Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-04, 00:03
|
|
|
Tarcza ma 10mm różnicy w odsadzeniu, robisz to na seryjnym zacisku? Bo q5 chyba już miały ten malutki elektryczny ręczny. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-06-04, 07:45
|
|
|
A może ktoś ma zwymiarowany adapter na tył i umiał by się tym podzielić. Dziś powinienem mieć dystanse na przód pod tarczę 360mm, ale tył też bym powiększył chętnie. |
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2014-06-04, 09:06
|
|
|
U mnie będzie seryjny zacisk i adapter. Jak skończę i przetestuje to porobię zdjęcia i wrzucę tu wszystkie potrzebne informacje. Cierpliwości, w przyszły weekend się za to biorę. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-04, 10:08
|
|
|
No to powodzenia.. Na seryjnym zacisku i tarczy 310 robi nie wygląda to pięknie a co dopiero przy 330mm. Zdjęcie pożyczone ale tak to wychodzi. Większych klocków nie ma tylko musi być odpowiednia tarcza ew zestaw zacisk tarcza.
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2014-06-04, 13:42
|
|
|
Mi głownie zależy na poprawie hamowania. I na tym się skupiam. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-04, 19:30
|
|
|
Spoko, nie dogryzam bo efektywnosc hebli wzrośne tylko ze strony wizualnej nie fajnie to wychodzi. Zapodaj fotki co i jak, ja swoje niebawem wstawię dla porównania. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2014-06-06, 22:38
|
|
|
Wygląd to tez ważna sprawa, zobaczymy. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2014-07-17, 22:13
|
|
|
Koledzy a ta tarcza 360 z d3 wchodzi bez problemu na piaste do d2, bo ta tarcza ma wysokosc wewnetrzna mniejsza niz tarcza 323 z d2. A i wystarcze zacisk z d3 i juz tarcze bez problemu mozna wlozyc 360 do d2 polifcie a przewody hamulcowe trzeba przerobic? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-17, 22:24
|
|
|
Link do tematu: http://www.a8team.pl/d2-0...-d2-vt12081.htm
Cytat: | Na własnym przykładzie: Zacisk z A8 D3 W12 i tarczy 385x36mm pasuje p&p* na ALU zwrotnicę z zaciskiem lucasa 2 tłoczki.
* nie do końca.
- blaszka mocująca wężyk hamulcowy musi być ciut odgięta bo przylega do zwrotnicy
- końcówka gumowego przewodu z D2 ma 2 symetryczne wypusty w blachę mocującą, natomiast w D3 blacha ma te 2 wypusty pod kątem 65° (należy kupić nowe przewody od D3 - groszowe sprawy i są one zbrojone )
- przeróbka kostki czujnika zużycia.. D2 ma okrągłe a D3 prostokątne.
Plusy:
- jakość hamowania b. dobra, aż głowa boli przy mocniejszym wdepnięciu;
- kilkukrotne hamowanie z większych prędkości no problemo, nic nie śmierdzi;
- wizualnie wygląda lepiej w 20" felgach;
- przyzwoite koszta klocków;
- łatwość wymiany klocków.
Minusy:
- pompa hamulcowa mało wydajna, pierwsze wdepnięcie to leci niemalże do spodu ale i tak hamuje żyleta, następne wdepnięcie wymaga już mniejszego skoku pedału;
- przy pełnym ognistym wdepnięciu potrafi przy 90km/h zapiszczeć kołami, zdarzyło się też terkotanie abs przy szybszym wciśnięciu pedału przy 70km i nie robię sobie tu jaj..; <jezu>
- jeśli na tyle pozostaje 269 albo 280mm tarcza to przód będzie nurkował;
- przy takich heblach każde mocniejsze hamowanie ukaże niedomaganie zawiechy;
- 1 zacisk waży 8kg;
- 1 tarcza waży 17,3kg. |
Powyższy przykład tyczy się zestawu z s8/w12 i tarcz 385mm ale to jest bliźniaczo podobne do 360mm. |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-17, 22:48
|
|
|
mariuszjp100 napisał/a: | Koledzy a ta tarcza 360 z d3 wchodzi bez problemu na piaste do d2, bo ta tarcza ma wysokosc wewnetrzna mniejsza niz tarcza 323 z d2. A i wystarcze zacisk z d3 i juz tarcze bez problemu mozna wlozyc 360 do d2 polifcie a przewody hamulcowe trzeba przerobic? |
Wszystko jest opisywane na forum wystarczy poszukać, dokładnie przeczytać cały temat od początku lub użyć wyszukiwarki. Jakie tarcze pasują, co trzeba przerobić lub nie trzeba. Temat maglowany nie raz |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
raptus
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 30 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2014-12-30, 21:42
|
|
|
Poczytałem temat i zdecydowałem się kupić zaciski z D3,oczywiście przekonany ze zwrotnice są aluminiowe, produkcja auta grudzień 1998,niestety są żeliwne:( podpowiedzcie gdzie mam zapukać żeby dorobić dystanse,możne ktoś na Podkarpaciu to przerabiał? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-12-31, 00:01
|
|
|
nie wiem co wy macie do hamulców z d2 nie jestem z tych co jeżdża autem a raczej naleze do tych co nimi zapier....ą i jak depne w hebel to plomby wypadają z zębów ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-12-31, 05:37
|
|
|
preston81 napisał/a: | jak depne w hebel to plomby wypadają z zębów ... |
A na tych z D3 przez pierwszy tydzień masz wrażenie, że mózg chce się wydostać z głowy.. I to wyciąganie z fotela :p
raptus, każdy tokarz Ci to dorobi Napisz do marekp750 ( http://www.a8team.pl/marekp750,u,2306.htm ) post: http://www.a8team.pl/d2-a...7,15.htm#147571 Swego czasu do siebie dorabiał, to może ma rysunek z wymiarami. |
_________________
|
|
|
|
|
raptus
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 30 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2014-12-31, 06:24
|
|
|
Preston,ja nie wiem jak się maja sprawować hamulce w D2,dopiero kupiłem auto,przy hamowaniu tarcze bija,z doświadczenia wiem ze szkoda przetaczać bo i tak będzie to samo,a mam uczulenie na na hamulce,raz ze lubię depnąć a dwa ze na Podkarpaciu góreczki zakręty itd. wiem ze dziadostwo długo nie wytrzyma,parę lat wcześniej podczas zabawy w ściganego z moim śfagrem rozgrzałem tarcze tak że były czerwone i to jak byś z pieca od kowala wyjął:) następnego dnia pracowały bez najmniejszych zastrzeżeń,to są dobre tarcze,nie wiem ale materiał był pierwsza klasa,lubię mieć dobre hamulce,albo kupić ebc albo adopcja z D3,ja już pobawię się w swap. |
|
|
|
|
|
|
|
MaciekW
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lis 2014 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-12-31, 08:40
|
|
|
Ja jestem po przekładce z D3 (tarcza 360 i zacisk 2 tłoczkowy) i jest mega różnica. teraz to zaczyna hamować. Oczywiście zregenerowane też zostały tyły bo bez tego to słabo to robiło. Po kilku ostrych hamowaniach nic nie bije po kierownicy - tarcze nadal proste. Zaciski kupiłek po 100zł (w stanie idealnym + metalowe osłony), tarcze ATE i klocki HAWK. |
|
|
|
|
|