 km robi sie grafitowy i wyraznine widac ze jakis osad osadza sie na sitku w zbioriczku. Plukalem uklad kilka razy oraz wymienilem juz 3 pompy wspomagania i nic sie nie zmienia. wspomaganie dziala bardzo dobrze dopóki plyn sie nie zabarwi. Co to moze byc? Maglowica nowa z aso ma jakies 60 tysiecy przebiegu. Szczerze mam taki problem pierwszy raz :-) |
_________________ A8 ABZ; ACQ NG |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz1986
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: brzesko/wiedeń
|
Wysłany: 2013-09-16, 17:44 servotronik
|
|
|
Koledzy i Koleżanki podepne sie pod temat mam taki mały problem jak zapale rano samochód to np.wspomaganie chodzi lekko a po chwili zgasze i znowu zapale to już dużo ciężej co może być przyczyna zawór servotronika czy raczej coś z przekładnia??? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-17, 06:22
|
|
|
raczej servotronic |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz1986
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: brzesko/wiedeń
|
Wysłany: 2013-09-17, 18:48
|
|
|
a do sie tam coś czyścić czy trzeba wymieniać??? |
|
|
|
|
|