|
Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-03-14, 11:02
|
|
|
Hej magiel wymieniałem w sobotę, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie śruby od węży mają 2 rozmiary 19 i 22, odkręcałem je kluczem oczkowym wygiętym:
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-03-18, 18:20
|
|
|
a ja mam jeszcze pytanko mianowicie u mnie wymieniłem dwie maglownice trzy pompy wspomagania płyny przewody przekaznik servotronic i jakos czegos nie rozumie jak odpalam auto rano kierownica chodzi leciutko bardzo leciutko ale jak sie auto nagrzeje chodzi bardzo ciezko niemam pojecia o co chodzi?? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-03-19, 12:42
|
|
|
Masa, Widzę , że cały czas walczysz z tym dziadostwem :-? Jak wiesz mam to samo u siebie i jeszcze zimę przelatałem, bo w o tej porze roku objawy są mniej dokuczliwe, ale jak teraz zrobi sie ciepło wiem że juz bedę musiał się tym zając na 100%. Tylko jak czytam że wymieniłeś juz 3 pompy, 2 magle i przekaźnik to utwierdzam się że żaden typowy zakład naprawiający układy wspomagania nie dojdzie co jest przyczyna. Bedą wyminiać po kolei jak Ty i i tak nic to nie da. Tak mi sugerowali jak pytałem- "trzeba zacząc od pompy" . Fajnie ale pompę już zmieniałem. "To nic na pewno jest wadliwa" Itd... Samemu chyba bedę musiał dojść co jest przyczyną :roll: |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-03-19, 13:13
|
|
|
ja jeszcze zrobiłem inny patent podpiołem sie bezpośrednio do czujnika w maglu prostownikiem i było ciut lepiej ale to jeszcze nie to także nie wiem pompe mam oryginał 120 bar wyciągnieta z auta gdzie chodziła kiera pieknie kurce jeszcze mysle czy czasami koła pasowa na pompie nie jest za małe moze ktos tam pazury wsadził jakby ktos mógł zmierzyc srednica koła pasowego na pompie byłbym wdzieczny albo to koło jest za małe albo czujnik w maglu jest walniety bo cały czas jest ten sam mechanicy go tylko przekładali z magla do magla a przekażnik pod nogami pasażera jest taki gorący ze aż nieda sie dotknąć i moim zdaniem nie powinien sie tak grzac |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2012-03-25, 21:52
|
|
|
Masa napisał/a: | a ja mam jeszcze pytanko mianowicie u mnie wymieniłem dwie maglownice trzy pompy wspomagania płyny przewody przekaznik servotronic i jakos czegos nie rozumie jak odpalam auto rano kierownica chodzi leciutko bardzo leciutko ale jak sie auto nagrzeje chodzi bardzo ciezko niemam pojecia o co chodzi?? |
a jaki olej zalany syntetyk czerwony? prawidłowo powinien byc minerał zielony |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-03-26, 16:46
|
|
|
zielony Febi taki mi zalali mnie sie wydaje ze to cholerstwo servotronic w maglu jest walniete |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Majki
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 65 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2012-04-22, 19:26
|
|
|
Masa napisał/a: | zielony Febi taki mi zalali mnie sie wydaje ze to cholerstwo servotronic w maglu jest walniete |
Podpinam sie do tematu też mam problem z servotronikiem,a dokładnie jak kręce w lewo to wszystko ok a w prawo mam jakis opór-trzymam dalej na prawo puści i jakoś sie kręci-czyżby magiel?... |
_________________ Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-04-23, 14:52
|
|
|
Majki napisał/a: | Podpinam sie do tematu też mam problem z servotronikiem,a dokładnie jak kręce w lewo to wszystko ok a w prawo mam jakis opór-trzymam dalej na prawo puści i jakoś sie kręci-czyżby magiel?... |
Magiel i czujnik servotronika który jest w środku... ale najpierw sprawdź wiązkę od magla bo z upływem lat tam potrafi się zacząć rozłączać... ale raczej magiel do regeneracji albo do wymiany. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-09-01, 07:59
|
|
|
czesc,
mialem luzy na maglu, kupilem uzywke z auta o przebiegu niecale 100kkm.
poprzednia stara, mimo ze czasem stukaly luzy, chodzila tak, ze na postoju moglem jednym palcem krecic dookolo fajera.
nowa jest caly czas jakby ciasna, urzywam sily nawet sporawej.
mam auto z 2001 roku, czujnik skretu mialem nie w maglu, tylko w kolumnie.
nowy magiel byl z 2002 roku, mial czujnik w maglu.
mechanik ucial kabel od czujnika w maglu, zostawil moj w kolumnie.
po wymianie zadnych bledow nie ma, wszystko podlaczone ok,
tylko chodzi dosyc ciasno...
co jest ?
