Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-12-13, 13:58
|
|
|
ile dałeś za regenerację i ile czasu trwała? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2009-12-13, 14:17
|
|
|
A można to sprawdzić kompterem czy moduł od servotronika jest walniety??bo nie chciał bym na darmo tyle wyjmować |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2009-12-13, 17:07
|
|
|
płaciłem 450zł za reg. wysłałem kurierem na nast. dzień mieli zrobili i wysłali. Tylko wysyłali w piątek i paczka była dopiero w poniedziałek. Naprawiałem w firmie z łodzi |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-12-14, 08:42
|
|
|
przemoR888 napisał/a: | płaciłem 450zł za reg. wysłałem kurierem na nast. dzień mieli zrobili i wysłali. Tylko wysyłali w piątek i paczka była dopiero w poniedziałek. Naprawiałem w firmie z łodzi |
kolego ja tez regenerowałem w łodzi mam nadzieje ze nie wtej samej firmie co ja bo mi jak zregenerowali to po 1000km mi sie rozsypała i 500zł poszło w błoto teraz zregenerowałem ją sam i jest ok |
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-12-21, 19:34
|
|
|
cześć glinka, napisz w jaki sposob zregenerowałeś magiel i skąd miałeś częći i jakie są potrzebne, z góry dziękuje , pozdrawiam |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-01-04, 13:27
|
|
|
giwera44 napisał/a: | cześć glinka, napisz w jaki sposob zregenerowałeś magiel i skąd miałeś częći i jakie są potrzebne, z góry dziękuje , pozdrawiam |
kupiłem od wersji angielskiej na szrocie za bezcen 100 zł w bardzo dobrym stanie i przelozylem wszystkie bebechy do swojej |
|
|
|
|
|
|
|
Yankes
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 2010-01-18, 18:58
|
|
|
Witam mam ten san problem wspomaganie od jakiegoś czasu zaczyna słabiej działać raz jest tak ze można kręcić jednym palcem a coraz częściej niestety już nie, kilka tysięcy wcześniej dawałem maglownice do regeneracji bo miała wyciek dosyć spory nawiasem regenerowali mi w krakowie niedaleko nowej huty i narazie wycieku nie ma, maglownica z servotronic na zaworek czy coś podobnego i podpina się do tego wtyczkę na 2 piny, nawiasem mówiąc na samą myśl o ponownym wyciąganiu maglownicy mam dreszcze wiec mam nadzieje ze problem nie leży po stronie maglownicy:P |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-01-18, 19:48
|
|
|
warto sprawdzic sterownik pod nogami u pasazera i to złącze co jest w natkolu jak to nie to to na 100% servotronic a najgorsze jest to ze servotronika nieda sie kupic osobno :-( |
Ostatnio zmieniony przez glinka 2010-01-25, 17:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Yankes
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 2010-01-22, 13:02
|
|
|
Może po prostu zawiesza się ten zaworek przy maglownicy z tego co pamiętam jest przykręcony do maglownicy na 4 śrubkach nie ruszałem tam nic bo wtedy jeszcze pięknie wspomagało no sprawdze w wolnej chwili ta elektrykę o której pisałes i napisze jakie efekty |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-01-25, 17:00
|
|
|
ja problem ze swoim servo rozwiązałem działa idealnie jak narazie :mrgreen: okazało sie ze kabel przy samej maglownicy był pękniety i robiło sie zwarcie
działa to na zasadzie elektromagnesu najlepszym sposobem na sprawdzenie tego jest zwykły zasilacz od anteny domowej pod nadkolem jest kostka łącząca odepnij ją i dotykaj kablami od zasilacza do kabla od servo jesli bedzie słychac takie delikatne naprawde delikatne pukanie to znaczy ze działa ja tak sprawdziłem swoje |
|
|
|
|
|
|
|
maniekmac
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3 i D2
Wiek: 47 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 31 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-01-30, 20:53
|
|
|
Ja miałem też problem ze wspomaganiem, może nieco inny ale jak były te mrozy to mi ciężko zaczęło chodzić więc zaglądam do zbiorniczka a tam płyn jakiś wymieszany brunatny i nie klarowny, więc myślę czas na wymianę. Koleś w sklepie motoryzacyjnym nawija mi że są płyny mieszalne i co naleje to będzie dobrze. Ja z doswiadczenia pamiętam że kiedyś namieszałem i dobrze nie było, ale cóż chciałem ten zielony (kiedyś febi 6261 a teraz swag czy jakoś tag) ale nie miał i wcisnął mi jakiś prestone. Po wymianie masakra po odpaleniu wyło aż do rozgrzania całego silnika a kierownica chodziła z oporem takimi skokami. Więc nowy płyn do śmieci i kupiłem ten zielony i jak ręką odjął , leciutko i cichutko, chociaż pewnie pompa trochę dostała w tyłek. |
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2010-02-03, 19:34
|
|
|
Wiele problemów ze wspomaganiem objawia się -1 Twoja żona jadąc samochodem mówi Ci że jakoś kierownica dziwnie chodzi- a Ty jesteś narąbany i mówisz jej że wczoraj czytałeś o tym na forum i wszystko jest ok .
