Autor |
Wiadomość |
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:15
|
|
|
Znaczy zdezintegrował się ale na 6 kawałków nie na miazgę. przesadziłem.
hmmmm no właśnie oleju mi nie przybywa raczej co ileś tysięcy uzupełniam z pół litera ... wiem że wody chłodniczej ubywa - ale z tył silnika gdzieś jest wyciek - swoją drogą by przybywało oleju gdyby woda się jednak dostawała do oleju
Może mój styl jazdy = czyli 95% miasto - zrobiło taki bałagan ... albo nadal poprzednika używanie CASTROLA widać jeszcze xD i ja mimo oleju VALVOLINE nie doczyściłem jeszcze. |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:17
|
|
|
Maniek - jak ostatnim razem widziałeś ten ślizg przed awarią to w jakim był stanie ? Bo chyba w miarę niespodziewanie to się stało ? |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:18
|
|
|
ale ja go nie widziałem nigdy ... robiłem nastawnik nowy w prawej głowicy - lewej jeszcze nigdy nie otwierałem - więc nie wiem w jakim stanie był - ale widać na nim milimetrowe ślady wgłębień od łańcucha |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:20
|
|
|
A no tak faktycznie... I nie wydawał żadnych niepokojących dźwięków ? Gnój jeden |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:23
|
|
|
Zmeczenie materiału?? Twój silnik na castrolu latał? Daj jakies foto tego bałaganu |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-20, 21:34
|
|
|
Mariusz najepiej będzie jak sprawdzisz kompresje na tej głowicy ui będzie wiadomo czy zawory całe. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:02
|
|
|
Gunner - wydawał - przez tydzień co jakiś czas na wolnych obrotach postukiwał i wariował - więc zamówiłem nastawnik i nie zdążył przyjść i YEBŁO xD
Apophis - no całe życie jego na Castrolu
Martin - no czyli musze go poskładać tak czy siak i potem kompresje sprawdzić
Chwile przed
O i tak pokrywa wygląda - widać że się zaczyna czyścić nowym olejem.
Brązowa kuuupka
Widać zakrzepy
O i tu widać brak prowadnicy oraz brak napięcia łańcuszka - a jeszcze nie skręciłem napinacza blokadą xD
I tu widać jak sie przestawił o 1 ząbek - kuwa xD
Daaaaaamn. |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:07
|
|
|
Ciekawe czy dolny slizg caly bo to on w lewej glowicy bardziej dostaje po dupie.A swoja droga to jak slizgi maja milimetrowe rowki po lancuchu to moze on je "pokroil" na te kawalki.Skoro nie bylo go slychac (nastawnika) to moze sam w sobie jest sprawny tylko slizgi nie wytrzymaly.Zywot slizgow mogl skrocic przez wszystkich "polecany" Castrol.
PS.Mam nadzieje ze jeszcze nia pojezdzisz.Trzymam kciuki
O cholera to wyglada jak smar miedziany |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:13
|
|
|
Ja piernicze Mariusz ale masz gnoj w silniku straszny. Na bank przez ten gnoj są problemy z ciśnieniem oleju i upierdziela przez to nastawniki. Ja mam motor w d2 jeszcze przedliftowy, przed remontem tez jezdzil tylko na castrolu ale takiej tragedii jak u Ciebie to tam nie było pomimo 400k przebiegu na blacie (potwierdzonego oryginalnego). Według mnie powinieneś teraz zadzialac tak:
1. Zmienic nastawnik
2. Koniecznie zmierzyć kompresje na tej głowicy - dokładnie tak jak pisałem Ci pare postow wcześniej.
3. Jeśli kompresja jest, to koniecznie w motor wal jakas plukanke i to przynajmniej dwukrotnie. To musi być cos porządnego co usuwa nagary. Patrzac na motor musisz to zrobić dwa razy bo masz mase gruzu.
Po płukance dopiero wlej docelowy olej i jedz zmierzyć gdzies ciśnienie na wolnych obrotach przy rozgrzanej oliwie. Dopiero po plukance i pomiarze ciśnienia będziesz mogl według mnie spac spokojnie (oczywiście po wymianie obu nastawników i przy zalozeniu ze jest komprecha) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:18
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | Brązowa kuuupka
Widać zakrzepy
|
ooooooo..... brak mi słów....poprzedniego własciciela bym zatłukł za takie cos....
płukaj Mariusz, płukaj |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:18
|
|
|
No faktycznie jest trochę syfu... U mnie pamiętam, że trochę inaczej to wyglądało, jak z pół roku temu dekle były zdjęte. Jeżdżę na motulu. Ten castrol to faktycznie gównisko. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:22
|
|
|
Gunner napisał/a: | Ten castrol to faktycznie gównisko. |
ja jeździłem na Castrolu 10W40 jakis rok, a potem zmieniłem na LIQUI MOLY 10W40 SUPERLEICHTLAUF i moja głowka z przebiegiem ok 400kkm wygląda tak
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:26
|
|
|
No i tak to powinno wyglądać ;] U mnie chyba było podobnie. Ciekawe na jakim oleju moja jeździła jeszcze w Belgii... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:31
|
|
|
ja wymieniam olej równo co 10kkm, więc mam pewnosc ze jest ciagle swiezy i czysty |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:33
|
|
|
Ja ostatnio czekałem tak już do 15 tys ale chyba trzeba to ukrócić o kilka tys |
|
|
|
|
|