Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-15, 12:03
|
|
|
drago_o napisał/a: | Ostatnio wziąłem 2 tarcze w rękę i okazują się cięższe znacznie niż moja żona. |
Już nie przedzaj - moja też raczej niewielkich gabarytów ale nie tyle co dwie tarcze hamulcowe
drago_o napisał/a: | Z ciekawości sprawdzę ile taka tarcza waży. |
Z tej ciekawości nie sprawdzaj tylko na wadze ile twoja żona waży... żeby ci nie odbiła na czole napisu TEFAL
drago_o napisał/a: | Kurier bardzo wyzywał jak przyniósł paczkę |
Ci to często mają problem. Nie kumam tego. Ja im pracy nie wybierałem i chyba nikt ich na siłę przy tym nie trzyma |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-03-15, 14:45
|
|
|
FOSS napisał/a: |
drago_o napisał/a:
Z ciekawości sprawdzę ile taka tarcza waży.
Z tej ciekawości nie sprawdzaj tylko na wadze ile twoja żona waży... żeby ci nie odbiła na czole napisu TEFAL |
Ona zepsute wagi wyrzuca i kupuje nowe
14.1 kg czyli 28.2 dwie Przegrałbym jakbym się zakładał |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
frugo
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, A6 C5
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2017 Posty: 17 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-03-27, 19:43
|
|
|
Udało mi się odzyskać pieniądze a tarcze i zaciski zostały wysłane do kogo innego trochę nerwów i czasu stracone ale jest ok. A tarcze z zaciskami ważą 45kg i wysyłka pocztą polską to nawet 85 zł najgorsze że nioslem te tarcze na pocztę dobry kawał drogi bo nie ma parkingu zaraz koło poczty i ledwo zywy, ostatkiem sił łapiąc oddech mówię że chce to wysłać.. waga 45 kg a Pani mi mówi że oni przyjmuja tylko paczki do chyba 20kg. Nawet nie wiecie w jaka wpadłem euforię |
|
|
|
|
|
|
|
wordeck
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Włodek
Jeżdzę: A8 D3, A8 D2, A6 C5, A 100
Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 15 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2019-01-06, 16:28
|
|
|
Zdecydowałem się wymienić fabryczne spowalniacze 312 mm na prawdziwe hamulce... Pacjent to A8 D2 2.8q przed liftem. Skompletowałem części na przód pod tarcze i zaciski 360 mm od A8 D3, poliftowe żeliwne zwrotnice od A8 D2 3.3 TDI. Ale mam kłopot z tyłem, proszę o pomoc.
Pomijając kosmiczną cenę 780 zł za szt. jarzma do tylnego zacisku pod tarczę 310 mm, to i tak nigdzie nie mogę takich znaleźć - artykuł jest wycofany przez producenta. Trochę się obawiam, że jeżeli założę tarcze 280 mm, to tył będzie zbyt słaby w stosunku do przodu, więc chcę wstawić coś większego.
Pomysł z adapterami odrzucam, głównie ze względu na brak homologowanych adapterów. Wiem, że się da, ale wolałbym nie (dopuszczam ewentualnie podkładkę między piastę a adapter). Dlatego rozważam inne rozwiązanie. W Transporterze T5 występuje z tyłu zestaw z ręcznym na linkę, tarczą o średnicy 294 mm i szerokości 44,3 mm w wersji wentylowanej i niewentylowanej. Zakładam, że tarcze i zaciski kupię nowe. Nie wiem tylko, czy jarzma z T4/T5 podejdą do tylnej zwrotnicy od A8 D2 bez adapterów, głównie chodzi mi o rozstaw śrub mocujących, nie mogę znaleźć tej informacji. Może ktoś ma możliwość podania tego wymiaru lub zmierzenia również innych jarzm? Byłaby to ciekawa alternatywa dla rzeźb z adapterami, myślę że wiele osób mogłoby skorzystać z takiego rozwiązania.
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-01-07, 00:19
|
|
|
Ciekawa alternatywa z tymi zaciskami z VW T4.
A tak przy okazji - jakie poduszki dopasowałeś do tego swapu na R5 w A8 D2?
