Autor |
Wiadomość |
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-08, 20:53
|
|
|
Czytałem cały ten temat ze 3 razy ale chyba tego akurat nie widziałem, więc zapytam Czy uszkodzony nastawnik bądź jakiś element tego całego ustrojstwa może powodować minimalne nieregularne drgania wnętrza na luzie ? Czuć to najlepiej jak się przyłoży np. rękę do oparcia fotela. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 20:54
|
|
|
Może.
Adrian ja kupie se w DE nie bede zamawiał do PL bo na uj mam płacić 2600 jak w DE zapłace 500euro za to samo to chyba troszke taniej co nie? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-08, 20:57
|
|
|
Gunner napisał/a: | Czy uszkodzony nastawnik bądź jakiś element tego całego ustrojstwa może powodować minimalne nieregularne drgania wnętrza na luzie ? Czuć to najlepiej jak się przyłoży np. rękę do oparcia fotela. |
nie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-08, 20:59
|
|
|
Heh, to mamy 50% na tak 50% na nie Bo ja sam nie wiem. Ale coś takiego u mnie występuje już z pół roku albo lepiej. Ktoś jak wsiądzie co nim nie jezdzi to nawet nie zwróci uwagi ale ja czuję takie wibracje leciutkie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 21:01
|
|
|
Może jak najbardziej to w szczególności odpowiada za prace silnika i w cholere zmiennych się z tym wiaże.
na AKP jest o tym juz niezły wykład poszukaj |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-09, 17:21
|
|
|
Jakiś czas temu jak podłączany był komp to błędu żadnego nie było, a chyba powinien być, nie ? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-06-09, 17:39
|
|
|
Gunner napisał/a: | akiś czas temu jak podłączany był komp to błędu żadnego nie było, a chyba powinien być, nie ? |
haha u mnie nie było zadnego błedu też, co sie potem okazało że miałem zwykłe jakieś poduchy a czujniki były poodrywane i tylko wpięte |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-06-09, 21:31
|
|
|
Prosiłbym o sprawdzenie logów nastawników http://vaglog.pl/log_265828.html
Na początku zapisało mi na wolnych obrotach poniżej jest ok |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-06-09, 21:58
|
|
|
troszke krotki ten zapis wez to zczytaj na dluzszym odcinku drogi |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-06-09, 22:02
|
|
|
Nastawy na wolnych Idealne masz
potem jak zmieniaja sie fazy prawidow powinny przestawiać sie do 26 stopni u Ciebie jest w Normie i jak najbardziej prawidłow
U mnie natomiast nastawnik działał tylko do 13 stopni tak ze jest Gites u Ciebie
a co masz Kolego nie tak ? |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-10, 02:34
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | potem jak zmieniaja sie fazy prawidow powinny przestawiać sie do 26 stopni u Ciebie jest w Normie |
A nie do 22?? |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-10, 05:20
|
|
|
[ Dodano: 2016-06-10, 07:22 ]
Adrianplock napisał/a: | U mnie natomiast nastawnik działał tylko do 13 stopni |
A teraz? |
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-06-10, 09:15
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | a co masz Kolego nie tak ? | Chciałem sprawdzić czy jest ok, auto śmiga normalnie nastawników nie słychać |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-10, 09:16
|
|
|
W mapach silników 40V jest że do 22 sie ma wychylać |
|
|
|
|
|