Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-04-21, 00:00   

A to u mnie na zimnym : https://www.youtube.com/watch?v=8uaeIZE5vks

Sporo się różni od Twojego Adrian. Może u mnie to jakaś inna cholera ? I to też nie jest za każdym razem na zimnym.
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-21, 00:51   

u mnie za kazdym razem napierdziela , jak u Ciebie nie za kazdym razem to podemnij manometr i sprawdź cisnienie oleju przy rozruchu

powinieneś mieć przy rozruchu minimum 1.5 bar przy 2000 tyś obrotów powinieneś mieć 3. 3-5 bar a potem na wolnych około 1.3 do 1.5 bara
jak nie masz takiego ciśnienia to pompoa zgon i stad Ci wyje nastawnik któryś pewnie ten do którego pompa ma dalej tłoczyć olej , sprawdź od tego a jak bedzie dobre Ciśnienie to płukanie silnika i olej 5w40 i bedzie po problemie a jak to nie pomoze to nastawnik jeden albo dwa nowe a Aso

u mnie cisnienie
przy starcie 2 bary
przy 2000 rpm daje 3.7 bara
a na postoju 1.4 bara czyli u mnie wg etki jest malina :)

Diagnoaza dwa nastawniki zgon czekam na nowe z Aso za 5 dni bede je miał :)

zrob jak mówie i albo rozgrzebiesz motor albo zapomnisz o nastawnikach :)
_________________
TYLKO V8
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-04-21, 06:15   

albo kup drugi motor ;)
niekiedy to tak najlepiej :]
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-04-21, 06:30   

Adrianplock napisał/a:
Nastawniki teraz przerabiam temat za 5 dni bede miał dwa nowe z Aso kolega mechanik super tanio mi wyrwał <amasz>


Zdradź ile...

Adrianplock napisał/a:

Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami


Akurat to nikomu do głowy by nawet nie przyszło.

Adrianplock napisał/a:

Silnik 4.2 i 3.7 sa to te same Silniki te same Bloki te same wtryski ten sam osprzet i ten sam rozrzad , nie chce wróżyć jutro podpytam mechanik który siedzi tylko w grupie Audi VW ale z tego co mi nadmienił to róznica Polega na innych wałkach i innym skoku tłoka :) stad mniejsza Pojemność , potwierdze to tylko poszukam dokłądnie :)


Osobiście i bardzo subiektywnie uważam, że różnice w napinaczach pomiędzy 3.7 a 4.2 są kosmetyczne. Jeśli już to zamiany nie powinno się robić w drugą stronę (z 3.7 do 4.2). Sam już nie wiem, czy brać z ASO, czy testować zamiennik z 4.2.

Adrianplock napisał/a:
Krisker to Ty masz i tak nieźle u mnie umarły obydwa na poziomie od -1 do 10 <onie> i mam taką grzechotke ze katastrofa az wstyd odpalać auto jak ktoś idzie bo sie patrz jak by mi COs miało sie urwać ,


U mnie grzechotka wygląda podobnie, przy czym na zimnym słychać łańcuchy, a na ciepłym prawdopodobnie szklanki. I tak będę rozbierał sprzęt do rozrządu, więc przy okazji wymienię zawór pod deklem. Inna sprawa to to, że poprzedni właściciel zalał silnik olejem 5W30 (co prawda Valvoline) i zamierzam to od razu zmienić.
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-04-21, 07:26   

http://allegro.pl/napinac...5352665869.html

a to coś?
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-04-21, 07:44   

To nie jest napinacz do 3.7 w D2.

Właśnie dzwoniłem do ASO i w Olsztynie cena za 077109088D to ok. 2070zł brutto po 10% rabacie. Taniej niż u pośredników allegrowych (Inowrocław proponował ponad 2200 za oryginał).
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-21, 09:03   

No bo se posrednicy jeszcze tłuką marżę. Cena w ASO OK
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-04-21, 10:13   

krisker napisał/a:
Adrianplock napisał/a:
Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami

Akurat to nikomu do głowy by nawet nie przyszło.

I tu się mylisz. Poprawiałem kilka takich rozrządów po poprzednich serwisach bo złe były założone :)

krisker napisał/a:
Właśnie dzwoniłem do ASO i w Olsztynie cena za 077109088D to ok. 2070zł brutto po 10% rabacie. Taniej niż u pośredników allegrowych (Inowrocław proponował ponad 2200 za oryginał).

Apophis napisał/a:
No bo se posrednicy jeszcze tłuką marżę. Cena w ASO OK

Żadną marżę, po prostu sprzedają po cenie detalicznej.

