Autor |
Wiadomość |
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-25, 08:57
|
|
|
IMO z logów nie wynika nic niepokojącego. Na pewno trzeba zrzucić dekle i zobaczyć, czy są ślizgi (i w jakim stanie). |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-25, 09:09
|
|
|
Nastawniki chińskie są uniwersalne. Wg sprzedawcy pasuja do wszystkiego i niestety numery to co tam sobie zażyczysz bedziesz miał. Na dzis wiemy że do 3,7 nie pasuja te nastawniki i w nich działac nie bedą. |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-28, 13:51
|
|
|
Apophis beda działac tylko mysle ze do 2000 tyś km a pote znowu klekot |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-28, 15:01
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | Apophis beda działac tylko mysle ze do 2000 tyś km a pote znowu klekot |
To jakim cudem ten chinski wynalazek u mnie juz ponad dwa lata dziala, przejechane ok 40kkm i cisza kurde moze trafilem na ori za 700zl |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-28, 15:40
|
|
|
jemu chodziło o 3,7 chyba tam działac to nie bedzie |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-05-28, 15:42
|
|
|
u mnie działało tyle ze przez chwile potem znowu klekot ale masz racje nie zadzaiała:D |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-29, 14:36
|
|
|
Czy ktoś z vagiem mógłby sprawdzić, czy jest jakaś różnica w osiąganych wartościach na zimnym i gorącym silniku? Zauważyłem, że u mnie na zimnym jest gorzej niż na ciepłym. IMO powinno być dokładnie odwrotnie - gęstszy olej - wyższe ciśnienie - lepsza praca. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-29, 14:39
|
|
|
nikt zdrowy nie spałuje ci zimnego silnika do testów |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-29, 14:48
|
|
|
Potrzebne tylko wyniki z wolnych obrotów i 3tys. Więcej nie trzeba. Wg procedury to temp. musi być min 80*C |
_________________
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-30, 06:50
|
|
|
Apophis napisał/a: | nikt zdrowy nie spałuje ci zimnego silnika do testów |
Gdzie tu emot z facepalmem Od kiedy nastawniki testuje się pałując?? Nawet 3000 nie trzeba - wystarczy nieco obciążenia przy niskich obrotach. Chodzi mi tylko o info, czy w innych silnikach jest podobnie: na zimnym mniejsze wartości KW niż na ciepłym. |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-05-30, 07:56
|
|
|
Tak sobie czytałem o tych nastawnikach, przeglądałem zdjęcia z sekcji i aż dziw bierze, że nikt się za regeneracje nie zabrał na poważnie. Dobry, zręczny tokarz z inwencja powinien dać radę. Próbował ktoś? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-05-30, 08:17
|
|
|
krisker napisał/a: | Jak piszą problemem nie są uszczelki, a zużycie współpracujących metalowych powierzchni |
Na moje oko to tam jest wystarczająco mięsa w tym odlewie by to rozwiercić i tulejować. Dać tam pasek teflonowanej panwi albo z fosforobrązu. Taka zabawa ale jakby raz opracować metodę to może by się dało? Nie miałem w ręku to tylko filozofuje. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-31, 21:38
|
|
|
Moim zdanie niektóre nastawniki można uratować
stan ich jest różny i wiadomo że ten z foto to już kaput
ale niektóre mają tylko skostniałe ...
[ Dodano: 2016-06-03, 07:49 ]
Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-06-03, 08:16
|
|
|
pepi napisał/a: | Wczoraj się ubawiłem znajomy zmieniał pasek w s6
byłem u niego aby mu wytłumaczyć co i jak
i coś tak namieszał że rozleciały się ślizgi na na cylindrach 5-8
tylko odpadł górny dolny raczej jest
Odpalił coś zagrzechotało zgasił i odpalił znowu i podobno było cicho przejechał się ale coś było nie tak .
Przestawienie było 20
po rozebraniu 3 oczka na łańcuchu przestawione podobno auto wcześniej się nie odzywało przy paleniu wcale |
Brak słów.
Jak dobrze poszukać to w necie można znaleźć kompletną instrukcję jak zrobić to poprawnie i są tacy co nie pracują w żadnym warsztacie a jednak potrafią zrobić to dobrze we własnym garażu... ale wciąż jest wielu takich mechaników co uważają, że nie takie auta już robili i nie potrzebują nic czytać bo pozjadali już wszystkie rozumy... a efekty są takie jak opisujesz |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|