Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?  
Autor Wiadomość
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-25, 08:57   

IMO z logów nie wynika nic niepokojącego. Na pewno trzeba zrzucić dekle i zobaczyć, czy są ślizgi (i w jakim stanie).
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-25, 09:09   

Nastawniki chińskie są uniwersalne. Wg sprzedawcy pasuja do wszystkiego i niestety numery to co tam sobie zażyczysz bedziesz miał. Na dzis wiemy że do 3,7 nie pasuja te nastawniki i w nich działac nie bedą.
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-05-28, 13:51   

Apophis beda działac :) tylko mysle ze do 2000 tyś km :) a pote znowu klekot :) <chura>
_________________
TYLKO V8
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-28, 15:01   

Adrianplock napisał/a:
Apophis beda działac :) tylko mysle ze do 2000 tyś km :) a pote znowu klekot :) <chura>


To jakim cudem ten chinski wynalazek u mnie juz ponad dwa lata dziala, przejechane ok 40kkm i cisza <hmm> kurde moze trafilem na ori za 700zl <amasz>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-28, 15:40   

jemu chodziło o 3,7 chyba tam działac to nie bedzie :]
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-05-28, 15:42   

u mnie działało :) tyle ze przez chwile potem znowu klekot :) ale masz racje nie zadzaiała:D
_________________
TYLKO V8
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-29, 14:36   

Czy ktoś z vagiem mógłby sprawdzić, czy jest jakaś różnica w osiąganych wartościach na zimnym i gorącym silniku? Zauważyłem, że u mnie na zimnym jest gorzej niż na ciepłym. IMO powinno być dokładnie odwrotnie - gęstszy olej - wyższe ciśnienie - lepsza praca.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-29, 14:39   

nikt zdrowy nie spałuje ci zimnego silnika do testów <faktycznie>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-29, 14:48   

Potrzebne tylko wyniki z wolnych obrotów i 3tys. Więcej nie trzeba. Wg procedury to temp. musi być min 80*C
_________________
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-30, 06:50   

Apophis napisał/a:
nikt zdrowy nie spałuje ci zimnego silnika do testów <faktycznie>


Gdzie tu emot z facepalmem :/ Od kiedy nastawniki testuje się pałując?? Nawet 3000 nie trzeba - wystarczy nieco obciążenia przy niskich obrotach. Chodzi mi tylko o info, czy w innych silnikach jest podobnie: na zimnym mniejsze wartości KW niż na ciepłym.
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-05-30, 07:56   

Tak sobie czytałem o tych nastawnikach, przeglądałem zdjęcia z sekcji i aż dziw bierze, że nikt się za regeneracje nie zabrał na poważnie. Dobry, zręczny tokarz z inwencja powinien dać radę. Próbował ktoś?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-30, 08:01   

Tutaj próbowali ;)
http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/83599.phtml

Jak piszą problemem nie są uszczelki, a zużycie współpracujących metalowych powierzchni :(
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-05-30, 08:17   

krisker napisał/a:
Jak piszą problemem nie są uszczelki, a zużycie współpracujących metalowych powierzchni :(


Na moje oko to tam jest wystarczająco mięsa w tym odlewie by to rozwiercić i tulejować. Dać tam pasek teflonowanej panwi albo z fosforobrązu. Taka zabawa ale jakby raz opracować metodę to może by się dało? Nie miałem w ręku to tylko filozofuje.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-05-31, 21:38   

Moim zdanie niektóre nastawniki można uratować :]
stan ich jest różny i wiadomo że ten z foto to już kaput
ale niektóre mają tylko skostniałe ...

[ Dodano: 2016-06-03, 07:49 ]
Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest :]
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20 <boisie>
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-06-03, 08:16   

pepi napisał/a:
Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest :]
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20 <boisie>
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale

Brak słów.
Jak dobrze poszukać to w necie można znaleźć kompletną instrukcję jak zrobić to poprawnie i są tacy co nie pracują w żadnym warsztacie a jednak potrafią zrobić to dobrze we własnym garażu... ale wciąż jest wielu takich mechaników co uważają, że nie takie auta już robili i nie potrzebują nic czytać bo pozjadali już wszystkie rozumy... a efekty są takie jak opisujesz :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.