Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-20, 22:35   

Jak smigął na tym castrolu całe zycie swe to narobił syfu-to własnie jest ten syfiasty olej i jestem przekonany że dzieki niemu sie rozsypały nastawniki. Po zrobieniu płukanka koniecznie.
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-20, 22:36   

A może jednak pobiera gdzieś mimo wszystko wode chłodniczą ????
Może te bagno od wody jest/sie tworzy ??? tylko że nie przybywa oleju !!!

Grrrr .... płukanka - znóóóów :P ehhh/// już zmieniałem 3 razy olej od kupienia autka - przez 12tyś km z czego raz płukankę robiłem.

A wiecie jak beznadziejnie wygląda filtr oleju po takiej płukance - zalepiona kupa xD
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-20, 22:39   

A właśnie - jak długo taka płukanka ?? 15min. na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku ??

- oczywiście powyższe bedzie jeśli z silnikiem i kompresją bedzie ok po wymianie nastawnika :]
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-02-20, 22:39   

Jak nie przybywa oleju to pewnie wody nie bierze ale już nie o takich cudach się słyszało <bezradny>
Po uszczelnieniu tej chłodniczki oleju, woda dalej gdzieś leci ? Dużo ubywa ? U mnie zauważyłem, że nie ma co lać więcej niż równo z minimum bo i tak ubędzie właśnie do MIN i dalej nie ubywa... <hmm>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-20, 22:43   

Od wody to mial być majonez wyraźny.
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-20, 22:43   

No właśnie dużo ubywa - ciągle jakieś 0.5l na tydzień może 2 tyg. ... ale nie leci już chłodniczką chociaż :P
Stawiam na tył silnika bo wymieniałem sondę lambda zaraz po naprawie chłodniczki i może coś tam zahaczyłem z węży - i przez katy i mocne parowanie dlatego śladów nie ma <bezradny>

Ale majonez taki białawy mętny (nie raz widziałem w innych pojazdach) czy tu typowo brązowy mógłby być?
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-20, 22:54   

Chłodziwo da ci majonez typu kawa z mlekiem ale nie taka brązowa maź. Takie syfy sa typowe dla gównianego oleju-jakis minerął czy własnie castrol. Nexia na byle minerale smigała i mam takie same syfy ale teraz mam mineralnego shella i juz nieco sie poprawia.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-21, 08:33   

tylko abyś tego silnika za bardzo nie przepłukał bo on mega zalepiony jest
ja bym płukał powoli innym olejem który wypłukuje .
Nie wiem coś ty lał ale nawet castrol aż tyle spalenizny nie dał nigdy przynajmniej ja się nie spotkałem :]
Smutne to ale raczej prawdziwe że sporo olei jest podrabianych to jest jak jest :]
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-02-21, 08:48   

A ja zrobił bym raz Płukanie,zalał jakimś tańszym olejem po to żeby wypłukal syf zrobił 100-200 km. i zlal.Potem jeszcze raz to samo i dopiero wtedy dobry olej.Oczywiście filtry również do wymiany za każdym razem.Tańsze to niż wymiana motorowni ale poczekajmy co z NIĄ będzie po probie kompresji.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Lakier
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-21, 10:48   

Całkiem możliwe, że ten syf w silniku to wina tego, że poprzedni właściciele nie wymieniali zbyt regularnie oleju.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-21, 11:40   

Lakier napisał/a:
Całkiem możliwe, że ten syf w silniku to wina tego, że poprzedni właściciele nie wymieniali zbyt regularnie oleju.


... a do tego pewnie jakies gówno lali i taki efekt...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-02-21, 12:00   

Zapewne Longlife i wymiany co 30000 km jak 90% aut <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-02-21, 14:12   

"Longlife-y" i inne popierdolki z ASO.I niech ktos mi powie ze serwisowane auto to igielka.Ale ja juz kiedys pisalem co o tym mysle :]
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-21, 17:24   

Dobijam powoli do 290kkm i widzę, że wraz z wymiana rozrządu profilaktycznie trzeba będzie wymienić obydwa nastawniki skoro takie cyrki wychodzą <bezradny>
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-21, 17:39   

Jesli nie daja o sobie znac to nie ma powodu je wymieniac, ale jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.