Czy trzeba było przerabiać pas przedni? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-01-07, 07:01
|
|
|
dziwne podejście masz na 99% nie siądzie z t4
Coś trzeba będzie przerabiać |
|
|
|
|
Assras
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 27 Lis 2014 Posty: 2 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 2019-01-07, 10:51
|
|
|
Witam.
Ja również zamierzam zmienić przednie hamulce z modelu d3 do s8 d2 prefl
Czy zaciski z Audi A8 d3 3.2 fsi 2006 r. dwutłoczkowe będą pasować do s8 d2?
Czy to są napewno zaciski na tarcze 360mm, bo widziałem takie zaciski na tarcze 321mm
Czy może lepiej szukać zaciskow z A8 4.2 dla pewności ??
I jak jest z dystansami? ( mam żeliwne zwrotnice )
Czy ktoś z forum wykonuje takie dystanse??
I jak się sprawują takie hamulce z dystansami?? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-01-07, 12:36
|
|
|
Assras napisał/a: | I jak jest z dystansami? ( mam żeliwne zwrotnice )
Czy ktoś z forum wykonuje takie dystanse??
I jak się sprawują takie hamulce z dystansami?? |
Olej adaptery i ładuj zwrotnice z 3.3 TDI |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
wordeck
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Włodek
Jeżdzę: A8 D3, A8 D2, A6 C5, A 100
Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 15 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2019-01-07, 15:26
|
|
|
Odnośnie poduszek pod silnik 2.3: jedna była oryginalna, druga o jakiegoś BMW, na sankach zostały wspawane adaptery. Ale to już historia, od 3 lat siedzi tam 2.8 AAH z sekwencją.
Co do meritum, żeby nie powielać - temat rozwinął się tutaj:
http://www.audiklub.org/f...p?f=28&t=146909
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-01-09, 22:25
|
|
|
wordeck napisał/a: | Pomysł z adapterami odrzucam, głównie ze względu na brak homologowanych adapterów. | Sprzedawałem takowe adaptery pod 330 mm z atestem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-15, 08:14
|
|
|
Cześć.
Przejrzałem forum i mam jakieś sprzeczne info.
Pacjent: S8 D2 AHC PreFL
Kupiłem od Młodego zestaw z D3 na przód.
Tarcze 360, klocki, zaciski i malutką okrągłą tarczę jako dystans.
Jak ja to mam zamontować?
Rozumiem, że muszę mieć dłuższe śruby? Siadłem tak teraz do tego i zgłupiałem.
Sprawa 2. Jeżeli chodzi o tył, mam kupiłem zaciski od politfa, chcę kupić do tego tarcze od A8 D4, 330/22 i klocki...? Jakie? Peugeot 407?
Sprawa 3. Czy gdzieś trzeba robić jakieś przeróbki względem przewodów hamulcowych? Coś wymieniać, przedłużać?
47071605_121851678748256_4811010726170722304_n.jpg Zaciski D3 |
|
Plik ściągnięto 19 raz(y) 136,75 KB |
|
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-03-15, 16:31
|
|
|
Nie wiem co kupiłeś na przód, ale po tym co piszesz wnioskuje, że adapter ?
Przy klockach PSA będziesz miał mniejszy pasek. Tarcze kup z Q5.
Customowe linki.
Wszystko na forum było opisane, łącznie z nr części. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-03-15, 22:26
|
|
|
dice111 napisał/a: | Nie wiem co kupiłeś na przód, ale po tym co piszesz wnioskuje, że adapter ?
Przy klockach PSA będziesz miał mniejszy pasek. Tarcze kup z Q5.
Customowe linki.
Wszystko na forum było opisane, łącznie z nr części. |
Cześć, przepraszam, tak się kończy pisanie głosowe z Google...
Kupiłem zestaw z D3 na przód, tarcze, klocki, zaciski po regeneracji i adapter odsuwający wszystko o 17mm.
Zastanawiam się nad śrubami - muszą być o te 17mm dłuższe. Może ktoś wie, jakie to dokładnie śruby i gdzie je kupić?
Używam opcji "szukaj" i serio nie mogę tego namierzyć, jakbyś był w stanie podpowiedzieć, będę wdzięczny. |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
|