:-(
PS. juz conieco poczytalem, i wiem napewno:
1-musze zmienic mechanika, rece opadaja korvaa...
2-moze fabrycznie/moze nie, kupilem auto z maglownica bez servotronic. na wymiane kupilem magiel ktory posiadal servotronic.
ale "kumaty" mechanik upitolil przewod od zaworka przy maglu, i zadowolony...
- na moje informacje, ze chodzi mi ciezko kiera, a na wytelepanym poprzednim maglu bylo o niebo lepiej, stwierdzil ze to wina magla, zlozone jest ok.
ja pierdziele....
mam dosyc juz mechanikow,
ktorzy sie edukuja na moich autach.
- nie chce juz szukac, czy faktycznie bylo servotronic fabrycznie, i jakis "zdolny" mechanik wsadzil zwykly magiel,
chce poprostu miec lekkie wspomaganie
nowy magiel mam z autka o smiesznym przebiegu, nawet oslony i drazki orginal.
chce juz zostawic ten magiel u siebie.
- tylko teraz do Was mam prosbe:
Doradzcie mi Chlopaki, co mam zrobic zeby servotronik[zaworek na maglu] nie blokowal sily wspomagania ?
- da sie usunac ten zaworek na maglu poprostu ?
- a moze rozebrac go, i ustawic w pozycji takiej, zeby nie blokowal sily wspomagania juz nigdy, w zadnym stopniu ?
pomocy |
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2012-09-05, 20:21
|
|
|
smoczek, Trzeba było kupić nówke w ASO po VIN'ie i nie byłoby problemu. ;-) |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-09-06, 14:48
|
|
|
:-)
jasne...
bylem w aso na przegladzie zawiechy,skrzyni,itd.
zrobili mi nawet kosztorys...
za magiel, poloski z przegubami na przod, oraz tarcze z klockami,
wyszlo im ponad 20 000 zl
[ mnie cale auto, z akcyza i lpg kosztowalo 30 tys ]
- to co z tym zrobic teraz, wyjac magiel i zablokowac ten zawor od servotronica ?
powie mi ktos zorientowany ?
bo jak mam znow wstawiac auto na demontaz/montaz magla, robic geometrie i poprawiac / bo kierownica krzywo itd,
pomijam juz stracony czas i koszt,
to juz mam dosyc eksperymentowania...
-
wogole dziwne ze nie mialem tego servotronica,
mam praktycznie full opcje, navi,tv,alcantara na podsufitce i boczkach, pelna elektryka,grzanie,webasto,solardach,rolety, wersja Long 2001r 310 koni.
tylne zawieszenie pneumatyka, no wsio ma, a servotronika nie mial ?
- moze ktos juz grzebal przy maglu,
obejrze stary, czy on byl od nowosci czy jakas inna data produkcji jest wybita. |
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-09-06, 16:13
|
|
|
jakbyś nie potrzebował tego zaworu to go odkupie 8-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-09-06, 16:49
|
|
|
dam ci go za darmo, tylko go wymontuj :-) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-09-06, 19:54
|
|
|
smoczek napisał/a: | :-)wogole dziwne ze nie mialem tego servotronica,
mam praktycznie full opcje, navi,tv,alcantara na podsufitce i boczkach, pelna elektryka,grzanie,webasto,solardach,rolety, wersja Long 2001r 310 koni.
tylne zawieszenie pneumatyka, no wsio ma, a servotronika nie mial ?
- moze ktos juz grzebal przy maglu... |
Najlepiej sprawdzić wyposażenie po numerze VIN... tam będzie jasno i czytelnie napisane czy Servotronic fabrycznie był czy nie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2012-09-08, 11:37
|
|
|
smoczek, to jest najwiekszy problem z tym durnym czujnikiem |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|