Autor |
Wiadomość |
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-19, 22:30
|
|
|
Ernesto - myślisz że jest to możliwe żeby łańcuszek przeskoczył ?? Przeca 1 strone robiłem i tam nie ma miejsca na przeskok - chociaż ciul wie bo jeśli nastawnik straci całkowicie napięcie to sie robi spory zapas i fakt może przy odpaleniu przeskoczył o zęba
Gunner - oryginalne 100% 290tyś teraz jest. Ale skoro już stukała prawa strona i wymieniłem to wiedziałem że i lewa zacznie - ale nie sądziłem że yebnie i tyle z tego xD
ps: KTO WIE - ile powinno być rolek na tej stronie od ZNAKU do ZNAKU na wałkach ??
Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem.
Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej. |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-19, 22:33
|
|
|
aha heheeheh PPS: a najlepsze że jutro kuzyn podjedzie chyba Mercedesem Cklasy i bedzie Aóseme holował xD to bedzie widok
1,5km to blisko - i tak jak FOSS napisał - zapłon, Neutral i gira na heble + 5 skrzyżowań i bedziemy w garażu |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-19, 22:45
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem. |
na lewej jest 15 oczek. Też nie wiem dla czego tak jest bo jak wspomniałeś na logike powinno być po równo
ManiekJames napisał/a: | Ernesto - myślisz że jest to możliwe żeby łańcuszek przeskoczył |
Mariusz mi łańcuch przeskoczył i wygiął zawór niestety, ale przeskoczył po śligu nie było i już nie napinał jak trzeba |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-19, 22:54
|
|
|
Oj oj ale sie blado zrobiło heh ... toś Martin pocieszył xD ....
Ale co do oczek - tak jak pisałeś tam jest o liczeniu ROLEK nie oczek - czyli na 1 znaku od góry już 1 rolka nad nim i tak aż do znaku na 2 wałku czyli 16 .... jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-19, 22:57
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej. |
Nie, nie powinno być identycznie.
Na jednej stronie jest 15 a na drugiej 16. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-19, 23:15
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz |
strona lewa
ManiekJames napisał/a: | j oj ale sie blado zrobiło heh ... toś Martin pocieszył xD .... |
Mariusz nie koniecznie musi byc tak u Ciebie. Moze po prostu juz slizgu nie ma i tak napitala i blad wtedy trez bedzie wywalac. Dopoki nie sciagniesz pokrywy to nie dowiesz sie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-19, 23:49
|
|
|
Czyli jak przy niespełna 300 tys km dzieją się takie cuda, można powiedzieć, że przy lekkim pechu szukamy nowego silnika to mam na to tylko jeden komentarz...
https://www.youtube.com/watch?v=xGdDX730wwg |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-19, 23:54
|
|
|
Nooo a te perełki na mobile.de co miały po 700tysi ?? hm?? <jezyk> |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-20, 00:11
|
|
|
spokojna rozczochrana - jak tylko złożę do kupy silniczka - i odpukać głowica bedzie ok - to potem zaraz jade na sprawdzenie ciśnienia oleju !!! bo cos mi sie wydaje że moze tu szukać winnego takiego stanu nastawników
...
Potem juz tylko kompresor zawieszenia i skrzynia i bedzie perełka xD |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 00:21
|
|
|
Dawaj znać na bieżąco co i jak z silnikiem, bo aż jestem ciekawy... Miejmy nadzieję, że to tak źle nie będzie wyglądać jak zdejmiesz dekle |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-20, 09:18
|
|
|
jak to mówią niektórzy mają pecha
u jednego wytrzyma razy dwa |
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:06
|
|
|
No to tak Pany ....
Dziś narazie zdążyłem rozebrać kope kabli, wtyczek, LPG, osłony ... i zdjąłem pokrywe
jeszcze nie odkręcałem panewek i nie wykręcałem nastawnika bo ciągle czekam na nowy <jezyk>
...
Sprawa wygląda tak - rozleciał się ślizg górny - zdezintegrował się doszyć znacznie
Nastawnik stracił napięcie - tylko pytanie czy to tylko z winy braku ślizgu czy poprostu nie napina już.
Noooo i - jest przestawiony wałek niestety o 1 ząbek do przodu - szyt
Sprawdziłem też rozrząd i na wałkach głównych jest Git ideales
TERAZ PYTANIE - czy coś z zaworów się mogło pogiąć ?? - to jest tylko 1 ząbek na wałku od halla, nie na głównych ...hmmmm.
Zobaczę dopiero jak zdejme wałek czy dam rade każdy z zaworów popychać
W planach mam narazie wymiane nastawnika, poprawę ustawienia wałka i ... no właśnie i chyba spróbuję poskładać
jakieś MĄDRZEJSZE wieści macie dla mnie po ty co sie stało.... fotki później wrzucę. ogólnie to w głowicy mam brązowe bagno musze sporo posprzątać. |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:08
|
|
|
A uod czego te bagno?? |
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:10
|
|
|
Pewnie kawałki ślizgu w oleju |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:14
|
|
|
Bagna sam ślizg nie zrobi-jesli sie tak zdezintegrował to pewno w całym silniku go pełno. |
|
|
|
|
|