Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-08, 11:14
|
|
|
jak to mówią> każdemu się zdarza |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-08, 12:11
|
|
|
no tak tylko dlaczego zawsze mi |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 12:14
|
|
|
Sa różne przypadki,ja tez się ostatnio wqrzałem na goscia od którego oświetlenie kupuje od lat ale wymienił wadliwe sztuki i jest ok. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-08, 12:17
|
|
|
Cytat: | no tak tylko dlaczego zawsze mi |
wiesz jak jest.....zawsze ktoś cierpieć musi, by cieszyć mógł się ktoś |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-08, 12:49
|
|
|
dotarł
wstawię próg
i jadę pod blok do lublina napinacz zmieniać
miny przechodniów bezcenne |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-08, 13:17
|
|
|
A mnie szlag trafia, bo jakaż to wielka różnica jest między 3.7 a 4.2, żeby nie dało się zamiennika zrobić? Kierunek napinania pewnie ten sam, jedynie siła (czyli sprężyna i ew. kanaliki) może być inna, ale we właściwą stronę.
Dużo się pisało o tym, że z 4.2 nie pasuje, ale czy ktokolwiek sprawdził to na sobie i może napisać co konkretnie nie działa przy napinaczu z 4.2? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-08, 13:21
|
|
|
krisker napisał/a: | Dużo się pisało o tym, że z 4.2 nie pasuje, ale czy ktokolwiek sprawdził to na sobie |
rozmawiałem z kolega z Austrii ze on do 3.7 kupił od 4.2 i krzaki wychodziły... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 13:25
|
|
|
kolega k44761 tez miał zamienniki w 3,7 i nie chodziły. Chcesz sam sprawdź-sa na pewno na tyle inne że nie beda pracowac jak trza |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-08, 13:36
|
|
|
Zamienniki z Inowrocławia, czy te z Lubina? No i podstawowe pytanie - co chodziło źle? Czy za mało KW, czy w ogóle, czy nie trzymały punktu zerowego, czy jeszcze coś innego? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 13:44
|
|
|
Z Lubina ale one wyglądaja identycznie i grały jak orkiestra wiedeńska. Pan z ino tez nie potwierdzi że ma do 3.7 tylko do 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-08, 13:48
|
|
|
Pan z (D)ino kategorycznie twierdzi, że z 4.2 nie podejdą i nikt na świecie nie robi zamienników do 3.7. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 14:06
|
|
|
No i ma racje za to pan z auto tip obora lubińska twierdził że pasują
Ale nie pasuja do tego te lubińskie pomimo identycznego wyglądu się nie sprawdzaja nigdy.
Ale ponoć juz w oborze polizei porzadki robiło... |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-06-08, 20:42
|
|
|
Panowie a ja wam Mówie kupcie Oryginał i jest orkiestra ale z silnika Muzyka a nie kle kle kle
kupicie za 800 zl zamiennik robocizna kogoś jakies 400 zł i juz jest połowe nowego a jak Padnie to odrazu macie nówke i jest pewne ze jest żyleta ja 4 razy motor rozbierałem do Tych Pier.........ch nastawnikow a powiedziałem dość , NOWKA |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 20:44
|
|
|
W DE taniej OE |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-06-08, 20:50
|
|
|
Apophis ja zapłaciłem 1898 zł brutto ale po znizkach pracownika szmelcwagena , i mam to bez łancuacha z tego co sie orientowałem to w germani płacisz jakies z przesyłka 2600 zł brutto ale masz w zestawie z łancuszkiem |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|