Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-21, 20:51   

Apophis napisał/a:
Zawsze możesz kupic ryżowaca :)


do 3.7 ciezki temat z ryzem <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-21, 23:36   

Tyyy <faktycznie> Zapomniałem że to 3.7 hehehe. To tylko DE ASO albo iglosztad :)
 
 
slotvek 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 13 Maj 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-05-22, 06:15   

Miałem dać znać co i jak. A więc jest o niebo ciszej, na zimnym jak się w słuchać coś tam słychać, ale bez porównania z tym co było wcześniej. Wczoraj sporo jeździłem zapałałem i gasiłem i tak na ciepłym coś tam wczasie też się odezwie ale nie zawsze, i bardziej to teraz przypomina odgłos "przeciągniętego rozrusznika... takie bardziej cykanie niż trrr" zaczynam się zastanawiać czy to napweno napinacze skoro jak zdjęli były mocno napięte i wyglądały bdb. Chyba zanim się czepię wymiany napinaczy to wymienię te zawory zwrotne do oleju. Nie wiem trochę zgłupiałem już..
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2016-05-22, 10:47   

Panowie. Też miałem ten problem przy porannym rozruchu.
Nowe łańcuchy, nowe śligi napinaczów. Na początku było ok i po tygodniu temat powrócił... ręce mi już powoli opadają z tym autem.
Silnik 2,8 AMX
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-05-22, 10:53   

Nie wymieniłeś nastawników tylko same ślizgi, więc pewnie w tym jest problem.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-22, 16:45   

Masz 2.8, więc zamienne nastawniki po ok. 600zł i nie są najgorsze (testowałem osobiście).
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2016-05-22, 19:51   

krisker, a z innej beczki zapytam. Coś złego może się wydarzyć jak ich nie wymienię? Bo szczerze mówiąc powoli zaczyna mnie przerastać inwestowanie w a-ósemke. Jeżdżę z tym pół roku i nic się nie stało złego. Są nowe ślizgi, nowe łańcuchy. Poskładane wszystko na blokadach silnik pracuje równiusieńko i nic złego się z nim nie dzieje.
Ta sekunda zabrzęczenia przy porannym rozruchu jakoś mnie specjalnie nie irytuje...
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-05-22, 21:53   

Panowie Wy sie bujacie z nastawnikami tak jak ja tylko poł roku :) naprawde szkoda czasu stawiania auta u mechanika ciagle

mi już około miesiaca dwa nowe sa załozone z serwisu ORI :) i zero probemu stało auto 4 dni bo byłem na weekend w krakowie i nic zero jakiegoś stuku :)

jak znajde chwilke to nagram film teraz po wymianie przy rozruchu :)
_________________
TYLKO V8
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-22, 22:34   

szybki-ens, jeśli to jest tylko sekunda przy odpaleniu to olej sprawę. Jak zacznie ci stukac juz na cieplnym, po każdym odpaleniu lub krótkim postoju to wtedy zaczni się zastanawiać nad wymiana. Skutkiem uszkodzonego nastawnika w może być to ze tloczek się zapiecze , nie napnie lancucha i lancuch przeskoczy, pójdzie po zaworach i glowka do remontu....

Na szczęście zamienniki nie są tak drogie jak ori i ja juz ponad dwa lata smigam bez żadnego problemu a lancuchow nie wymienialem ;) ....

Może zrobię to teraz przy rozrządzie <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-05-23, 05:19   

dobrze że ja mam spokój z tym dziadostwem tylko ciekawie na jak długo :]
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2016-05-23, 12:35   

martin_rs4, tylko sekunda z rana. Potem w ciągu dnia czy nawet jak auto postoi cały dzień w pracy nie ma żadnego niepokojącego odgłosu.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-23, 12:46   

Ja mam tak samo, chociaż zdarza się, że i rano nie zaterkocze. Na pewno nastąpiła poprawa po wymianie zaworów pod kolektorem ssącym - wcześniej była istna rzeźnia i na 99% to hałasowały popychacze. Teraz terkotka brzmi inaczej i bardziej miękko, czyli albo popychacze (ale w mniejszym stopniu), albo napinacze.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-05-24, 11:12   

Ciekawy temat odnośnie napinaczy z innego forum
http://www.audiklub.org/f...638537#p1638537
_________________
xyz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-24, 11:14   

Taa i un u nas tez jest z tego co kojarzę-ten drukasz :)

U mnie ta opcja była sprawdzana kontrolnie to nie to :) na PB bez zająknięcia cyka na LPG w 90% czasu też.
 
 
LolekA8 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Wiek: 45
Dołączył: 19 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-25, 08:37   

Witam
Mam problem choć w D3 BFM. Rzęzi przy odpalaniu i podczas lekkiego dodawania gazu, tak przy 1200 obr/min. Nie muszę czekać kilku godzin żeby zagrzechotało. W sumie jestem już po zakupie nastawnika strona prawa (chinol). Zrobiłem logi dynamiczne jak by mógł ktoś rozkminić to będę wdzięczny. A jeszcze jedno na zakupionym nastawniku mam oznaczenie 088 H czy na pewno są to te same nastawniki ? Po przekopaniu forum o nastawnikach szczerze mówiąc zgłupiałem. W piątek zrzucam czapkę i rozkminię co i jak tylko jeśli to nie wina nastawnika to szkoda czasu na dłubanie przy tym. Po zakupie auta wymieniłem na olej Motul 5w30, stary olej był dość czarny (jak z Diesla).
Link do logów http://vaglog.pl/log_263676.html
_________________
Kamil
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.