Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-19, 22:30   

Ernesto - myślisz że jest to możliwe żeby łańcuszek przeskoczył :P ?? Przeca 1 strone robiłem i tam nie ma miejsca na przeskok - chociaż ciul wie bo jeśli nastawnik straci całkowicie napięcie to sie robi spory zapas i fakt może przy odpaleniu przeskoczył o zęba :P

Gunner - oryginalne 100% 290tyś teraz jest. Ale skoro już stukała prawa strona i wymieniłem to wiedziałem że i lewa zacznie - ale nie sądziłem że yebnie i tyle z tego xD


ps: KTO WIE - ile powinno być rolek na tej stronie od ZNAKU do ZNAKU na wałkach ??
Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem.
Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej.
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-19, 22:33   

aha heheeheh PPS: a najlepsze że jutro kuzyn podjedzie chyba Mercedesem Cklasy i bedzie Aóseme holował xD to bedzie widok :P

1,5km to blisko - i tak jak FOSS napisał - zapłon, Neutral i gira na heble + 5 skrzyżowań i bedziemy w garażu :D
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-19, 22:45   

ManiekJames napisał/a:
Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem.


na lewej jest 15 oczek. Też nie wiem dla czego tak jest bo jak wspomniałeś na logike powinno być po równo <bezradny>

ManiekJames napisał/a:
Ernesto - myślisz że jest to możliwe żeby łańcuszek przeskoczył :P


Mariusz mi łańcuch przeskoczył i wygiął zawór niestety, ale przeskoczył po śligu nie było i już nie napinał jak trzeba
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-19, 22:54   

Oj oj ale sie blado zrobiło heh ... toś Martin pocieszył xD ....
Ale co do oczek - tak jak pisałeś tam jest o liczeniu ROLEK nie oczek - czyli na 1 znaku od góry już 1 rolka nad nim i tak aż do znaku na 2 wałku czyli 16 .... jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz :P ;)
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-02-19, 22:57   

ManiekJames napisał/a:
Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej.

Nie, nie powinno być identycznie.
Na jednej stronie jest 15 a na drugiej 16.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-19, 23:15   

ManiekJames napisał/a:
jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz :P ;)


strona lewa



ManiekJames napisał/a:
j oj ale sie blado zrobiło heh ... toś Martin pocieszył xD ....


Mariusz nie koniecznie musi byc tak u Ciebie. Moze po prostu juz slizgu nie ma i tak napitala i blad wtedy trez bedzie wywalac. Dopoki nie sciagniesz pokrywy to nie dowiesz sie ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-02-19, 23:49   

Czyli jak przy niespełna 300 tys km dzieją się takie cuda, można powiedzieć, że przy lekkim pechu szukamy nowego silnika to mam na to tylko jeden komentarz...

https://www.youtube.com/watch?v=xGdDX730wwg
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-19, 23:54   

Nooo a te perełki na mobile.de co miały po 700tysi ?? hm?? <jezyk>
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-20, 00:11   

spokojna rozczochrana - jak tylko złożę do kupy silniczka - i odpukać głowica bedzie ok - to potem zaraz jade na sprawdzenie ciśnienia oleju !!! bo cos mi sie wydaje że moze tu szukać winnego takiego stanu nastawników <hmm> :]

...
Potem juz tylko kompresor zawieszenia i skrzynia i bedzie perełka xD <muzyka> <cicho>
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-02-20, 00:21   

Dawaj znać na bieżąco co i jak z silnikiem, bo aż jestem ciekawy... Miejmy nadzieję, że to tak źle nie będzie wyglądać jak zdejmiesz dekle <okok>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-20, 09:18   

jak to mówią niektórzy mają pecha :]
u jednego wytrzyma razy dwa
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-20, 21:06   

No to tak Pany .... <hmm>

Dziś narazie zdążyłem rozebrać kope kabli, wtyczek, LPG, osłony ... i zdjąłem pokrywe :]
jeszcze nie odkręcałem panewek i nie wykręcałem nastawnika bo ciągle czekam na nowy <jezyk>

...
Sprawa wygląda tak - rozleciał się ślizg górny - zdezintegrował się doszyć znacznie <blee>
Nastawnik stracił napięcie - tylko pytanie czy to tylko z winy braku ślizgu czy poprostu nie napina już.

Noooo i - jest przestawiony wałek niestety o 1 ząbek do przodu - szyt :>

Sprawdziłem też rozrząd i na wałkach głównych jest Git ideales :)

TERAZ PYTANIE - czy coś z zaworów się mogło pogiąć ?? - to jest tylko 1 ząbek na wałku od halla, nie na głównych ...hmmmm.
Zobaczę dopiero jak zdejme wałek czy dam rade każdy z zaworów popychać :]

W planach mam narazie wymiane nastawnika, poprawę ustawienia wałka i ... no właśnie i chyba spróbuję poskładać :P

jakieś MĄDRZEJSZE wieści macie dla mnie po ty co sie stało.... fotki później wrzucę. ogólnie to w głowicy mam brązowe bagno :P musze sporo posprzątać.
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-20, 21:08   

A uod czego te bagno??
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-02-20, 21:10   

Pewnie kawałki ślizgu w oleju :D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-20, 21:14   

Bagna sam ślizg nie zrobi-jesli sie tak zdezintegrował to pewno w całym silniku go pełno.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.