Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-17, 17:29   

tyle to komuś uciekło :)
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-17, 18:51   

beyer28 napisał/a:
macisz12 napisał/a:

Przyjdzie mi jeszcze raz sie dobrać do nastawnikow ale juz niestety rozpinajac rozrząd bo drażni mnie ta odchylka na -10.

A to wina łancuszka? Może rozrząd źle ustawiony...a przed wymianą tyle samo miałeś?

Przed wymiana było tak samo. Wał i oba wałki wydechowe ustawione w punkt. Wiec co pozostaje jak nie łańcuszek. Czujnik halla tez podmienialem wiec można go wykluczyć.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-18, 19:18   

ja wczoraj zlałem olej na noc aby ładnie obciekło
i dzisiaj zalałem nowy i nic się nie odezwało :D
nawet hydrauliki nie było słychać normalnie tak jakby zapalać
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-18, 19:46   

pepi napisał/a:
ja wczoraj zlałem olej na noc aby ładnie obciekło
i dzisiaj zalałem nowy i nic się nie odezwało :D
nawet hydrauliki nie było słychać normalnie tak jakby zapalać


Więc jaki z tego morał?żeby co miesiąc wymieniać olej :D
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-18, 20:56   

Napewno nie wolno przyciągać wymian oleju ani nie lac byle jakiego oleju, bo to ze nastawniki padaja to głownie przez właśnie olej. Ja jak stare wycignolem to było sporo syfku na siatce nastawnika i myślę ze przez to nastawniki padły. Może też jest w tym mojej winy ze jak kupilem auto to nie wyminilem oleju tylko uwierzyłem poprzedniemu właścicielowi ze wymienił. Gorąco go pozdrawiam :/
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-18, 20:59   

motul pelen syntetyk i wymiana co 15k km i zagladanie na stan co 1k
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-02-18, 22:04   

ja jak kupywałem to mialem do przejechania 7tyś km na oleju ale własciciel przekonywał bardzo mnie abym wymienił sobie go jeszcze po zakupie dla swojego spokoju, ze mam swiezy olej :D a ja sprawdzam co 2 tygodnie stan a jak duzo jezdze to co 500km tak w razie w :D
_________________
dare to be great
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2014-02-19, 10:47   

Ma może ktoś na zbyciu ten przyrząd do ściśnięcia napinacza. Jest on w komplecie z nowym napinaczem i może ktoś po wymianie go nie wyrzucił i by odsprzedał, pożyczył, podarował...
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-19, 13:53   

Ja ci mogę pożyczyć. Napisz na pw adres to ci wyślę.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-19, 21:54   

masakra od osatnich postów ani razu mi nie zastukał natomiast Vagiem g o przeleciałem i wyszedł błąd sporadyczny

Address 01 -------------------------------------------------------

1 Fault Found:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-02-20, 11:02   

preston81 napisał/a:
masakra od osatnich postów ani razu mi nie zastukał natomiast Vagiem g o przeleciałem i wyszedł błąd sporadyczny

Address 01 -------------------------------------------------------

1 Fault Found:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000


To może podmień na początek G40. A co masz w grupie 093?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-20, 16:37   

a może pasek jest tu gdzie nie trzeba
:)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-20, 18:35   

preston81 napisał/a:
masakra od osatnich postów ani razu mi nie zastukał natomiast Vagiem g o przeleciałem i wyszedł błąd sporadyczny

Address 01 -------------------------------------------------------

1 Fault Found:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000


A co to są za błędy? nastawnika?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-20, 21:02   

bardziej paska lub coś słabo poskładane :)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-20, 22:40   

macisz12 napisał/a:
Napewno nie wolno przyciągać wymian oleju ani nie lac byle jakiego oleju, bo to ze nastawniki padaja to głownie przez właśnie olej.


Oj to trzeba migiem wymieniać, bo u mnie już 11tysi przejechane od ostatniej wymiany. Nowy Motul, albo Valvoline, do tego 2 strzykawy ceramizera i musi być lepiej :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.