Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:35
|
|
|
Jak smigął na tym castrolu całe zycie swe to narobił syfu-to własnie jest ten syfiasty olej i jestem przekonany że dzieki niemu sie rozsypały nastawniki. Po zrobieniu płukanka koniecznie. |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:36
|
|
|
A może jednak pobiera gdzieś mimo wszystko wode chłodniczą ????
Może te bagno od wody jest/sie tworzy ??? tylko że nie przybywa oleju !!!
Grrrr .... płukanka - znóóóów ehhh/// już zmieniałem 3 razy olej od kupienia autka - przez 12tyś km z czego raz płukankę robiłem.
A wiecie jak beznadziejnie wygląda filtr oleju po takiej płukance - zalepiona kupa xD |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:39
|
|
|
A właśnie - jak długo taka płukanka ?? 15min. na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku ??
- oczywiście powyższe bedzie jeśli z silnikiem i kompresją bedzie ok po wymianie nastawnika |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:39
|
|
|
Jak nie przybywa oleju to pewnie wody nie bierze ale już nie o takich cudach się słyszało
Po uszczelnieniu tej chłodniczki oleju, woda dalej gdzieś leci ? Dużo ubywa ? U mnie zauważyłem, że nie ma co lać więcej niż równo z minimum bo i tak ubędzie właśnie do MIN i dalej nie ubywa... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:43
|
|
|
Od wody to mial być majonez wyraźny. |
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:43
|
|
|
No właśnie dużo ubywa - ciągle jakieś 0.5l na tydzień może 2 tyg. ... ale nie leci już chłodniczką chociaż
Stawiam na tył silnika bo wymieniałem sondę lambda zaraz po naprawie chłodniczki i może coś tam zahaczyłem z węży - i przez katy i mocne parowanie dlatego śladów nie ma
Ale majonez taki białawy mętny (nie raz widziałem w innych pojazdach) czy tu typowo brązowy mógłby być? |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-20, 22:54
|
|
|
Chłodziwo da ci majonez typu kawa z mlekiem ale nie taka brązowa maź. Takie syfy sa typowe dla gównianego oleju-jakis minerął czy własnie castrol. Nexia na byle minerale smigała i mam takie same syfy ale teraz mam mineralnego shella i juz nieco sie poprawia. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-21, 08:33
|
|
|
tylko abyś tego silnika za bardzo nie przepłukał bo on mega zalepiony jest
ja bym płukał powoli innym olejem który wypłukuje .
Nie wiem coś ty lał ale nawet castrol aż tyle spalenizny nie dał nigdy przynajmniej ja się nie spotkałem
Smutne to ale raczej prawdziwe że sporo olei jest podrabianych to jest jak jest |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-02-21, 08:48
|
|
|
A ja zrobił bym raz Płukanie,zalał jakimś tańszym olejem po to żeby wypłukal syf zrobił 100-200 km. i zlal.Potem jeszcze raz to samo i dopiero wtedy dobry olej.Oczywiście filtry również do wymiany za każdym razem.Tańsze to niż wymiana motorowni ale poczekajmy co z NIĄ będzie po probie kompresji. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-21, 10:48
|
|
|
Całkiem możliwe, że ten syf w silniku to wina tego, że poprzedni właściciele nie wymieniali zbyt regularnie oleju. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-21, 11:40
|
|
|
Lakier napisał/a: | Całkiem możliwe, że ten syf w silniku to wina tego, że poprzedni właściciele nie wymieniali zbyt regularnie oleju. |
... a do tego pewnie jakies gówno lali i taki efekt... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-21, 12:00
|
|
|
Zapewne Longlife i wymiany co 30000 km jak 90% aut |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-02-21, 14:12
|
|
|
"Longlife-y" i inne popierdolki z ASO.I niech ktos mi powie ze serwisowane auto to igielka.Ale ja juz kiedys pisalem co o tym mysle |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-21, 17:24
|
|
|
Dobijam powoli do 290kkm i widzę, że wraz z wymiana rozrządu profilaktycznie trzeba będzie wymienić obydwa nastawniki skoro takie cyrki wychodzą |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-02-21, 17:39
|
|
|
Jesli nie daja o sobie znac to nie ma powodu je wymieniac, ale jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|