Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-17, 17:29
|
|
|
tyle to komuś uciekło |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-17, 18:51
|
|
|
beyer28 napisał/a: | macisz12 napisał/a: |
Przyjdzie mi jeszcze raz sie dobrać do nastawnikow ale juz niestety rozpinajac rozrząd bo drażni mnie ta odchylka na -10. |
A to wina łancuszka? Może rozrząd źle ustawiony...a przed wymianą tyle samo miałeś? |
Przed wymiana było tak samo. Wał i oba wałki wydechowe ustawione w punkt. Wiec co pozostaje jak nie łańcuszek. Czujnik halla tez podmienialem wiec można go wykluczyć. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-18, 19:18
|
|
|
ja wczoraj zlałem olej na noc aby ładnie obciekło
i dzisiaj zalałem nowy i nic się nie odezwało
nawet hydrauliki nie było słychać normalnie tak jakby zapalać |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-18, 19:46
|
|
|
pepi napisał/a: | ja wczoraj zlałem olej na noc aby ładnie obciekło
i dzisiaj zalałem nowy i nic się nie odezwało
nawet hydrauliki nie było słychać normalnie tak jakby zapalać |
Więc jaki z tego morał?żeby co miesiąc wymieniać olej |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-18, 20:56
|
|
|
Napewno nie wolno przyciągać wymian oleju ani nie lac byle jakiego oleju, bo to ze nastawniki padaja to głownie przez właśnie olej. Ja jak stare wycignolem to było sporo syfku na siatce nastawnika i myślę ze przez to nastawniki padły. Może też jest w tym mojej winy ze jak kupilem auto to nie wyminilem oleju tylko uwierzyłem poprzedniemu właścicielowi ze wymienił. Gorąco go pozdrawiam |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-18, 20:59
|
|
|
motul pelen syntetyk i wymiana co 15k km i zagladanie na stan co 1k |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-18, 22:04
|
|
|
ja jak kupywałem to mialem do przejechania 7tyś km na oleju ale własciciel przekonywał bardzo mnie abym wymienił sobie go jeszcze po zakupie dla swojego spokoju, ze mam swiezy olej a ja sprawdzam co 2 tygodnie stan a jak duzo jezdze to co 500km tak w razie w |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2014-02-19, 10:47
|
|
|
Ma może ktoś na zbyciu ten przyrząd do ściśnięcia napinacza. Jest on w komplecie z nowym napinaczem i może ktoś po wymianie go nie wyrzucił i by odsprzedał, pożyczył, podarował... |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-19, 13:53
|
|
|
Ja ci mogę pożyczyć. Napisz na pw adres to ci wyślę. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-19, 21:54
|
|
|
masakra od osatnich postów ani razu mi nie zastukał natomiast Vagiem g o przeleciałem i wyszedł błąd sporadyczny
Address 01 -------------------------------------------------------
1 Fault Found:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-02-20, 11:02
|
|
|
preston81 napisał/a: | masakra od osatnich postów ani razu mi nie zastukał natomiast Vagiem g o przeleciałem i wyszedł błąd sporadyczny
Address 01 -------------------------------------------------------
1 Fault Found:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000 |
To może podmień na początek G40. A co masz w grupie 093? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-20, 16:37
|
|
|
a może pasek jest tu gdzie nie trzeba
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-20, 18:35
|
|
|
preston81 napisał/a: | masakra od osatnich postów ani razu mi nie zastukał natomiast Vagiem g o przeleciałem i wyszedł błąd sporadyczny
Address 01 -------------------------------------------------------
1 Fault Found:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000 |
A co to są za błędy? nastawnika? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-20, 21:02
|
|
|
bardziej paska lub coś słabo poskładane |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-20, 22:40
|
|
|
macisz12 napisał/a: | Napewno nie wolno przyciągać wymian oleju ani nie lac byle jakiego oleju, bo to ze nastawniki padaja to głownie przez właśnie olej. |
Oj to trzeba migiem wymieniać, bo u mnie już 11tysi przejechane od ostatniej wymiany. Nowy Motul, albo Valvoline, do tego 2 strzykawy ceramizera i musi być lepiej |
|
|
|
|
|