Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Swap hamulców na Brembo S8  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-04, 00:03   

Tarcza ma 10mm różnicy w odsadzeniu, robisz to na seryjnym zacisku? Bo q5 chyba już miały ten malutki elektryczny ręczny.
_________________
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-06-04, 07:45   

A może ktoś ma zwymiarowany adapter na tył i umiał by się tym podzielić. Dziś powinienem mieć dystanse na przód pod tarczę 360mm, ale tył też bym powiększył chętnie.
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2014-06-04, 09:06   

U mnie będzie seryjny zacisk i adapter. Jak skończę i przetestuje to porobię zdjęcia i wrzucę tu wszystkie potrzebne informacje. Cierpliwości, w przyszły weekend się za to biorę.
_________________
Narazie czytam
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-04, 10:08   

No to powodzenia.. Na seryjnym zacisku i tarczy 310 robi nie wygląda to pięknie a co dopiero przy 330mm. Zdjęcie pożyczone ale tak to wychodzi. Większych klocków nie ma tylko musi być odpowiednia tarcza ew zestaw zacisk tarcza.
_________________
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2014-06-04, 13:42   

Mi głownie zależy na poprawie hamowania. I na tym się skupiam.
_________________
Narazie czytam
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-06-04, 19:30   

Spoko, nie dogryzam bo efektywnosc hebli wzrośne tylko ze strony wizualnej nie fajnie to wychodzi. Zapodaj fotki co i jak, ja swoje niebawem wstawię dla porównania.
_________________
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2014-06-06, 22:38   

Wygląd to tez ważna sprawa, zobaczymy.
_________________
Narazie czytam
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2014-07-17, 22:13   

Koledzy a ta tarcza 360 z d3 wchodzi bez problemu na piaste do d2, bo ta tarcza ma wysokosc wewnetrzna mniejsza niz tarcza 323 z d2. A i wystarcze zacisk z d3 i juz tarcze bez problemu mozna wlozyc 360 do d2 polifcie a przewody hamulcowe trzeba przerobic?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-07-17, 22:24   

Link do tematu: http://www.a8team.pl/d2-0...-d2-vt12081.htm

Cytat:
Na własnym przykładzie: Zacisk z A8 D3 W12 i tarczy 385x36mm pasuje p&p* na ALU zwrotnicę z zaciskiem lucasa 2 tłoczki.

* nie do końca. :P

- blaszka mocująca wężyk hamulcowy musi być ciut odgięta bo przylega do zwrotnicy
- końcówka gumowego przewodu z D2 ma 2 symetryczne wypusty w blachę mocującą, natomiast w D3 blacha ma te 2 wypusty pod kątem 65° (należy kupić nowe przewody od D3 - groszowe sprawy i są one zbrojone :D )
- przeróbka kostki czujnika zużycia.. D2 ma okrągłe a D3 prostokątne.

Plusy:
- jakość hamowania b. dobra, aż głowa boli przy mocniejszym wdepnięciu;
- kilkukrotne hamowanie z większych prędkości no problemo, nic nie śmierdzi;
- wizualnie wygląda lepiej w 20" felgach;
- przyzwoite koszta klocków;
- łatwość wymiany klocków.

Minusy:
- pompa hamulcowa mało wydajna, pierwsze wdepnięcie to leci niemalże do spodu ale i tak hamuje żyleta, następne wdepnięcie wymaga już mniejszego skoku pedału;
- przy pełnym ognistym wdepnięciu potrafi przy 90km/h zapiszczeć kołami, zdarzyło się też terkotanie abs przy szybszym wciśnięciu pedału przy 70km i nie robię sobie tu jaj..; <jezu>
- jeśli na tyle pozostaje 269 albo 280mm tarcza to przód będzie nurkował;
- przy takich heblach każde mocniejsze hamowanie ukaże niedomaganie zawiechy;
- 1 zacisk waży 8kg;
- 1 tarcza waży 17,3kg.


Powyższy przykład tyczy się zestawu z s8/w12 i tarcz 385mm ale to jest bliźniaczo podobne do 360mm.
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-17, 22:48   

mariuszjp100 napisał/a:
Koledzy a ta tarcza 360 z d3 wchodzi bez problemu na piaste do d2, bo ta tarcza ma wysokosc wewnetrzna mniejsza niz tarcza 323 z d2. A i wystarcze zacisk z d3 i juz tarcze bez problemu mozna wlozyc 360 do d2 polifcie a przewody hamulcowe trzeba przerobic?


Wszystko jest opisywane na forum wystarczy poszukać, dokładnie przeczytać cały temat od początku lub użyć wyszukiwarki. Jakie tarcze pasują, co trzeba przerobić lub nie trzeba. Temat maglowany nie raz
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
raptus 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 17
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2014-12-30, 21:42   

Poczytałem temat i zdecydowałem się kupić zaciski z D3,oczywiście przekonany ze zwrotnice są aluminiowe, produkcja auta grudzień 1998,niestety są żeliwne:( podpowiedzcie gdzie mam zapukać żeby dorobić dystanse,możne ktoś na Podkarpaciu to przerabiał?
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-12-31, 00:01   

nie wiem co wy macie do hamulców z d2 nie jestem z tych co jeżdża autem a raczej naleze do tych co nimi zapier....ą :) i jak depne w hebel to plomby wypadają z zębów ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-12-31, 05:37   

preston81 napisał/a:
jak depne w hebel to plomby wypadają z zębów ...

A na tych z D3 przez pierwszy tydzień masz wrażenie, że mózg chce się wydostać z głowy.. I to wyciąganie z fotela :p

raptus, każdy tokarz Ci to dorobi :) Napisz do marekp750 ( http://www.a8team.pl/marekp750,u,2306.htm ) post: http://www.a8team.pl/d2-a...7,15.htm#147571 Swego czasu do siebie dorabiał, to może ma rysunek z wymiarami.
_________________
 
 
raptus 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 17
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2014-12-31, 06:24   

Preston,ja nie wiem jak się maja sprawować hamulce w D2,dopiero kupiłem auto,przy hamowaniu tarcze bija,z doświadczenia wiem ze szkoda przetaczać bo i tak będzie to samo,a mam uczulenie na na hamulce,raz ze lubię depnąć a dwa ze na Podkarpaciu góreczki zakręty itd. wiem ze dziadostwo długo nie wytrzyma,parę lat wcześniej podczas zabawy w ściganego z moim śfagrem rozgrzałem tarcze tak że były czerwone i to jak byś z pieca od kowala wyjął:) następnego dnia pracowały bez najmniejszych zastrzeżeń,to są dobre tarcze,nie wiem ale materiał był pierwsza klasa,lubię mieć dobre hamulce,albo kupić ebc albo adopcja z D3,ja już pobawię się w swap.
 
 
MaciekW 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-31, 08:40   

Ja jestem po przekładce z D3 (tarcza 360 i zacisk 2 tłoczkowy) i jest mega różnica. teraz to zaczyna hamować. Oczywiście zregenerowane też zostały tyły bo bez tego to słabo to robiło. Po kilku ostrych hamowaniach nic nie bije po kierownicy - tarcze nadal proste. Zaciski kupiłek po 100zł (w stanie idealnym + metalowe osłony), tarcze ATE i klocki HAWK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.