Autor |
Wiadomość |
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-03, 08:57
|
|
|
Jeśli rozrząd (pasek) mocno źle ustawiony, to w którymś momencie obrót wałka może być zablokowany przez kontakt zaworu z tłokiem Naprężenia będą na tyle duże, że może połamać ślizgi, ale IMO szansa, że to będzie jedyna usterka wynikająca z wadliwego ustawienia rozrządu jest znikoma. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-03, 09:06
|
|
|
sorki bo może coś ominąłem ale....co to jest to IMO pojawiąjące się niemal w każdym Twoim poście |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-03, 09:27
|
|
|
jakis skrót myslowy bo tez czasem piszą imho |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-03, 09:34
|
|
|
Apophis napisał/a: | jakis skrót myslowy bo tez czasem piszą imho |
no to ja się domyślam tylko co to znaczy, bo z kontekstu nie mogę tego wywnioskować |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-03, 09:36
|
|
|
Ja nie mam pojęcia i srednio mnie to interesuje. Mój kuzyn tez ciągle gada kura kura i nie wiem po co |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-06-03, 16:10
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Brak słów.
Jak dobrze poszukać to w necie można znaleźć kompletną instrukcję jak zrobić to poprawnie i są tacy co nie pracują w żadnym warsztacie a jednak potrafią zrobić to dobrze we własnym garażu... ale wciąż jest wielu takich mechaników co uważają, że nie takie auta już robili i nie potrzebują nic czytać bo pozjadali już wszystkie rozumy... a efekty są takie jak opisujesz |
A jeszcze kasuja za pare godzin pracy jak co niektórzy zarabiaja w miesiąc |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-07, 19:38
|
|
|
się was spytam te nastawniki z inowrocławia docierały do was szybko ?
bo kretyn ma w opisie 1 dzień a ja już czekam 4
i przed ostatnio było podobnie ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-06-07, 19:51
|
|
|
Szybko 2 dni max ale paragon z GB 2 tyg. Ale nie było problemu i wysłali mi w formie elektronicznej też po telefonie. Na kontakt i czas wysyłki nie narzekałem Zobaczymy jak zagrają |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-07, 19:53
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Szybko 2 dni max ale paragon z GB 2 tyg. Ale nie było problemu i wysłali mi w formie elektronicznej też po telefonie. Na kontakt i czas wysyłki nie narzekałem |
ja dokładnie tak samo miałem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-07, 21:01
|
|
|
to ja mam pecha
napisałem fajnego mejla
Kupione w czwartek i jeszcze nie ma |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-07, 21:07
|
|
|
Ty pepi, ale że co, u Ciebie znów nastawniki do wymiany? bo chyba coś nie doczytalem |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-07, 21:30
|
|
|
ja wymieniałem motor
i jak na razie ten problem mnie nie dotyczy
i oby było tak dalej
Jeden taki popsuł s6 uczył się i jak widać mu nie wyszło |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-06-07, 22:37 nastawniczek :)
|
|
|
moja Nowa Nastawnikowa zdjęcie z szmelcwagena :)nówka sztuka
13316824_779541592145721_884690771840148504_o.jpg
|
|
Plik ściągnięto 47 raz(y) 199,55 KB |
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-08, 11:09
|
|
|
Witam.
Czasem zdarzy się nam nie dopatrzeć wszystkiego jak należy.
Mamy kilkadziesiąt wysyłek dziennie i nie zawsze wszystko zagra jak powinno.
Przepraszamy za opóźnienie i związane z tym niedogodności.
W przyszłości wystarczy jeden telefon i nawet jak się jakaś wysyłka zawieruszy to jesteśmy w stanie szybciej zareagować.
Przepraszamy raz jeszcze i mamy nadzieję, że nie wpłynie to na Pańską ocenę transakcji.
Pozdrawiamy, zespół Dinocars Ltd.
|
|
|
|
|
|