2 Najczęściej nie wiadomo skąd silnik głośno chodzi i skrzypie a Ty idziesz kupujesz smar do łożysk i smarujesz, potem wmawiasz sobie że przestało kwiczeć
3 kupujesz płyn do servotronic i wszystko jest ok tylko kupiłeś jedną buteleczkę.
To są często spotykane problemy twojego złego wspomagania :mrgreen: ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-02-25, 11:39
|
|
|
glinka napisał/a: | warto sprawdzic sterownik pod nogami u pasazera i to złącze co jest w natkolu jak to nie to to na 100% servotronic a najgorsze jest to ze servotronika nieda sie kupic osobno :-( |
Co ty gadasz że się nie da kupić ? A w ASO się pytałeś ? coś około 1000zł chcą... |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-03-21, 11:12
|
|
|
witam opisze troszkie jak wyjmowałem magiel
najpierw odkreciłem kolumne kierowniczą trzyma sie na jednej srubie od srodka kabiny
nastepnie odkreciłem koncowki układu kierowniczego z lewej strony jest osłona blaszana osłaniająca tłumik drgan skretnych trzeba ją odkrecic potem odkrecam tłumik wciskam go na maksa i odchylam w bok poto zeby dostac sie do sruby ktura znajdoje sie nadnim odkrecam ją to wszystko z tej strony przechodze na prawą strone wyciągam wszystkie osłony nastepnie odkrecam przewody cisnieniowe i wciskam je do dołu tak aby nie przeszkadzały odkrecam srube 8mm imbus trzymającą magiel z tej strony są dwie no i zostaje nam jedna ta najgorsza dlatego własnie poodkrecałem wszystko zeby maglownica wisiała tylko na tej jednej i podczas odkrecania chamowała srube własnym ciezarem bo grzechotka jakis tam opor stawia i nie dałoby sie jej wykrecic inaczej wymaga to troszke cierpliwosci ale lepiej tak niz odkrecac całe zawieszenie nastepnie wyciągam magiel i po zabiegu :-P
mi sie udało nie stanowiło to dlamnie wiekszego problemu tylko szkoda ze nie robiłem zdjec podczas całej operacji :-P byłoby łatwiej jesli bedą jakies niejasnosci piszcie postaram sie pomoc
ten klucz dorabiałem do tej trudnodostepnej srubki inaczej sie nie dało |
|
|
|
|
|
|
|
WhiteDevil
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic 4hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 31 Skąd: Holandia
|
Wysłany: 2012-03-07, 20:35
|
|
|
Witam. Mam pytanie czy macie jakiś patent na te dwie śruby 17mm które łączą przewody ciśnieniowe z maglownicą. Odstęp pomiędzy nimi jest tak mały że nic tam się nie mieści. Udało mi się je jakoś zakręcić ale przydałoby się je trochę mocniej dokręcić bo troszkę się pocą i podejrzewam że płyn tam będzie kapał. |
|
|
|
|
|