Osobiście nie widzę nic w tym dziwnego, to normalny proceder rynkowy.
Cena detaliczna jest dla klienta detalicznego. Firmy, serwisy, hurtownie kupują z rabatem... i dalej dla klienta detalicznego często sprzedają po cenie detalicznej.

Teoretycznie klient detaliczny przychodzący do ASO i kupujący sporadycznie pojedyncze części powinien kupować w cenie detalicznej.
To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-04-21, 10:15   

Adrianplock napisał/a:
u mnie za kazdym razem napierdziela , jak u Ciebie nie za kazdym razem to podemnij manometr i sprawdź cisnienie oleju przy rozruchu


A u Ciebie ile czasu trzeba odczekać po zimnym odpaleniu, żeby znów coś było słychać ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-21, 10:20   

FOSS napisał/a:
Żadną marżę, po prostu sprzedają po cenie detalicznej.

Osobiście nie widzę nic w tym dziwnego, to normalny proceder rynkowy.
Cena detaliczna jest dla klienta detalicznego. Firmy, serwisy, hurtownie kupują z rabatem... i dalej dla klienta detalicznego często sprzedają po cenie detalicznej.

Teoretycznie klient detaliczny przychodzący do ASO i kupujący sporadycznie pojedyncze części powinien kupować w cenie detalicznej.
To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach


Czy ty uważasz że nasz klub to klient detaliczny?? :D
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-04-21, 10:43   

FOSS napisał/a:
To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach


Cenę dostałem przez telefon, ale podawałem swoje dane (jestem ich klientem). Poza tym nawet cena detaliczna jest na poziomie tych z netu, więc IMO spoko. Pomijam absurdalność samej wyceny tej części.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-04-21, 11:06   

Apophis napisał/a:
Czy ty uważasz że nasz klub to klient detaliczny?? :D

Jaki "klub"? <hmm>
:D

krisker napisał/a:
Cenę dostałem przez telefon, ale podawałem swoje dane (jestem ich klientem). Poza tym nawet cena detaliczna jest na poziomie tych z netu, więc IMO spoko. Pomijam absurdalność samej wyceny tej części.

Generalnie to oczywiście lepiej dla ciebie - dają rabat to trzeba brać.

Odniosłem się tylko do porównania z tymi innymi firmami oferującymi oryginały.
Wg. mojego programu (do części zamiennych ASO mam dostęp on-line 24h) oryginalny nastawnik do BFM kosztuje w ASO w detalu dokładnie 2422pln brutto a do BFL 2300pln brutto :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-04-21, 11:47   

FOSS napisał/a:
Wg. mojego programu (do części zamiennych ASO mam dostęp on-line 24h) oryginalny nastawnik do BFM kosztuje w ASO w detalu dokładnie 2422pln brutto a do BFL 2300pln brutto


Też dostałem dostęp i mam dokładnie taką samą cenę (077109088D).
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-04-21, 12:14   

tylko może niech kolega dobrze się zastanowi i policzy i sprawdzi motor dokładnie czy wpakowanie tych 5 tys jest uzasadnione i opłacalne /
bo może być dalej podobny problem -ale oczywiście nie musi :]
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-21, 17:35   

Kisker mam cena bez faktury przez kolege który tam pracuje bierze mi na Siebie oczywiscie po wielkich gledzeniach 1490 zł ale to bez faktury itp itd brutto wychodzi 1890 zł


gunner u mnie grzechotka zeby powrociła wystarczy godzina max i już pyr pyr pyr ,

Kisker bierz nowe nastawniki i sie nie pie,,,,,,, , <amasz> odżałuj i bedziesz sie cieszył w pełni sprawnym motorem :)

tylko zrób płukanke przed założeniem nowych nastawników bo Ci sie zaraz kanały olejowe zatkają jak sie jakiś glut odlepi , pomierz ciśnienia przed płukanką zobacz czy sa dobre jak dobre , zmieniaj nastawniki i w droge :)


Swoją droge Pepi , kupie silnik z uzywki , u kolegi na stacji demontarzu pojazdów stoi mu tych silników chyba z 5 kazdy bfm i dwa w12 i kilka 3.7 bfl i kilka traktorów 3.0 4.0 4.2 tdi itp itd

Problem polega na tym ze kazdy z tych silników wyglada jak nowy zero wycieków korozji czy tego typu rzeczy, ale skad masz pewność ze załozysz zmienisz olej pojeździsz dwa miesiace i pakiet za 5 tyś ??

Wole swoje zrechabilitować swój <brawo> mieć pewność ze wszystko jest zrobione i mnie nie zawiedzie :) <amasz>

i Sobie latać :)

[ Dodano: 2016-04-21, 18:38 ]
Krisker , a na ciepłym na wolnych coś Ci stuka czy jak dodajesz gazu to poklepywanie wzrasta???
_________________
TYLKO V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.