Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-21, 20:51
|
|
|
Apophis napisał/a: | Zawsze możesz kupic ryżowaca |
do 3.7 ciezki temat z ryzem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-21, 23:36
|
|
|
Tyyy Zapomniałem że to 3.7 hehehe. To tylko DE ASO albo iglosztad |
|
|
|
|
|
|
|
slotvek
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 13 Maj 2016 Posty: 9 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2016-05-22, 06:15
|
|
|
Miałem dać znać co i jak. A więc jest o niebo ciszej, na zimnym jak się w słuchać coś tam słychać, ale bez porównania z tym co było wcześniej. Wczoraj sporo jeździłem zapałałem i gasiłem i tak na ciepłym coś tam wczasie też się odezwie ale nie zawsze, i bardziej to teraz przypomina odgłos "przeciągniętego rozrusznika... takie bardziej cykanie niż trrr" zaczynam się zastanawiać czy to napweno napinacze skoro jak zdjęli były mocno napięte i wyglądały bdb. Chyba zanim się czepię wymiany napinaczy to wymienię te zawory zwrotne do oleju. Nie wiem trochę zgłupiałem już.. |
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-05-22, 10:47
|
|
|
Panowie. Też miałem ten problem przy porannym rozruchu.
Nowe łańcuchy, nowe śligi napinaczów. Na początku było ok i po tygodniu temat powrócił... ręce mi już powoli opadają z tym autem.
Silnik 2,8 AMX |
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-22, 10:53
|
|
|
Nie wymieniłeś nastawników tylko same ślizgi, więc pewnie w tym jest problem. |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-22, 16:45
|
|
|
Masz 2.8, więc zamienne nastawniki po ok. 600zł i nie są najgorsze (testowałem osobiście). |
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-05-22, 19:51
|
|
|
krisker, a z innej beczki zapytam. Coś złego może się wydarzyć jak ich nie wymienię? Bo szczerze mówiąc powoli zaczyna mnie przerastać inwestowanie w a-ósemke. Jeżdżę z tym pół roku i nic się nie stało złego. Są nowe ślizgi, nowe łańcuchy. Poskładane wszystko na blokadach silnik pracuje równiusieńko i nic złego się z nim nie dzieje.
Ta sekunda zabrzęczenia przy porannym rozruchu jakoś mnie specjalnie nie irytuje... |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-22, 21:53
|
|
|
Panowie Wy sie bujacie z nastawnikami tak jak ja tylko poł roku naprawde szkoda czasu stawiania auta u mechanika ciagle
mi już około miesiaca dwa nowe sa załozone z serwisu ORI i zero probemu stało auto 4 dni bo byłem na weekend w krakowie i nic zero jakiegoś stuku
jak znajde chwilke to nagram film teraz po wymianie przy rozruchu |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-22, 22:34
|
|
|
szybki-ens, jeśli to jest tylko sekunda przy odpaleniu to olej sprawę. Jak zacznie ci stukac juz na cieplnym, po każdym odpaleniu lub krótkim postoju to wtedy zaczni się zastanawiać nad wymiana. Skutkiem uszkodzonego nastawnika w może być to ze tloczek się zapiecze , nie napnie lancucha i lancuch przeskoczy, pójdzie po zaworach i glowka do remontu....
Na szczęście zamienniki nie są tak drogie jak ori i ja juz ponad dwa lata smigam bez żadnego problemu a lancuchow nie wymienialem ....
Może zrobię to teraz przy rozrządzie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-23, 05:19
|
|
|
dobrze że ja mam spokój z tym dziadostwem tylko ciekawie na jak długo |
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-05-23, 12:35
|
|
|
martin_rs4, tylko sekunda z rana. Potem w ciągu dnia czy nawet jak auto postoi cały dzień w pracy nie ma żadnego niepokojącego odgłosu. |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-23, 12:46
|
|
|
Ja mam tak samo, chociaż zdarza się, że i rano nie zaterkocze. Na pewno nastąpiła poprawa po wymianie zaworów pod kolektorem ssącym - wcześniej była istna rzeźnia i na 99% to hałasowały popychacze. Teraz terkotka brzmi inaczej i bardziej miękko, czyli albo popychacze (ale w mniejszym stopniu), albo napinacze. |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-24, 11:14
|
|
|
Taa i un u nas tez jest z tego co kojarzę-ten drukasz
U mnie ta opcja była sprawdzana kontrolnie to nie to na PB bez zająknięcia cyka na LPG w 90% czasu też. |
|
|
|
|
|
|
|
LolekA8
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Wiek: 45 Dołączył: 19 Gru 2015 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-25, 08:37
|
|
|
Witam
Mam problem choć w D3 BFM. Rzęzi przy odpalaniu i podczas lekkiego dodawania gazu, tak przy 1200 obr/min. Nie muszę czekać kilku godzin żeby zagrzechotało. W sumie jestem już po zakupie nastawnika strona prawa (chinol). Zrobiłem logi dynamiczne jak by mógł ktoś rozkminić to będę wdzięczny. A jeszcze jedno na zakupionym nastawniku mam oznaczenie 088 H czy na pewno są to te same nastawniki ? Po przekopaniu forum o nastawnikach szczerze mówiąc zgłupiałem. W piątek zrzucam czapkę i rozkminię co i jak tylko jeśli to nie wina nastawnika to szkoda czasu na dłubanie przy tym. Po zakupie auta wymieniłem na olej Motul 5w30, stary olej był dość czarny (jak z Diesla).
Link do logów http://vaglog.pl/log_263676.html |
_________________ Kamil |
|
|
|
|
|